Sponsored Content
Με την παγκόσμια αγορά wellness να αποτιμάται σε περίπου 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια και με ετήσια αύξηση που κυμαίνεται μεταξύ 5% και 10%, η στροφή των καταναλωτών από τη θεραπεία στην πρόληψη είναι πλέον εμφανής. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν εξατομικευμένες λύσεις, που να ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες, από θεραπείες ομορφιάς και αντιγήρανσης έως πρωτόκολλα μακροζωίας και εφαρμογές παρακολούθησης της υγείας. Το ευρύτερο οικοσύστημα της ευεξίας, που περιλαμβάνει κατηγορίες όπως ο τουρισμός ευεξίας, η εργασιακή υγεία, τα spa και το wellness real estate, έχει ξεπεράσει τα 6,3 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και αναμένεται να αγγίξει τα 9 τρις μέχρι το 2028, σύμφωνα με το Global Wellness Institute.

Σε σημαντική θέση βρίσκεται η αισθητική ιατρική, με εκτιμώμενη αξία στα 127 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και προβλέψεις να ξεπεράσει τα 330 δισ. μέχρι το 2032, σύμφωνα με έρευνα της Precedence Research. Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται κυρίως από την αυξανόμενη προτίμηση για μη επεμβατικές θεραπείες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ήδη το 55% της αγοράς. Οι καταναλωτές επιθυμούν λύσεις με άμεσα αποτελέσματα, χαμηλότερο κόστος και ελάχιστο χρόνο αποχής από τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Όπως επισημαίνει ο Δρ. Νίκος Μεταξωτός, Πλαστικός Χειρουργός, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών : «Σήμερα, οι καταναλωτές απαιτούν πολύ περισσότερα από μια απλή θεραπεία αισθητικής ιατρικής. Δεν αρκούνται πλέον σε ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά αναζητούν υπηρεσίες που βασίζονται σε επιστημονική τεκμηρίωση, καινοτόμες τεχνολογίες και εξατομικευμένα πρωτόκολλα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους. Επιπλέον, επιδιώκουν υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τον πάροχο».

Επιπλέον, η αγορά προϊόντων περιποίησης δέρματος παρουσιάζει εξαιρετική δυναμική. Εκτιμάται στα 136 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2024 και αναμένεται να φτάσει τα 185 δισ. έως το 2030, με μια σαφή τάση προς premium και επιστημονικά τεκμηριωμένη περιποίηση. Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές εξαγορές, όπως η εξαγορά της AESOP από τη L’OREAL και της DECIEM από την ESTEE LAUDER.
Η Ελλάδα διαθέτει μια σειρά από στρατηγικά πλεονεκτήματα που την αναδεικνύουν σε ιδανικό κόμβο για επενδύσεις στον τομέα της ευεξίας και της αισθητικής ιατρικής, καθώς συνδυάζει αναγνώριση στη διεθνή ιατρική κοινότητα, τεχνογνωσία και αξιοπιστία, με υψηλής ποιότητας εκπαίδευση και μακρά παράδοση στην ιατρική επιστήμη. Παράλληλα, η χώρα προσελκύει ετησίως εκατομμύρια τουρίστες, ένα σημαντικό ποσοστό των οποίων αναζητά υπηρεσίες υγείας και ευεξίας, ενώ η τοπική αγορά ενισχύεται από High-Net-Worth-Individuals, expats και digital nomads, δημιουργώντας μια σταθερή βάση ζήτησης όλο το χρόνο. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα λειτουργικά κόστη είναι ανταγωνιστικά σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η αναγέννηση της Αθήνας και άλλων μεγάλων αστικών κέντρων, με νέα έργα και επενδύσεις, δημιουργεί ένα ευνοϊκό περιβάλλον για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων οικοσυστημάτων ευεξίας. Συνεπώς, η Ελλάδα μπορεί να λειτουργήσει ως πύλη για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μεσόγειο, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα ελκυστικό περιβάλλον για επενδυτικές ευκαιρίες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η SYMMETRIA®, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας, της ομορφιάς και του medical wellness τα τελευταία 20 χρόνια, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον παγκόσμιο χάρτη. Όπως αναφέρει ο Δρ. Νίκος Μεταξωτός, M.D., Ph.D. : «Η SYMMETRIA® αποτελεί μια ολοκληρωμένη απάντηση στη νέα εποχή του wellness. Σε έναν κόσμο όπου η ευεξία δεν είναι πλέον πολυτέλεια, αλλά καθημερινή ανάγκη, η SYMMETRIA® έρχεται να καλύψει με συνέπεια όλα όσα αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής: εξατομίκευση, αξιοπιστία, ποιότητα, αποτελέσματα και μια μοναδική εμπειρία. Οι επενδύσεις μας σε Α.Ι., Υγεία και Τεχνολογία αποσκοπούν στην κάλυψη των αναγκών της σύγχρονης εποχής».
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.