Το διπλασιασμό της παρουσίας της στην Ελλάδα, έχοντας θέσει το στόχο για 30 ξενοδοχεία κάτω από την ομπρέλα της μέχρι το 2030 σε Αθήνα και Περιφέρεια, θα επιδιώξει όμιλος της Radisson.
H εταιρεία προγραμματίζει 4 νέα ανοίγματα ξενοδοχείων για την επόμενη χρονιά ξεκινώντας τον Απρίλιο του 2026 με το νέο εγχείρημα της Πάρου, θα ακολουθήσει το Μάιο του 2026 το νέο εγχείρημα στην Εύβοια, στο Γύθειο τον Ιούλιο και το Σεπτέμβριο το πολυαναμενόμενο project στην οδό Μητροπόλεως στο κέντρο της Αθήνας.
Για το α’ τρίμηνο του 2027 έχει μετατεθεί η προγραμματισμένη λειτουργία του νέου Radisson στην πλατεία Θεάτρου στο ακίνητο της Διπλαρείου Σχολής, με δεδομένα και τα ζητήματα των χρονοβόρων αδειοδοτήσεων- εγκρίσεων που έχουν απαιτηθεί έως τώρα.
«Θα φτάσουμε σταδιακά τα 15 ξενοδοχεία στην Ελλάδα -συμπεριλαμβανομένων και των νέων που έχουμε ήδη υπογράψει και δεν έχουμε ανακοινώσει. Αναμένεται να ανακοινώσουμε 2-3 νέα ξενοδοχεία μέχρι τον Ιούνιο του 2026 και ευελπιστούμε να έχουμε φτάσει τα 30 μέχρι το 2030. Είμαστε περήφανοι γιατί τα περισσότερα νέα ανοίγματα αφορούν συνεργασίες που περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις παλιών κτιρίων- όλα τα νέα deals που έχουμε κάνει το τελευταίο διάστημα αφορούν μετατροπές παλιότερου κτιριακού αποθέματος και αυτό είναι ένα καλό αφήγημα γιατί βοηθάει στη γενικότερη εικόνα των πόλεων και των προορισμών», δήλωσε χθες στο περιθώριο του στο περιθώριο του διεθνούς φόρουμ Resort & Residential (R&R) Hospitality o κ. Ελί Μίλκι, Επικεφαλής Ανάπτυξης του Ομίλου, για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μέση Ανατολή και τη Βορειοανατολική Αφρική.
«Στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλο απόθεμα παλιών ξενοδοχείων που μπορεί να μετατραπεί, εντός κι εκτός Αθηνών, ακόμη και σε προορισμούς λιγότερο προβεβλημένους όπως είναι η Εύβοια που αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα».
To Radisson RED Mitropoleos Square Athens, στη θέση παλιών διατηρητέων ακινήτων της οδού Μητροπόλεως, σηματοδοτεί το ντεμπούτο του brand RED στην Ελλάδα, διαθέτοντας 109 δωμάτια, τρία εστιατόρια, δύο rooftop, καθώς και γυμναστήριο.
Αντίστοιχα, το Radisson Theatrou Square Athens που θα λειτουργεί σε συνεργασία με την Gnosis Investments όπως και το ξενοδοχείο της Μητροπόλεως, θα έχει δυναμικότητα 173 δωματίων και θα διαθέτει δύο εστιατόρια, ένα lobby bar, γυμναστήριο και spa. Το κτίριο, όπου στεγαζόταν το πρώτο χειμερινό θέατρο της Αθήνας και η Διπλάρειος Σχολή, διατηρεί την αυθεντική αρχιτεκτονική του και την καλλιτεχνική φύση των πολλαπλών φάσεων που το χαρακτήρισαν, με υλικά όπως μάρμαρο, ξύλο, μέταλλο και γυαλί.
Σύμφωνα με τον κ. Μίλκι, αυτή την στιγμή, η ζήτηση για την Ελλάδα αυξάνεται και επεκτείνεται κι εκτός των πολύ δημοφιλών προορισμών. «Στους μεγάλους προορισμούς, η Κρήτη ενισχύεται με το νέο αεροδρόμιο, η Αθήνα καθιερώνεται περισσότερο σε 12μηνο προορισμό και προσελκύει περισσότερα συνέδρια. Η Θεσσαλονίκη ενισχύεται πολύ και έχει μεγάλη δυναμική. Γενικότερα θεωρούμε ότι σταδιακά η Ελλάδα θα γίνεται 12μηνος προορισμός, όχι μόνο στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και στην Περιφέρεια.
Στο πλαίσιο αυτό μας ενδιαφέρει και εξετάζουμε την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, επίσης στην ηπειρωτική χώρα την Πάτρα, στην Κρήτη τα Χάνια και το Ηράκλειο, την Κέρκυρα. Επίσης κοιτάμε και την Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική. Μπήκαμε ως brand στην Σκιάθο πρώτοι, πρίν από άλλους μεγάλους ομίλους και αντίστοιχα γίνεται τώρα και στην Εύβοια, ενώ κοιτάμε ως ένα βαθμό και προορισμούς όπως η Λέσβος και η Ζάκυνθος. Η στρατηγική μας για την Ελλάδα δεν είναι μόνο για Αθήνα και Θεσσαλονίκη ή resorts στα μεγάλα νησιά αλλά και σε πιο εναλλακτικούς προορισμούς».
Από το 2026, η παρουσία του Radisson Hotel Group στις Κυκλάδες ενισχύεται, με το επικείμενο άνοιγμα resort στην Πάρο. «Το Radisson Hotel Group γίνεται έτσι η μοναδική διεθνής μεγάλη αλυσίδα φιλοξενίας (hard brand) που δραστηριοποιείται σε όλα τα εμβληματικά νησιά των Κυκλάδων (Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο), αλλά και στη Σκιάθο. Η ισχυρή νησιωτική παρουσία επιτρέπει στον όμιλο να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των ταξιδιωτών για «island hopping», προσφέροντας εμπειρίες που συνδυάζουν την παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία, το premium design, την ποιοτική γαστρονομία και τα παγκόσμια standards ευζωίας», όπως αναφέρουν οι επιτελείς της.
Στο ερώτημα πώς βλέπει ο ίδιος τη ζήτηση για τη χώρα μας την επόμενη χρονιά, ο κ. Μίλκι εκτιμά ότι «η μακροπρόθεσμη προοπτική της χώρας είναι θετική σε ό,τι έχει να κάνει με τον τουρισμό πολύ περισσότερο όσο ωριμάζει η αγορά. Συνολικά, αν κοιτάξει κανείς τα Βαλκάνια σε αυτή τη συγκυρία είναι μία αγορά, ευρύτερα, που ακολουθεί έντονα ανοδική πορεία. Για την Ελλάδα που ήδη έχει μία αυξητική πορεία τα τελευταία χρόνια, το 2026 θα ξεκινήσει από πιο ψηλά σε σύγκριση με τις γειτονικές αγορές κι ενδεχομένως να υπάρξει επιβράδυνση της ανάπτυξης την επόμενη χρονιά: Αύξηση της ζήτησης μεν, αλλά με χαμηλότερους ρυθμούς γιατί η αγορά έχει αναπτυχθεί με πολύ υψηλούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια».
Υπενθυμίζεται εδώ ότι το Radisson Hotel Group είναι ένας διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος που δραστηριοποιείται στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και APAC (Ασία- Ειρηνικός), με περισσότερα από 1.460 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη σε πάνω από 100 χώρες.
Διαβάστε ακόμη
ΑΑΔΕ: Διαγραφή ΕΝΦΙΑ μιας δεκαετίας… και πέρα από την παραγραφή
Τράπεζες: Ζημιές έως και €750 εκατ. από τις ρυθμίσεις στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
Golden Visa: Η απόφαση που «ξεμπλοκάρει» νέες αγορές και άδειες διαμονής
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.