Η BMW δήλωσε την Τετάρτη ότι αναμένεται να μειωθεί το κέρδος προ φόρων του ομίλου κατά περισσότερο από 10% το 2019 και ανακοίνωσε ένα σαρωτικό σχέδιο εξοικονόμησης κόστους και αποτελεσματικότητας 12 δισ. ευρώ, προκειμένου να αντισταθμίσει τις επενδύσεις υψηλότερης τεχνολογίας και το κόστος συναλλάγματος.

Την περασμένη εβδομάδα η BMW δήλωσε ότι θα επιταχύνει τη μείωση του κόστους εν αναμονή ενός δύσκολου έτους, καθώς ανακοίνωσε πτώση κατά 7,9% στα λειτουργικά κέρδη του 2018.

Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα από εκείνα του 2018, δήλωσε ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με έδρα το Μόναχο.

«Το υψηλό επίπεδο αβεβαιότητας καθιστά δύσκολο να υπάρξει μια σαφής πρόβλεψη», δήλωσε η BMW.

«Ανάλογα με το πώς κινούνται οι εξελίξεις, η καθοδήγησή μας (guidance) μπορεί να υπόκειται σε πρόσθετους κινδύνους – ειδικότερα, τον κίνδυνο από ένα άτακτο Brexit και τις συνεχιζόμενες εξελίξεις στη διεθνή εμπορική πολιτική», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Nicolas Peter.

Η BMW δήλωσε ότι θα διευρύνει τις προσπάθειες του ομίλου για να αυξήσει την αποδοτικότητα και να μειώσει το κόστος.

«Μέχρι το τέλος του 2022, ο όμιλος αναμένει να αξιοποιήσει δυνητικές αποδόσεις που ξεπερνούν τα 12 δισεκατομμύρια ευρώ», δήλωσε η BMW.

Μερικές από αυτές θα προέλθουν από την αύξηση των ψηφιακών προσομοιώσεων ως τρόπος μείωσης του χρόνου ανάπτυξης των νέων μοντέλων οχημάτων κατά ένα τρίτο.

«Μεταξύ άλλων εξοικονομήσεων, οι ψηφιακές προσομοιώσεις και η εικονική επικύρωση θα μπορούσαν να εξαλείψουν την ανάγκη για περίπου 2.500 ακριβά πρωτότυπα οχήματα μέχρι το έτος 2024», δήλωσε η BMW.