Στο δεύτερο μισό του 2026 αναμένεται το Προεδρικό Διάταγμα για το project των 250 εκατ. ευρώ στους Πεταλιούς Ευβοίας από τον όμιλο της Grivalia.

Πρόκειται για την πιο προχωρημένη αδειοδοτικά από τις δύο νέες, μεγάλες επενδύσεις που προωθεί η Grivalia Hospitality (σ.σ. η δεύτερη αφορά την τουριστική επένδυση στη Μύκονο) όπως ανέφερε χθες ο κ. Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος από το βήμα του ‘’Athens Riviera Summit’’. Ο ίδιος χαρακτήρισε «εμβληματικό» το συγκεκριμένο project για το οποίο «έχουμε αντιμετωπίσει σημαντικές δυσκολίες στο κομμάτι των αδειοδοτήσεων και της γραφειοκρατίας. Είμαστε ακόμη σε μία χώρα που αντιμετωπίζει αρκετά ζητήματα σε αυτόν τον τομέα. Θεωρούμε ότι αυτή η επένδυση που απευθύνεται σε ένα κοινό υψηλών εισοδηματικών κριτηρίων, αν και εντάσσεται στην Εύβοια, θα συμπληρώσει συνολικά το τουριστικό προϊόν της Αττικής. Ένα μεγάλο μέρος του κοινού θα φτάνει με ελικόπτερο με το οποίο η πρόσβαση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι 5 λεπτά, ενώ 20 λεπτά θα είναι ο χρόνος πρόσβασης με σκάφος από τη Ριβιέρα. Αρα μιλάμε για ένα ποιοτικό τουριστικό προϊόν που θα επηρεάσει θετικά σε ένα μεγάλο εύρος».

Επισημαίνεται εδώ ότι με βάση το σχετικό φάκελο της επένδυσης, στόχος είναι «να αναδειχθεί η νότια Εύβοια σε έναν νέο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας με βιώσιμα χαρακτηριστικά» μέσα από ένα έργο που θα υπογράφει το διεθνές, πολυτελές brand της Six Senses. Μετά το ΠΔ, ο χρόνος της κατασκευής υπολογίζεται σε τρία χρόνια για την επένδυση. Σύμφωνα με το σχετικό φάκελο πρόκειται για έργο 75 ξενοδοχειακών κλειδιών και 20 επώνυμων κατοικιών που θα λειτουργούν με χρονομεριστικές μισθώσεις, χαμηλής πυκνότητας και ύψους, και θα αναπτυχθεί σε μία έκταση 550 στρεμμάτων στο νότιο τμήμα του νησιού. Το project αναμένεται να απασχολήσει περίπου 700 εργαζόμενους κατά τη φάση της κατασκευής του και να δημιουργήσει 350 νέες θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας του.

Η Six Senses, του ομίλου IHG Hotels & Resorts αποτελεί ένα από τα πλέον γνωστά brands πολυτελών resorts φιλοξενίας και ευεξίας παγκοσμίως με το χαρτοφυλάκιό της να περιλαμβάνει 26 πολυτελή resorts, ενώ πάνω από 40 έργα βρίσκονται υπό ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο, από resorts και κέντρα ευεξίας έως ιδιωτικά clubs και πολυτελείς κατοικίες.

Περί στρατηγικής

Όπως ανέφερε χθες ο κ. Χρυσικός, η στρατηγική της Ελλάδας στο κομμάτι της φιλοξενίας δε θα πρέπει να εστιάζει στο «να διπλασιάσουμε ή να τριπλασιάσουμε τον αριθμό των τουριστών αλλά μόνο τη μερίδα αυτών που ξοδεύουν περισσότερο. Σα χώρα έχουμε πράγματι όλα τα συστατικά που χρειάζονται, φυσικό κάλλος, εύκολη πρόσβαση, καλές καιρικές συνθήκες, γαστρονομία και φυσικά πολύ ωραίους ανθρώπους. Ομως σε αυτή τη φάση, το θέμα των υποδομών, όχι μόνο των ξενοδοχειακών υποδομών αλλά συνολικά στις μεταφορές, τα απορρίμματα, τα δίκτυα, θα πρέπει να μας προβληματίσει ιδιαίτερα, σε όλα τα επίπεδα, όπως επίσης και το θέμα της συνολικής εμπειρίας που δίνουμε τελικά στον επισκέπτη, πέραν και του αυτονόητου που αφορά τους ίδιους τους κατοίκους».

Η Ριβιέρα

Ο κ. Χρυσικός αναφέρθηκε ιδιαίτερα και στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, όπου όπως είναι γνωστό, η Grivalia έχει υλοποιήσει το project για το One & Only Αesthesis και το πρώτο glamping με ιδιωτική λέσχη στην περιοχή της Α’ Ακτής Βούλας: «Για το One & Only Aesthesis, από πλευράς της Grivalia προχωρήσαμε σε ό,τι μας αναλογεί στην αναβάθμιση του προϊόντος και των υποδομών, προχωρώντας σε μία σημαντική προσθήκη στο προϊόν της Αθηναϊκής Ριβιέρας, όπου προσεχώς θα παίξει μεγάλο ρόλο και το Ελληνικό. Το project θεωρούμε ότι μιλάει από μόνο του, για τη Grivalia είναι η ναυαρχίδα του ομίλου με τη μεγαλύτερη αξία και είναι και το μόνο resort του ομίλου που είναι ανοικτό 365 ημέρες, με ευρύτερο αντίκτυπο σε όλη την περιοχή. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν στην Αθηναϊκή Ριβιέρα όχι για το παρελθόν ή το παρόν αλλά ένα προϊόν που θα είναι για το μέλλον, με μεγάλους συνεδριακούς χώρους για τη φιλοξενία εκδηλώσεων, χώρους εστίασης κ.α..

Θέλουμε να ανταποκριθούμε όχι μόνο στην τωρινή αλλά και στη μελλοντική ζήτηση που θα δημιουργηθεί στην περιοχή διατηρώντας τον απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Προφανώς τέτοιου είδους projects αναβαθμίζουν την ευρύτερη περιοχή και όσο περισσότερα projects αυτού του είδους δημιουργηθούν τόσο καλύτερα θα είναι για το προϊόν της Αθήνας και της Ριβιέρας. Αντίστοιχα, είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που δημιουργήσαμε στη θέση του glamping, το οποίο ήταν στο παρελθόν ενός τύπου γκέτο με πολλά σκουπίδια. Δημιουργήσαμε ένα υβριδικό προϊόν, με ιδιωτική λέσχη και glamping πολυτελείας με χώρους εστίασης υψηλών προδιαγραφών και έμφαση στην αειφορία. Ειδικά η αειφορία είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε όλες τις μελλοντικές τουριστικές αναπτύξεις και αυτό δεν αφορά μόνο τα κτίρια αλλά και τη διαχείριση και το management, τη νοοτροπία των ανθρώπων, τη διαχείριση των απορριμμάτων κ.α.».

Διαβάστε ακόμη

TaxCalc – Ποιοι και γιατί ίσως αλλάξουν σχέδια το 2026 βλέποντας το «ψηφιακό» εκκαθαριστικό φόρου (pic)

Σημαντικές αυξήσεις έως και 90% στα τιμολόγια ρεύματος τον Οκτώβριο

Πλάνο για νέο «Εξοικονομώ» με επίκεντρο τις ανακαινίσεις κατοικιών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα