Η ΟΚ! Anytime Markets μπορεί να ήταν απ’ τους πρώτους “παίκτες” στο οργανωμένο λιανεμπόριο που κατάλαβαν τη ‘δύναμη’ των convenience stores, πατώντας εκεί για την ανάπτυξη της, εν τούτοις πλέον έχει να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από τις μεγάλες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ που πλέον έχουν αρχίσει να επενδύουν δυναμικά μέσω του franchise.
Παρ’ όλα αυτά η γνωστή αλυσίδα μίνι μάρκετ συνεχίζει να βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, έχοντας καταφέρει να εδραιώσει τη θέση της.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που ανήρτησε η εταιρεία στο ΓΕΜΗ, τη χρήση του 2024 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 80,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 7,7% σε σχέση με το 2023, ενώ το μικτό κέρδος ενισχύθηκε στα 15,47 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 960 χιλ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 50% περίπου. Σημαντική αύξηση παρατηρείται και στις εμπορικές απαιτήσεις που ανήλθαν σε 23,68 εκατ. ευρώ, καθώς και στα αποθέματα που διαμορφώθηκαν στα 3,45 εκατ. ευρώ.
Παρά τη θετική πορεία, οι οικονομικές καταστάσεις συνοδεύτηκαν από γνώμη με επιφύλαξη του ορκωτού ελεγκτή. Οι επιφυλάξεις αφορούσαν την αποτίμηση συμμετοχών θυγατρικών ύψους 3,4 εκατ. ευρώ, την ανεπαρκή απομείωση επισφαλών απαιτήσεων ύψους 3,2 εκατ. ευρώ και την απουσία πρόβλεψης για αποζημιώσεις εξόδου προσωπικού. Παρά τα σημεία αυτά, η συνολική εικόνα της εταιρείας παραμένει εύρωστη.
Στην οικονομική έκθεση η κα Δέσποινα Ξυνού, Διευθύνουσα Σύμβουλος και συνιδιοκτήτρια της OK! Anytime Markets, επισημαίνει ότι η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στη διατήρηση της θετικής πορείας, στην ανάπτυξη θυγατρικών και στη διαφοροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, προκειμένου να θωρακιστεί απέναντι στις νέες προκλήσεις του κλάδου.

Νέος χάρτης
Η ελληνική αγορά convenience stores αλλάζει ραγδαία, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στον χώρο μέσω μοντέλων franchise, όπως τα MyLocal της My Market και τα καταστήματα AB Shop&Go. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί έναν νέο χάρτη ανταγωνισμού, μετατρέποντας τα παραδοσιακά μίνι μάρκετ σε πεδίο άμεσης αντιπαράθεσης με τους μεγάλους παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Σε αυτό το περιβάλλον, η OK! Anytime Markets επενδύει σε νέα formats, όπως το concept OK! Grocery που συνδυάζει στοιχεία supermarket και delicatessen, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην ενίσχυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Το εκτεταμένο ωράριο (08:00-23:00), το ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας και η ευχέρεια προσαρμογής στις ανάγκες της γειτονιάς, αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διατηρεί και ενισχύει.
Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε στη σύναψη δύο ομολογιακών δανείων ύψους 1,5 εκατ. ευρώ έκαστο με την Optima Bank και την Τράπεζα Πειραιώς, ενισχύοντας τη ρευστότητά της και δημιουργώντας περιθώρια χρηματοδότησης νέων επενδύσεων.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται ιδιαίτερα κρίσιμο για το σύνολο του κλάδου, καθώς η ισορροπία μεταξύ μεγάλων οργανωμένων δικτύων και ανεξάρτητων καταστημάτων convenience θα δοκιμαστεί έντονα.
Διαβάστε ακόμη
Οι προτάσεις της ομάδας των «5» που διεκδικεί την ηγεσία του Σ.Ε.Π.Ε. (pic)
Προς υψηλό 5 μηνών το πετρέλαιο – Κορυφώνεται η αγωνία των επενδυτών για τη Μέση Ανατολή (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.