Αλλάζει διαρκώς το τοπίο στον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα, μέσα στη νέα ψηφιακή εποχή. Αυτό επιβεβαιώνεται από τις διαδοχικές εξελίξεις σε όλα τα μέτωπα και αφορά φυσικά και το νεοφυές οικοσύστημα, το οποίο αποκτά συνεχώς νέα μέλη, με αντίστοιχη εξειδίκευση. Τα τεχνολογικά εργαλεία που τίθενται στη διάθεση χιλιάδων ασθενών αυξάνονται τόσο σε αριθμό όσο και σε είδος.

Η Doctor Tora αποτελεί μια νέα είσοδο στην ελληνική αγορά τους τελευταίους μήνες. Είναι μια startup που δραστηριοποιείται στον τομέα της τηλεϊατρικής και «στηρίζει» την online πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.

Η ηλεκτρονική της πλατφόρμα επιτρέπει στον ασθενή (ή σε όποιον νιώθει ότι τα συμπτώματα που παρουσιάζει χρειάζονται ιατρική εκτίμηση) να συνδεθεί με γιατρό μέσω βιντεοκλήσης, έχοντας κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο, να συνομιλήσει μαζί του, να αναλύσει την κατάστασή του και να λάβει μια αρχική διάγνωση για το πρόβλημά του — χωρίς ραντεβού.

Προηγουμένως, ο χρήστης της υπηρεσίας καλείται να απαντήσει σε μια σειρά σύντομων ερωτήσεων σε chat σχετικά με την κλινική του εικόνα, και οι πληροφορίες αυτές διαβιβάζονται άμεσα και σε πραγματικό χρόνο στους εφημερεύοντες γιατρούς της Doctor Tora. Τα στοιχεία του ασθενούς συλλέγονται μέσω ενός εξελιγμένου ψηφιακού βοηθού υγείας, ώστε ο εφημερεύων γιατρός να τα αξιολογήσει πριν από τη βιντεοκλήση.

Στη συνέχεια, ανάλογα με την εκτίμηση που θα κάνει, σε συνδυασμό με τη συνομιλία που θα έχει με τον ασθενή, παρέχει τις κατάλληλες πρώτες ιατρικές οδηγίες για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος, με δυνατότητα έκδοσης παραπεμπτικού για περαιτέρω εξετάσεις εάν αυτό κριθεί απαραίτητο ή, εάν χρειάζεται πιο επείγουσα αντιμετώπιση, σύσταση για επίσκεψη σε νοσοκομείο. Μετά το τέλος της βιντεοκλήσης, ο ασθενής λαμβάνει αναλυτική αναφορά με τη διάγνωση, το πλάνο θεραπείας και τις συστάσεις του γιατρού, ενώ διατηρεί πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που τον αφορούν.

Ο Stephen Adgemis

Πίσω από το εγχείρημα βρίσκονται ο σουηδικός όμιλος Swedish Care και ο ομογενής Stephen Adgemis, Γενικός Διευθυντής των δραστηριοτήτων της Doctor Tora στην Ελλάδα, με γραφεία στην Αθήνα και Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Δρ. Νικόλαο Τσάγκαρη.

«Πιστεύουμε ότι το project μας προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση στις σύγχρονες ιατρικές υπηρεσίες και για αυτό αποκτά ιδιαίτερη δυναμική. Θεωρούμε την Ελλάδα μια αγορά που θα παρουσιάσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης για την πλατφόρμα μας. Η τηλεϊατρική είναι το μέλλον. Η Doctor Tora μπορεί να βοηθήσει πολλούς ανθρώπους που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές να έχουν πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες που δεν είναι διαθέσιμες εκεί. Το ίδιο ισχύει και για άτομα που βρίσκονται στο εξωτερικό ή για τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα.

Δηλαδή, μπορεί κανείς να μιλήσει με γιατρό από οπουδήποτε, στη γλώσσα του — ελληνικά ή αγγλικά — και να λάβει συνταγή ή διάγνωση. Το βέβαιο είναι ότι εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, όταν πραγματικά τον χρειάζεται, για να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα υγείας με ταχύτητα, ευκολία και αξιοπιστία. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για το εγχείρημα», αναφέρει ο κ. Adgemis και προσθέτει: «Υπάρχει πρόθεση πρόσληψης και άλλων γιατρών, πέραν όσων συνεργαζόμαστε ήδη, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός τους, να επιτευχθεί μεγαλύτερη κάλυψη και να ενταχθούν περισσότερες υπηρεσίες στην online πλατφόρμα τηλεϊατρικής της Doctor Tora, η οποία στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του οικοσυστήματος υγείας.»

Συνεργασίες και σχέδια

Η Doctor Tora λειτουργεί στην Ελλάδα περίπου 12 μήνες, αρχικά πιλοτικά και πλέον εντατικοποιεί τη δραστηριότητά της. Ήδη μετρά τις πρώτες εκατοντάδες χρηστών της πλατφόρμας της. Παράλληλα, αναζητά νέα χρηματοδότηση, πέραν των κεφαλαίων που έχει ήδη εξασφαλίσει, η οποία θα κατευθυνθεί προς την επέκταση του έργου και την ενίσχυση της ανάπτυξής του.

Η ομάδα των επιστημόνων υγείας με την οποία συνεργάζεται περιλαμβάνει σήμερα Έλληνες αδειοδοτημένους γιατρούς. Το ωράριο λειτουργίας της online υπηρεσίας πανελλαδικά, σε χαμηλό κόστος, είναι προς το παρόν 12ωρο (8 π.μ.–8 μ.μ.), με προγραμματισμό να επεκταθεί σε 24ωρη βάση σύντομα. Ο μέσος χρόνος αναμονής για μια κλήση συνήθως δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά. Σε σύγκριση με τη φυσική επίσκεψη σε ιατρείο, μέσω της πλατφόρμας ο ασθενής χρειάζεται λιγότερο από 15–20 λεπτά συνολικά για να συνδεθεί με γιατρό, χωρίς να μετακινηθεί καθόλου — προσφέροντας απόλυτη ευκολία και άνεση, σύμφωνα με τους ανθρώπους της.

Συνοπτικά, οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν:

  • Ιατρική συμβουλή και διάγνωση
  • Συνταγογράφηση φαρμάκων, όταν αυτό είναι ιατρικά απαραίτητο
  • Βεβαιώσεις ασθενείας για εργασία ή σχολείο
  • Παραπομπές σε ειδικούς ιατρούς ή διαγνωστικές εξετάσεις, εφόσον χρειάζεται
  • Αναλυτικές αναφορές συνεδρίας που συνοψίζουν τη διάγνωση, τη θεραπεία και τις σχετικές πληροφορίες

Διαβάστε ακόμη

Golden Visa: Το crash test του 2025 κρίνει το μέλλον της το 2026

ODEON: Βγαίνει στο «προσκήνιο» των πλειστηριασμών (pics)

Ο Τραμπ καλεί σε δείπνο την επιχειρηματική ελίτ των ΗΠΑ Στον Λευκό Οίκο ο Τζέμι Ντάιμον και στελέχη της Wall Street

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα