Με νέα διοίκηση μετά την παραίτηση Σκλήκα, στροφή στην καινοτομία, αλλά και στοιχήματα, με κυριότερο την επιστροφή στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, προχωρά το σχέδιο αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ. Μετά από την -ακόμα και ενδοκυβερνητική- «τρικυμία» που προκάλεσε η ανακοίνωση για το κλείσιμο 204 καταστημάτων, λουκέτο μπήκε σε 46, με την αρχαιότερη δημόσια υπηρεσία της χώρας να ξεκινά τη μετάβαση στη νέα δομή και νέα εποχή της.
Βασικός στόχος, επισημαίνουν κυβερνητικές πηγές στο ΘΕΜΑ, είναι να αφαιρεθούν τα ζημιογόνα καταστήματα, ώστε να δημιουργηθεί ένα λειτουργικό, αποδοτικό δίκτυο που εξυπηρετεί καλύτερα τον πολίτη, χωρίς να σταματήσει ούτε για μια μέρα η εξυπηρέτηση των πολιτών και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Η αναδιοργάνωση του δικτύου, επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, δεν είναι μέτρο περικοπής, αλλά δομική αλλαγή βιωσιμότητας.
Η επόμενη μέρα
Ο ταχυδρόμος θα… συνεχίσει να χτυπά την πόρτα μας, σύμφωνα με το σχέδιο, καθώς εκτός από την πρόβλεψη 800 σημείων εξυπηρέτησης σε ολόκληρη τη χώρα, διασφαλίζεται ότι οι πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές – ιδίως νησιά και ορεινές περιοχές- δεν θα βρεθούν χωρίς φυσικό κατάστημα έως ότου τεθεί σε πλήρη λειτουργία η νέα δομή.
Παρά το γεγονός, άλλωστε, ότι το 92% των αγροτικών συντάξεων αλλά και των συντάξεων του ΕΦΚΑ για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και άλλες ειδικές κατηγορίες, που αντιστοιχούν σε 250.000 συνταξιούχους διανέμεται κατ’ οίκον από τους ταχυδρόμους, στόχος είναι να μη μείνει καμία περιοχή χωρίς πρόσβαση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί και με εξυπηρέτηση μέσω αγροτικών ταχυδρόμων, κατ’ οίκον υπηρεσιών και συνεργαζόμενων πρακτορείων, αλλά και διανομείς που έχουν γνώση των τοπικών κοινωνιών.
Διαβάστε περισσότερα στο Protothema.gr
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.