Εμπνευσμένο από την Κρήτη και τον μινωικό πολιτισμό είναι σχεδιασμένο το νέο λογότυπο του Ομίλου Μεταξά, που σηματοδοτεί και τη νέα του ταυτότητα. Η νέα ταυτότητα του Metaxa Hospitality Group, που μετρά ήδη 45 χρόνια ζωής, παρουσιάστηκε σήμερα 10 Δεκεμβρίου, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

Τη νέα ομιλική ταυτότητα επιμελήθηκε και υλοποίησε η εταιρεία MILK Branding Professionals. Σε αυτήν εκφράζονται οι τρεις βασικοί άξονες της φιλοσοφίας του Ομίλου για αυθεντική φιλοξενία με σεβασμό στα τοπικά χαρακτηριστικά των προορισμών, βιώσιμη ανάπτυξη με πρωταρχική μέριμνα τη δημιουργία αλυσίδων αξίας για κάθε τοπική κοινωνία και οικονομία, και πρωταρχική μέριμνα για επισκέπτες και στελέχη.Κατόπιν μελέτης που βασίστηκε σε προσεκτικές σχεδιαστικές παρεμβάσεις, τα χρώματα και το σχέδιο για την απεικόνιση του νέου λογοτύπου είναι εμπνευσμένα από την Κρήτη, τόπο από τον οποίο ξεκίνησε τη δραστηριότητά του ο Όμιλος, και το Μινωικό πολιτισμό.

Το Metaxa Hospitality Group είναι σήμερα ένας διεθνώς αναγνωρισμένος και πολυβραβευμένος όμιλος με περισσότερα από́ 45 διεθνή́ βραβεία και πιστοποιήσεις. Στην ιδιοκτησία του περιλαμβάνονται τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη και τη Σαντορίνη και ένα από́ τα μεγαλύτερα συνεδριακά́ κέντρα στην Ελλάδα, ενώ ο όμιλος προσβλέπει και σε νέα σχέδια ανάπτυξης, σε Κρήτη και Σαντορίνη. «Η νέα ομιλική ταυτότητα σηματοδοτεί μια νέα εποχή ανάπτυξης με νέες επενδύσεις για τον όμιλο», ανέφερε σχετικά ο κ. Ανδρέας Μεταξάς, διευθύνων σύμβουλος.

Το Metaxa Hospitality Group, της οικογένειας του αείμνηστου Νικολάου Μεταξά, δραστηριοποιείται στην Κρήτη από το 1975, έτος κατά το οποίο το πρώτο ξενοδοχείο, Creta Maris ξεκίνησε την λειτουργία του. Σήμερα ο όμιλος αποτελείται από τα ξενοδοχεία Creta Maris Beach Resort με 681 δωμάτια στη Χερσόνησο του Ηρακλείου, το Magic Life Candia Maris με 317 δωμάτια στην Αμμουδάρα του Ηρακλείου και το Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa δυναμικότητας 57 δωματίων στη Σαντορίνη. Επιπλέον ο Όμιλος επενδύει ενεργά στον τομέα των ακινήτων καθώς και σε ειδικούς τομείς του τουρισμού, όπως κέντρα θαλασσοθεραπείας και συνεδριακά συγκροτήματα.