Στις 460.000 έχουν φθάσει οι καταναλωτές  που έχουν ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ενώ οι διακανονισμοί ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο, σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΔΕΗ στον απόηχο της τραγωδίας στη Θεσσαλονίκη με το θάνατο της 13χρονης Σάρας και την παρολίγον τραγωδία το πρωί στο Κορδελιό. 
 
Η ΔΕΗ υπενθυμίζει στους καταναλωτές που εμπίπτουν στις κατηγορίες των ευάλωτων και ευπαθών ομάδων την τηλεφωνική γραφμμή 210-9298000 στην οποία μπορούν να απευθύνονται για ένταξη στο Κοινωνικό Τιμολόγιο, καθώς και τη γραμμή 11770 για το σύνολο των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για διακανονισμό αποπληρωμής του λογαριασμού τους. 
 
“Απευθύνουμε έκκληση στους καταναλωτές να μας ενημερώνουν σε περίπτωση που θεωρούν ότι εμπίπτουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και χρήζουν ειδικής μέριμνας. Ομοίως, παρακαλούνται κοινωνικοί φορείς, σε γνώση των οποίων έχουν περιέλθει περιπτώσεις συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, να ενημερώνουν άμεσα τις κατά τόπους υπηρεσίες της ΔΕΗ”, αναφέρει στην ανακοίνωση της η Επιχείρηση.
 
Υπενθυμίζει δε ότι οι πολιτικές που ασκεί και οι δυνατότητες που προσφέρει η ΔΕΗ για τους ευάλωτους καταναλωτές είναι: 
 
1)     Καμία Διακοπή Ηλεκτροδότησης σε Ευάλωτους Καταναλωτές και Ευπαθείς Κοινωνικές ομάδες λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών: 
 
• Σε περιόδους που επικρατούν ακραίες κλιματικές συνθήκες (βαρυχειμωνιά, καύσων, κλπ) ή κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ή του Πάσχα, ουδεμία εντολή διακοπής ρεύματος πραγματοποιείται για το σύνολο των πελατών της ΔΕΗ που έχουν ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς. 
 
• Δεν υλοποιούνται διακοπές ρεύματος σε πελάτες που έχουν οποιαδήποτε είδους εξάρτηση από μηχανικά μέσα. 
 
• Δεν εκδίδονται εντολές διακοπών ρεύματος λόγω χρέους σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και εν γένει στους Ευάλωτους Πελάτες, όπως αυτοί καθορίζονται από την Πολιτεία, όχι μόνο κατά τους επτά (7) μήνες που προβλέπει ο νέος Κώδικας Προμήθειας (Νοέμβριος-Μάρτιος και Ιούλιος- Αύγουστος) αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εξαιρουμένων βέβαια των περιπτώσεων παραβατικών συμπεριφορών (ρευματοκλοπές). 
 
Οι καταναλωτές προκειμένου να ευνοηθούν από τις παραπάνω ρυθμίσεις είναι απαραίτητο να υποβάλουν αίτηση για ένταξη στο μητρώο ευάλωτων καταναλωτών στο τηλέφωνο 210 9298000. 
 
2) Έκπτωση έως και 42% για τους Ευάλωτους Καταναλωτές: 
 
• Η ΔΕΗ ΑΕ εφαρμόζει την απόφαση της Πολιτείας για παροχή έκπτωσης έως και 42% στους ευάλωτους καταναλωτές μέσω του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί περισσότεροι από 460.000 συμπολίτες μας. 
 
Για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο οι καταναλωτές πρέπει να υποβάλουν αίτηση καλώντας τον αριθμό 210 9298000 ή στην ιστοσελίδα www.dei.gr 
 
3) Ευνοϊκοί διακανονισμοί 
 
• Με στόχο την περαιτέρω ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων , η ΔΕΗ προσφέρει στους καταναλωτές της, ιδιαίτερα ευνοϊκά προγράμματα διακανονισμών ληξιπρόθεσμών οφειλών. 
 
Ενδεικτικά, για τους ευάλωτους καταναλωτές κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα ρύθμισης σε πολύμηνες, άτοκες δόσεις.
 
Οι καταναλωτές μπορούν να καλούν το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ τηλ. 11770 (επιλογή 3), για το διακανονισμό της ληξιπρόθεσμης οφειλής τους. 
 
4) Ιδιαίτερες Περιπτώσεις 
 
• Για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων περιπτώσεων, έχουν συγκροτηθεί ειδικές επιτροπές στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ με σκοπό εξεύρεση λύσης και άμεσης διευθέτησης του προβλήματος. 
 
Είναι εξαιρετικά σημαντικό οι καταναλωτές να υποβάλουν αίτηση στο 210 9298000 τόσο για την ένταξη τους στο Μητρώο Ευάλωτων Καταναλωτών όσο και τη χορήγηση Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, και στο 11770 (επιλογή 3) για άμεση τηλεφωνική ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών.