«Η Εύβοια ούτε που βρισκόταν στην αρχική μας λίστα με τους προορισμούς για ένα νέο, resort όμως μόλις αυτές τις ημέρες υπογράψαμε για το πρώτο μας project, γεγονός το οποίο δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη δυνατότητα ανάπτυξης στην Ελλάδα σε περιοχές και πέραν των γνωστών, δημοφιλών νησιών».

Τάδε έφη χθες από το βήμα του συνεδρίου ακινήτων της Prodexpo ο κ. Elie Milky, επικεφαλής Ανάπτυξης του ομίλου του ξενοδοχειακού ομίλου της Radisson σε Ελλάδα, Κύπρο, Μέση Ανατολή και τη Βορειοανατολική Αφρική αποτυπώνοντας στην πράξη το μεγάλο ενδιαφέρον των ξένων brands για την Ελλάδα, «μία χώρα που έχει ακόμη χαμηλή διείσδυση σε ξένες αλυσίδες, παρά το γεγονός ότι αυτή έχει αυξηθεί σημαντικά από το 2019, όταν πρωτοπήραμε την απόφαση να ενισχύσουμε την παρουσία μας στη χώρα».

Το νέο project της Εύβοιας αφορά, κατά τις πληροφορίες, το ξενοδοχείο Paradise Beach Resort στην Ερέτρια 300 κλειδιών, το οποίο θα λειτουργήσει από την επόμενη θερινή σεζόν κάτω από την ομπρέλα του ομίλου. Ο κ. Μilky αναφέρθηκε στο διπλασιασμό της παρουσίας του Radisson Hotel Group στη χώρα μας μέσα στο 2026, προγραμματίζοντας σημαντικά ανοίγματα που θα διπλασιάσουν το χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα το επόμενο έτος -από 5 σε 10 ξενοδοχεία σε λειτουργία το 2026 – πέραν και των νέων συμφωνιών που έρχονται.

Τα νέα projects, πέραν της Εύβοιας, αφορούν τις δύο μονάδες στην «καρδιά» της Αθήνας, ακριβώς δίπλα στη Μητρόπολη, το Radisson RED Mitropoleos Square Athens που αναμένεται να ανοίξει τον Μάιο του 2026, με 109 δωμάτια, το Radisson Theatrou Square Athens στην πλατεία Θεάτρου στην παλιά Διπλάρειο Σχολή με 173 δωμάτια, στην ηπειρωτική Ελλάδα, το Radisson Blu Resort Mani, ένα νέο premium resort στο Γύθειο, αλλά και στις Κυκλάδες στην Πάρο με το Radisson Hotel Group να γίνεται έτσι η διεθνής, μεγάλη αλυσίδα φιλοξενίας (hard brand) που δραστηριοποιείται σε όλα τα εμβληματικά νησιά των Κυκλάδων (Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο), αλλά και στην Σκιάθο. Η ισχυρή νησιωτική παρουσία επιτρέπει στον όμιλο να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των ταξιδιωτών για ‘’island hopping΄’ με εναλλαγή γειτονικών νησιών. «Εχουμε ενδιαφέρον για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη, Κέρκυρα με ενδιαφέρον όμως και στην ηπειρωτική Ελλάδα σε Πελοπόννησο και Χαλκιδική.

Διεθνές ενδιαφέρον

Όπως επισημάνθηκε χθες στο συνέδριο της Prodexpo, η Ελλάδα έχει μπει δυναμικά στο ραντάρ των διεθνών ομίλων και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μilky, «η χρονική συγκυρία είναι κρίσιμη. Η αγορά ωριμάζει, γίνεται πιο ανταγωνιστική και πιο απαιτητική. Τώρα είναι η στιγμή να ενισχύσουμε την παρουσία μας και να φέρουμε νέα, ποιοτικά έργα σε όλη τη χώρα».

Τις σημαντικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η ελληνική αγορά παραδέχθηκε και ο κ. Luciano Scarfone, επικεφαλής Επενδύσεων της, Pygmalion Capital, που ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μετά την επιτυχία σε Ισπανία και Ιταλία, η Ελλάδα είναι το επόμενο βήμα». «Η ελληνική αγορά είναι κατακερματισμένη σε ιδιοκτησία, και αυτό είναι ένα από τα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά για εμάς», σημείωσε. Όπως εξήγησε στη συνέχεια, η στρατηγική της Pygmalion επικεντρώνεται σε ευκαιρίες με μέγεθος ticket από 20 έως 100 εκατομμύρια ευρώ, όπου η τιμή και η δυνατότητα αξιοποίησης μέσω νέων επενδύσεων- αναβαθμίσεων μπορούν να δημιουργήσουν αξία για τους επενδυτές.
Τα σχέδια της Wyndham Hotels & Resorts να επεκταθεί περαιτέρω στις δευτερεύουσες κατοικίες αποκάλυψε ο κ. Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης του ομίλου Wyndham Hotels & Resorts: «Κοιτάμε διάφορους προορισμούς σε όλη τη χώρα, με ενδιαφέρον και σε λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς, π.χ. στη Βόρεια Ελλάδα η οποία όπως μας έχει δείξει το επιτυχημένο παράδειγμα του Ramada Plaza by Wyndham Thraki στην Αλεξανδρούπολη παρουσιάζει θετικές προοπτικές. Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα, όπως ισχύει και για άλλους ώριμους προορισμούς». Ο κ. Θεμελίδης αναφέρθηκε επίσης στην είσοδο της εταιρείας στην αγορά των ενοικιαζόμενων κατοικιών, μία αγορά που, όπως τόνισε, μέχρι πρόσφατα ήταν συνδυασμένη με την πολυτέλεια, αλλά πλέον παρουσιάζει ζήτηση για αναβαθμισμένα προϊόντα από ένα ευρύτερο κοινό. Τα πρώτα έργα υλοποιήθηκαν στην Αθήνα και τον Πειραιά, ενώ ακολούθησε η Χαλκιδική.

«Το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών για την Ελλάδα μεγαλώνει», διαβεβαίωσε η κυρία Χίλντα Αλυσανδράτου από την Enterprise Greece. «Υπάρχει επενδυτική δυναμική και η όρεξη των ξένων επενδυτών για έργα στην Ελλάδα αυξάνεται. Η Ελλάδα έχει μία ισχυρή πρόταση στο κομμάτι του τουρισμού με ισχυρά μακροοικονομικά και εισπράττουμε και την εμπιστοσύνη των επενδυτών, με ισχυρό το μομέντουμ και επενδυτική ζήτηση που βαίνει αυξανόμενη ειδικά στο κομμάτι της φιλοξενίας».

Διαβάστε ακόμη 

Στην κορυφαία πεντάδα παγκοσμίως στην απανθρακοποίηση η Ελλάδα το 2024

Μητσοτάκης: Overplay στις Βρυξέλλες για άμυνα και ενέργεια – Σπριντ στο εσωτερικό για ΟΠΕΚΕΠΕ

Με ΑΙ το νέο πανεπιστημιακό campus και τα 1.000 νέα φοιτητικά σπίτια στο project του Eλληνικού (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα