Σε στρατηγική συμφωνία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων DKG Development, με την οποία ήδη έχει ανακοινώσει από πέρυσι την πρώτη της συνεργασία για το νέο project επώνυμων, εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων στον Πειραιά, προχώρα o όμιλος της Wyndham.
Ο ξενοδοχειακός κολοσσός που μετρά ήδη 14 μονάδες ανά την Ελλάδα, εντός κι εκτός Αθηνών, έχει θέσει στόχο τον τριπλασιασμό της παρουσίας του στη χώρα μας μέσα στα επόμενα χρόνια και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται -μεταξύ άλλων- και η νέα συμφωνία με την DKG Development για 12 μονάδες φιλοξενίας εντός κι εκτός Αττικής συμπεριλαμβανομένων και επώνυμων εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων (serviced apartments).
Στα νέα projects που θα ενισχύσουν το αποτύπωμα του αμερικανικού ομίλου στην Ελλάδα εντάσσονται και οι άλλες συνεργασίες που έχουν ανακοινωθεί, αφενός με την Sokio Hotels της Οikos Property Development για τα δύο ξενοδοχεία που έχει δρομολογήσει η τελευταία στην Αττική, στο κέντρο της Αθήνας στην οδό Πραξιτέλους και τον Φλοίσβο αλλά και τη Χαλκιδική για το Ramada Residences by Wyndham, Halkidiki με 150 οικιστικές μονάδες, αφετέρου με τον όμιλο Zafido για το νέο ξενοδοχείο, που αναπτύσσει στον Πειραιά. Νέα προσθήκη αποτελεί και η συνεργασία με τον καναδικό όμιλο Mercan Group στην Κέρκυρα.
«Τα ξενοδοχεία παραμένουν η βασική μας στόχευση αλλά αναπτύσσουμε και το κομμάτι των εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων που έρχονται να καλύψουν μία ανάγκη της αγοράς για ένα κοινό που θέλει και υπηρεσία και ευρύχωρα διαμερίσματα», ανέφερε χθες στο περιθώριο του διεθνούς φόρουμ Resort & Residential (R&R) Hospitality o κ. Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts. Όσον αφορά τη νέα στρατηγική συνεργασία με την DKG οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν πριν από ένα χρόνο την πρώτη τους συμφωνία στον Πειραιά στο πλαίσιο του μεγάλου προγράμματος ανάπλασης, που υλοποιεί η DKG Development για το «Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas» με 72 πολυτελή, επώνυμα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα, τα περισσότερα με ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα, εστιατόριο, γυμναστήριο και spa καθώς και πολυχώρο εκδηλώσεων. Το Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas αναπτύσσεται σε 4.300 τ.μ. σε δύο όμορα οκταώροφα κτιριακά συγκροτήματα και υπολογίζεται ότι θα ανοίξει το α’ τρίμηνο του 2026.
Σύμφωνα με τον κ. Θεμελίδη, για χρόνια «τα branded residences, δηλαδή οι επώνυμες κατοικίες, ήταν συνώνυμα με την πολυτέλεια: υψηλό κόστος, περιορισμένο κοινό, μοναδική εμπειρία. Ήταν ένα προϊόν σχεδιασμένο για την κορυφή της οικονομικής πυραμίδας. Όμως, οι καιροί αλλάζουν και αλλάζουν ραγδαία. Στη Wyndham, βλέπουμε την ανάπτυξη των branded residences ως μία εξελισσόμενη τάση αλλά και ως στρατηγική κατεύθυνση. Εκτός από τα ανώτερα τα τελευταία χρόνια και τα μεσαία εισοδήματα αναζητούν πλέον πρόσβαση σε ένα μοντέλο φιλοξενίας, που συνδυάζει τη σταθερότητα ενός παγκόσμιου brand με τη λειτουργικότητα, τον σχεδιασμό και τη σχέση ποιότητας-τιμής, που ζητούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες. Αυτή η μετατόπιση δεν έγινε τυχαία.
Έγινε γιατί υπάρχει ανάγκη. Οι ταξιδιώτες θέλουν περισσότερα: καλύτερη διαβίωση, επαγγελματική διαχείριση, αναγνωρίσιμο όνομα και, ταυτόχρονα, ένα προϊόν οικονομικά προσβάσιμο. Οι επενδυτές, από την άλλη, αναζητούν επιχειρηματικά μοντέλα με μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και σταθερότητα στη ζήτηση. Το δικό μας πλεονέκτημα είναι ότι το κάναμε πράξη πρώτοι σε μεγαλύτερη κλίμακα. Εδώ και χρόνια, επενδύουμε συστηματικά στις branded κατοικίες μεσαίας κατηγορίας. Μέσα από brands όπως το Wyndham ή το Ramada, φέραμε το μοντέλο σε αγορές όπου η έννοια του brand στις κατοικίες ήταν ανύπαρκτη. Σήμερα, έχουμε το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο branded residences στην Κεντρική και Ανατολική Ασία, με ισχυρή παρουσία σε χώρες όπως η Γεωργία, και δυναμική ανάπτυξη στην Ινδία, όπου η μεσαία τάξη η οποία αναζητά τέτοιου είδους προϊόντα φιλοξενίας εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 150 εκατ. άτομα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια».
Οι τάσεις και η ζήτηση για Ελλάδα
Όσον αφορά τη ζήτηση για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Θεμελίδη, «το 2025 ήταν συνολικά μία καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και το ίδιο συνέβη και με τις επιδόσεις του ομίλου Wyndham στη χώρα. Σαν τοπικό γραφείο βλέπουμε αυξανόμενο ενδιαφέρον και από τα κεντρικά μας στις ΗΠΑ, γεγονός το οποίο συμπίπτει χρονικά με τις ευρύτερες συνεργασίες και σε άλλους κλάδους με τον αμερικανικό παράγοντα στην Ελλάδα (ενέργεια κ.λ.π.). Άρα βλέπουμε και αυξημένο ενδιαφέρον από ΗΠΑ και οι επενδυτές με τους οποίους συνεργαζόμαστε χτυπούν ολοένα και περισσότερο την πόρτα μας για πιθανές ευκαιρίες στον ελληνικό χώρο. Για τον λόγο αυτό επιδιώκουμε και την ενίσχυση της παρουσίας μας ανά την Ελλάδα μέσα και από στρατηγικές συνεργασίες, έχοντας ξεκινήσει την προηγούμενη δεκαετία με τη Ζeus, και τώρα με την DKG Development, την Sokio, τη Zafido και πιο πρόσφατα με τη Mercan Group στην Κέρκυρα».
Σύμφωνα με τον κ. Θεμελίδη, το ενδιαφέρον του ομίλου στρέφεται τόσο στην Αττική όσο και ευρύτερα ανά την Ελλάδα. «Εξετάζουμε επισταμένα τους ανερχόμενους προορισμούς τόσο στα νησιά όσο και στην ηπειρωτική Ελλάδα, χωρίς πλέον να είναι απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αεροδρομίου, που διευκολύνει την πρόσβαση. Μάλιστα, θεωρούμε ότι τα διεθνή brands έχουν να δώσουν σε αυτή τη συγκυρία ακόμη μεγαλύτερη αξία σε ανερχόμενους προορισμούς σε σχέση με τους ήδη καθιερωμένους και εδραιωμένους προορισμούς».
Επισημαίνεται εδώ ότι ο όμιλος φέτος είχε κάτω από την ομπρέλα του 13 μονάδες φιλοξενίας ανά την Ελλάδα, νούμερο που αυξάνεται στις 14 αν συμπεριληφθεί και η πιο πρόσφατη προσθήκη του Wyndham Corfu Aharavi στην Κέρκυρα το οποίο θα λειτουργήσει πλήρως κάτω από την ομπρέλα του ομίλου για την επόμενη θερινή σεζόν. Τα επόμενα, νέα ανοίγματα για τον όμιλο είναι το α’ τρίμηνο του 2026 στον Πειραιά στο πλαίσιο της συνεργασίας με την DKG και το νέο project στη Χαλκιδική στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Oikos Property Development.
Aναφερθείς στις τάσεις της αγοράς στην ευρύτερη περιοχή- και όχι μόνο για την Ελλάδα-, ο κ. Θεμελίδης ανέφερε σε σχέση γενικότερα με τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Wyndham, ότι «όσον αφορά ειδικά τη ζήτηση, για τους περισσότερους προορισμούς δεν έχει προηγούμενο, γεγονός το οποίο έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό και με την αύξηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας.
Ένα άλλο δεδομένο της αγοράς σχετίζεται με την έλλειψη προσωπικού, το οποίο εξακολουθεί να υφίσταται στην Ελλάδα, αλλά περισσότερο ακόμη σε άλλες αγορές όπου το έλλειμμα στον τουρισμό παραμένει. Για την ελληνική αγορά την επόμενη χρονιά είναι σημαντικό το «άνοιγμα» στην αγορά της Ινδίας από την επόμενη χρονιά λόγω των νέων αεροπορικών συνδέσεων από την Ιndigo και την ΑΕGEAN, ωστόσο θα πρέπει να λυθεί το θέμα της βίζας για τους Ινδούς που παραμένει ακανθώδες».
Η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 8.300 ξενοδοχεία δυναμικότητας 855.000 δωματίων σε περισσότερες από 100 χώρες, σε 6 ηπείρους. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των Dolce, Super 8, Days Inn, Ramada, Microtel, La Quinta, Baymont, Wingate, AmericInn, Hawthorn Suites, Trademark Collection and Wyndham.
Διαβάστε ακόμη
Η ΕΕ ετοιμάζει νέο σχέδιο για να εφαρμοστεί η εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ (γράφημα)
WPD Hellas: Πήρε την έγκριση για ΑΣΠΗΕ ισχύος 77 MW στη Βοιωτία (pics)
Radisson: Θέλει διπλασιασμό της παρουσίας της στην Ελλάδα με 30 ξενοδοχεία μέχρι το 2030
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.