Ένας νέος κατάλογος, που κυκλοφόρησε από τον όμιλο LTI – Luxury Travel Intelligence, που απευθύνεται μόνο σε μέλη, κατατάσσει τα ξενοδοχειακά brands και όχι τα μεμονωμένα καταλύματα.

Η κατάταξη περολαμβάνει πολλά ξενοδοχεία αναλύοντας λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά τους και χρησιμοποιώντας περισσότερα από 100 «σημεία επαφής» για να αξιολογήσει «την ικανότητα ενός brand να προσφέρει», από το ηθική εταιρική υπευθυνότητά της μέχρι το προσωπικό, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου.

Οι συνδρομές του Luxury Travel Intelligence κοστίζουν 700 δολάρια ετησίως και παρέχουν πρόσβαση στην ταξιδιωτική έρευνα του ομίλου.

Δεν έχει έσοδα από διαφημίσεις και η έρευνα είναι ανεξάρτητη και χρηματοδοτείται από τις συνδρομές, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του.

Τα καλύτερα brands πολυτελών ξενοδοχείων

Αυτή είναι η κατάταξη του Luxury Travel Intelligence για το 2023:

1. Mandarin Oriental

2. Oetker Collection

3. Auberge Resorts Collection

4. Six Senses

5. Aman

6. Belmond

7. Four Seasons

8. One&Only

9. Rocco Forte Ξενοδοχεία

10. Rosewood

11. Peninsula

12. Raffles

Για πρώτη φορά, το Mandarin Oriental κατέλαβε την πρώτη θέση – ξεπερνώντας με πολύ μικρή διαφορά το Oetker Collection, σύμφωνα με τα αποτελέσματα.

Οι περισσότερες από τις παραπάνω ξενοδοχειακές αλυσίδες τα τελευταία λίγα χρόνια δραστηριοποιούνται ήδη και στην Ελλάδα ή πολύ σύντομα πρόκειται να ανοίξουν υπερπολυτελείς μονάδες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, όπως έχουν ανακοινώσει τις τελευταίες μέρες ή πρόκειται να ανακοινώσουν σύντομα.

Πιο αναλυτικά:

-η Mandarin Oriental έχει ήδη παρουσία στο Costa Navarino, ενώ θα ανοίξει ξενοδοχείο και στο Ελληνικό

-η Auberge Resorts με το Grace Holet στη Σαντορίνη

-η Six Senses ετοιμάζεται να αναλάβει τη διαχείριση δύο μονάδων: ξενοδοχείο που θα αναπτύξει η Grivalia Hospitality στους Πεταλιούς και

ξενοδοχείο που θα αναπτύξει στο Πόρτο Χέλι η CBE Capital με έδρα το Λονδίνο

Aman στην Πελοπόννησο και μελλοντικά στη Μύκονο

Four Seasons στον Αστέρα Βουλιαγμένης

One&Only στην Γλυφάδα και μελλοντικά στην Κέα

-η Rocco Forte Hotels δεν έχει ακόμα παρουσία στη χώρα μας, αλλά είναι σε αναζήτηση της κατάλληλης επένδυσης

Rosewood θα ανοίξει μονάδα στην Κρήτη το 2025 και τέλος,

Raffles ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί στη Μύκονο

 

Πηγή: LTI –  Luxury Travel Intelligence

Η Oetker Collection διαθέτει 12 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το Le Bristol στο Παρίσι, το Hotel du Cap-Eden-Roc στην Αντίμπ της Γαλλίας και το The Lanesborough στο Λονδίνο.

Η Auberge Resorts Collection – που κατατάσσεται τρίτη στη λίστα – διαχειρίζεται ξενοδοχεία όπως το Mauna Lani στη Χαβάη, το The Lodge at Blue Sky στο Park City της Γιούτα και το The Vanderbilt στο Newport του Rhode Island. Αυτά είναι μόνο τρία από τα 27 ξενοδοχεία και θέρετρα που ανήκουν στο εμπορικό σήμα Auberge.

Το 2022, η Six Senses κατέλαβε την 1η θέση, ακολουθούμενη από την Mandarin Oriental (2η θέση) και την Rosewood (3η θέση).

 

Πηγή: LTI –  Luxury Travel Intelligence

Δύο μάρκες είναι νέες στη λίστα φέτος: Οι Peninsula Hotels και Raffles Hotels & Resorts.

Ο Μάικλ Κρόμπτον, συνιδρυτής της Luxury Travel Intelligence, δήλωσε στο CNBC Travel ότι «η αντιστοίχιση της συνεχιζόμενης εκρηκτικής ανάπτυξης του τομέα με το υψηλότερο επίπεδο διαχείρισης και προσωπικού αποδεικνύεται σημαντική πρόκληση».

Είπε ότι αναμένει ότι αυτό θα αποτελέσει «καθοριστικό παράγοντα για την κατάταξη των ομίλων στο μέλλον».

Το σύστημα βαθμολόγησης

«Το Luxury Travel Intelligence χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για την αξιολόγηση των ξενοδοχειακών σημάτων, ο οποίος έχει μέγιστο αριθμό 4.663 βαθμών», δήλωσε ο Κρόμπτον.

Φέτος, μέτρησε 130 «σημεία επαφής», αξιολογώντας παράγοντες όπως το φαγητό στο δωμάτιο, τη διαδικασία των επισκεπτών πριν από την άφιξη και τη δέσμευση ενός brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο όμιλος χρησιμοποιεί ένα σύστημα βασισμένο σε πόντους για να αφαιρέσει την «αναπόφευκτη συναισθηματικότητα και την προσωπική γνώμη από την κατάταξη», είπε ο Κρόμπτον.

Πηγή: LTI –  Luxury Travel Intelligence

 

Ο Κρόμπτον σημείωσε επίσης ότι οι επενδύσεις των εμπορικών σημάτων – είτε σε νέα ξενοδοχεία είτε στην ανακαίνιση των υφιστάμενων – αποτέλεσαν «σημαντικό παράγοντα φέτος».

Ο Κρόμπτον δεν αποκάλυψε πώς σταθμίζονται τα σημεία επαφής, αλλά δήλωσε στο CNBC Travel ότι «κάθε χρόνο βελτιώνουμε τα σημεία επαφής και τη στάθμιση».

Άλλα αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα

Η LTI επισήμανε επίσης άλλες μάρκες που, όπως είπε, «αξιολογήθηκαν επαρκώς» ώστε να παρακολουθούνται.

Τα εμπορικά σήματα αυτά είναι τα εξής: Η εταιρεία LTI, η οποία αξιολογεί τις εμπορικές μάρκες ως προς την αξία τους και την αξία τους: 1 Hotels, Alila, Anantara, Banyan Tree, Como, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St Regis, Taj, The Luxury Collection και Viceroy.

Επιπλέον, οι μάρκες που διαθέτουν λιγότερα από 10 καταλύματα – το ελάχιστο απαιτούμενο για να μπουν στη λίστα – αλλά βαθμολογήθηκαν υψηλά είναι οι εξής: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection και Virgin Limited Edition.

Διαβάστε ακόμη:

Τα «κόλπα» των ιδιοκτητών για να γλιτώσουν φόρους από τα Airbnb

Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Αναγορεύτηκε σε Επίτιμο Διδάκτορα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ (pics)

Black Friday – Cyber Monday 2023: Τα 10 «SOS» για προσφορές και εκπτώσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ