Η Adidas AG ανέκαμψε το τρίτο τρίμηνο, χάρη στην εξαιρετική επίδοση των σειρών running και ποδοσφαίρου, αλλά και στην επιτυχία των ρετρό μοντέλων που συνεχίζουν να ενισχύουν το brand. Η γερμανική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να κεφαλαιοποιήσει την αναβίωση των εμβληματικών της αθλητικών παπουτσιών, όπως τα Samba, τα οποία έχουν γίνει ξανά αντικείμενο λατρείας των καταναλωτών παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τόσο τα προϊόντα για τρέξιμο όσο και αυτά του ποδοσφαίρου σημείωσαν διψήφια αύξηση, με τα running είδη να ενισχύονται πάνω από 30% στο  γ΄τρίμηνο. Η επίδοση αυτή αποδίδεται κυρίως στη μεγάλη ζήτηση για το μοντέλο Adizero, που ξεχώρισε για τον σχεδιασμό και τις τεχνολογικές καινοτομίες του. Η Adidas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα την Τετάρτη, επιβεβαιώνοντας τις θετικές τάσεις που είχαν φανεί στα προκαταρκτικά στοιχεία της περασμένης εβδομάδας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπγιόρν Γκούλντεν συνεχίζει να χτίζει πάνω στην πορεία ανάκαμψης που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, όταν επανέφερε στην επικαιρότητα το ιστορικό μοντέλο Samba. Ο ίδιος στοχεύει να ενδυναμώσει περαιτέρω την ταυτότητα της Adidas, εστιάζοντας σε δημοφιλή προϊόντα αθλητικής ένδυσης, ώστε να μειώσει το προβάδισμα του κορυφαίου ανταγωνιστή της, Nike.

Παρά την εντυπωσιακή αύξηση της κερδοφορίας, η εταιρεία δεν απέφυγε την απογοήτευση ορισμένων επενδυτών, καθώς τα συνολικά έσοδα κινήθηκαν ελαφρώς χαμηλότερα από τις προσδοκίες.

Η Adidas αντιμετωπίζει πιέσεις από τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις, καθώς το ισχυρό ευρώ και το πιο αδύναμο δολάριο είχαν αρνητικό αντίκτυπο πάνω από 300 εκατ. ευρώ στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου. Επιπλέον, η εταιρεία προσπαθεί να περιορίσει τις επιπτώσεις των δασμών Τραμπ, οι οποίοι εξακολουθούν να επηρεάζουν τις εξαγωγές της προς τις ΗΠΑ.

Ανά περιφέρεια, η μόνη αγορά που δεν εμφάνισε διψήφια άνοδο ήταν η Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8% σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές. Αντίθετα, η Κίνα σημείωσε άνοδο 10% και η Ευρώπη 12%, επιβεβαιώνοντας την ανοδική δυναμική της εταιρείας στις δύο κρίσιμες αγορές της.

Ο Γκούλντεν, γνωστός για τη διοικητική του ικανότητα από τη θητεία του στην Puma έχει ήδη κερδίσει θετικές εντυπώσεις για τον τρόπο που καθοδήγησε την Adidas μέσα από τις προκλήσεις της μεταπανδημικής περιόδου. Ανέλαβε τα ηνία το 2023 με δέσμευση να επαναφέρει την κερδοφορία σε σταθερή τροχιά, αν και αρκετοί επενδυτές ζητούν πιο σαφές πλάνο ανάπτυξης για την επόμενη διετία.

Η γερμανική φίρμα εξακολουθεί να επωφελείται από την προσωρινή πτώση της Nike, ωστόσο ο αμερικανικός κολοσσός δείχνει πλέον να επανακάμπτει, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό στην παγκόσμια αγορά αθλητικής ένδυσης.

Παρά τις προκλήσεις, η Adidas δείχνει να διαθέτει ισχυρή βάση και ανανεωμένη αυτοπεποίθηση ότι θα διατηρήσει την ανοδική της πορεία και το 2026.

Διαβάστε ακόμη

DEMO: Στην τελική ευθεία για το νέο βιομηχανικό άλμα (pics)

Ράλι στη χονδρική τιμή ρεύματος – Πάνω από 62% η αύξηση από το καλοκαίρι

Η Ελληνοαμερικανίδα που θέλει να γίνει «τσαρίνα» στην τέταρτη οικονομία του πλανήτη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα