Θύμα χάκερ έπεσε η γνωστή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet.

Πρόκειται για κυβερνοεπίθεση υψηλών προδιαγραφών με την εταιρεία να αποκαλύπτει την Τρίτη ότι οι χάκερ είχαν πρόσβαση σε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στοιχεία ταξιδιού πελατών, τονίζοντας ότι θα επικοινωνήσει με τους πελάτες.

Σύμφωνα με το Bloomberg το οποίο επικαλείται εσωτερική έρευνα της εταιρείας, οι χάκερ απέκτησαν πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία εννέα εκατομμυρίων πελατών της.

Από τα 9 εκατ. προφίλ, περίπου 2.000 προφίλ εμπεριείχαν στοιχεία τραπεζικών καρτών, τα οποία βρίσκονται στα χέρια των χάκερ, όπως μεταδίδει ο Guardian.

Οι συγκεκριμένοι πελάτες έχουν ήδη ειδοποιηθεί ώστε να ακυρώσουν τις κάρτες τους, ενώ οι υπόλοιποι θα ενημερωθούν τις επόμενες μέρες. Από την επίθεση δεν υποκλάπηκαν στοιχεία διαβατηρίων.

Η EasyJet είπε ότι «δεν υπάρχουν αποδείξεις για κατάχρηση προσωπικών πληροφοριών οποιασδήποτε φύσης», αν και δεν ανέφερε επακριβώς το πώς έλαβαν τέτοιου είδους πρόσβαση οι χάκερ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής, Johan Lundgren, δήλωσε: «θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες που έχουν επηρεαστεί από αυτό το συμβάν».

«Από τότε που συνειδητοποιήσαμε το γεγονός, κατέστη σαφές ότι λόγω του Covid-19 υπάρχει αυξημένη ανησυχία σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων για διαδικτυακές απάτες. Ως αποτέλεσμα, και μετά από σύσταση του ICO (ρυθμιστική αρχή), βρισκόμαστε σε επικοινωνία με εκείνους τους πελάτες των οποίων υπήρξε πρόσβαση στις ταξιδιωτικές πληροφορίες και τους συμβουλεύουμε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ειδικά εάν λαμβάνουν ανεπιθύμητα μηνύματα».