search icon

Επιχειρήσεις

ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπρατούνται δύο νέα έργα € 9,7 εκατ. με μειοδοτικούς διαγωνισμούς

Στη δεύτερη φάση προχωρούν οι διαγωνισμοί της ΕΡΓΟΣΕ για τα έξι σημαντικά σιδηροδρομικά έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου

Στη δεύτερη φάση προχωρούν οι διαγωνισμοί για τα έξι σημαντικά σιδηροδρομικά έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, ύψους 4 δισ. €, που θα αναβαθμίσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας.

Το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ στην συνεδρίαση της περασμένης Παρασκευής 10/6, ενέκρινε τα τεύχη πρόσκλησης συμμετοχής σε διάλογο και για τα έξι έργα, οπότε ξεκινά επίσημα το στάδιο Β.I της επόμενης φάσης, που αφορά στη διενέργεια διαλόγου με τους υποψήφιους αναδόχους.

Κατά το στάδιο αυτό, θα καθοριστεί η βέλτιστη τεχνική λύση και θα αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες μελέτες. Η εκπόνηση των απαιτούμενων οριστικών μελετών θα ολοκληρωθεί από τον Ανάδοχο εκάστου έργου, ο οποίος θα προκύψει από την διαγωνιστική διαδικασία. Σημειώνεται ότι η συμμετοχή στο διάλογο αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή των προεπιλεγέντων στο επόμενο στάδιο (υποβολή δεσμευτικών προσφορών).

Υπενθυμίζεται ότι, η διαγωνιστική διαδικασία για τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, περιλαμβάνει δύο φάσεις:

την A’ Φάση (προεπιλογή), που περιλαμβάνει την Πρόσκληση Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία έχει ήδη ολοκληρωθεί με την εξέταση πληρότητας των Κριτηρίων Ποιοτικής Επιλογής από την ΕΡΓΟΣΕ, και

τη Β’ Φάση (διάλογος και υποβολή προσφορών), που αποτελείται από δύο επιμέρους στάδια:

το τρέχον Στάδιο Β.Ι, που αφορά την παρούσα Πρόσκληση Συμμετοχής σε Διάλογο, και

το Στάδιο Β.ΙΙ, που αφορά την Πρόσκληση Υποβολής Προσφορών, με την οποία ζητείται η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για τη σύναψη της Σύμβασης.

Κριτήριο ανάθεσης των συμβάσεων αποτελεί η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, η οποία εκτιμάται βάσει κριτηρίων, που συνδέονται με το αντικείμενο κάθε μίας σύμβασης.

Εγκρίθηκε και η Δημοπράτηση δύο νέων έργων με μειοδοτικούς διαγωνισμούς

Παράλληλα, προχωρά και το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών που περιλαμβάνει τη δημοπράτηση επιπλέον έργων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ στην συνεδρίαση της περασμένης Παρασκευής 10/6, ενέκρινε τα τεύχη δημοπράτησης δύο σιδηροδρομικών έργων, συνολικού ύψους 9,78 εκατ. €. Πρόκειται για τα εξής:

-Κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής, προϋπολογισμού 5,88 εκατ. €. Το έργο, που είναι εγγεγραμμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αφορά στην κατασκευή στάσης μεταξύ των Σ.Σ. Δεκελείας και Αγίου Στεφάνο, στον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη. Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

-Κατασκευή τεχνικού άνω διάβασης στο Περιβόλι Δομοκού και σήμανση σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων στο τμήμα της γραμμής Τιθορέα – Δομοκός, προϋπολογισμού 3,9 εκατ. €.  Το έργο, που χρηματοδοτείται από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020, περιλαμβάνει την κατασκευή τεχνικού άνω διάβασης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι  – Δομοκός, καθώς και τη σήμανση επτά σταθμών και στάσεων στο τμήμα της γραμμής Τιθορέα – Δομοκός.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, τόνισε σχετικά: «Κάθε βήμα στη διαδικασία δημοπράτησης και ανάθεσης κομβικών έργων, είναι ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση κρίσιμων υποδομών που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και αλλάζουν τον χάρτη των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας».

Διαβάστε ακόμα:

Βασίλης Κέρτσικωφ: Ο Χρυσός Σκούφος και η πικρή γεύση από τις φουρτούνες σε στεριά και θάλασσα (pics)

Αλέξανδρος Σίνκα (TTSA): Τι σημαίνει για την Ελλάδα το project του 1 δισ. ευρώ (pics)

Το χρυσάφι της ΕΥΔΑΠ, ο έρωτας του Capital Group με την Ελλάδα, το χαρτί που… καίει τη Λύκος και ο Μασούτης που (δεν) πουλάει

Exit mobile version