Η Xerox ανακοίνωσε το λανσάρισμα της εφαρμογής Team Availability, μιας εύχρηστης και αξιόπιστης λύσης, που βοηθά τις εταιρείες να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των εργαζομένων τους και την τοποθεσία από την οποία εργάζονται. Το να γνωρίζουν οι εταιρείες πότε και από που εργάζονται οι υπάλληλοί  της αποτελεί βασικό συστατικό της διαχείρισης του εργασιακού περιβάλλοντος, εφόσον το ποσοστό των υπαλλήλων που μοιράζουν τον χρόνο τους μεταξύ σπιτιού και εργασιακού χώρου έχει αυξηθεί.

Οι εταιρείες επενδύουν ενεργά σε λύσεις τεχνολογίας που υποστηρίζουν ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας. Μια πρόσφατη παγκόσμια επιχειρηματική έρευνα που διεξήγαγε η Xerox, έδειξε ότι το 58% των ερωτηθέντων σκοπεύουν να αλλάξουν την πολιτική τους αναφορικά με την απομακρυσμένη εργασία εντός του ερχομένου έτους. Αυτή η νέα αποδοχή ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας αποκάλυψε επίσης τεχνολογικά κενά, με τις εταιρείες να αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογίες για την εξ’ αποστάσεως εργασία (ποσοστό 55%) ή με το να επενδύουν σε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, τόσο από το γραφείο, όσο και από το σπίτι (ποσοστό 40%).

«H διαχείριση του προσωπικού κατά τη διάρκεια μιας διαρκούς πανδημίας, παρουσίασε μοναδικές προκλήσεις τις οποίες κανένας οργανισμός ή εταιρεία δεν είχε αντιμετωπίσει ξανά στο παρελθόν» δήλωσε η Joanne Collins Smee, Executive Vice President και Chief Commercial SMB & Channels Officer της Xerox. «Οι οργανισμοί οφείλουν να γνωρίζουν ποιος υπάλληλος είναι διαθέσιμος και που βρίσκεται, ώστε να λαμβάνουν τις καλύτερες αποφάσεις κατά την κατανομή εργασίας. Αυτό το εργαλείο παρέχει στους managers, σε πραγματικό χρόνο, μια σαφή εικόνα για την κατανομή των εργαζομένων».

Σε αντίθεση με άλλα εργαλεία διαχείρισης, τα οποία απαιτούν σύνδεση σε υποδομές μηχανογράφησης και που χρειάζονται εβδομάδες για να λειτουργήσουν, το Team Availability app είναι έτοιμο για λειτουργία σε λίγες μόνο ώρες. Μόλις η εφαρμογή συνδεθεί, παρέχει στους εξουσιοδοτημένους διαχειριστές προσαρμοσμένα και προστατευμένα δεδομένα, βοηθώντας στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Η Xerox χρησιμοποιεί ήδη αυτή την εφαρμογή εσωτερικά για τη διαχείριση της σταδιακής επιστροφής του προσωπικού της στο γραφείο με απόλυτη προσοχή και ασφάλεια, φέρνοντας εις πέρας καθημερινούς ελέγχους που σχετίζονται με τον COVID-19. Η παρακολούθηση αυτής της δραστηριότητας επιτρέπει την ασφαλή επιστροφή των υπαλλήλων στον εργασιακό χώρο.

Η περίφημη κλινική Imperial NHS Trust στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν ο πρώτος οργανισμός που χρησιμοποίησε πιλοτικά το Team Availability app για να έχει πρόσβαση στην κατάσταση των εργαζομένων της και στις νέες τοποθεσίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. «Είναι σημαντικό για έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης να γνωρίζει ποιοι φροντιστές υγείας και νοσηλευτές είναι διαθέσιμοι να υποστηρίξουν ασθενείς, κάτι που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία κατά την περίοδο μιας πανδημίας» δήλωσε η Linda Watts, Joint Clinical Systems Program Manager της κλινικής Imperial NHS Trust. «H εφαρμογή Xerox Team Availability αναπτύχθηκε με ταχύτητα φωτός και μας βοηθάει να λαμβάνουμε ενημερώσεις από το προσωπικό για τη διαθεσιμότητά του, σε πραγματικό χρόνο. Ως αποτέλεσμα, μπορούμε πάντα να διασφαλίσουμε ότι οι ασθενείς μας θα είναι καλυμμένοι».

Το Xerox Team Availability app αποτελεί ένα λογισμικό διαθέσιμο ως υπηρεσία (SaaS) που είναι συμβατό με τους όρους των προσωπικών δεδομένων GDPR και μπορεί να αποκτηθεί μέσω ενός συνδρομητικού μοντέλου που επιτρέπει στους οργανισμούς να το χρησιμοποιούν για όσο χρόνο χρειάζεται. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play Store.