search icon

Επιχειρήσεις

ΕΣΕΕ: Υψηλότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο για 1 στα 4 εμπορικά καταστήματα

Τι δείχνει νέα έρευνα για την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου 2022 - 2023

Η αβεβαιότητα στην αγορά οδήγησε μία στις τρεις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσει προσφορές /  εκπτώσεις ακόμα και κατά την εορταστική περίοδο, ενώ υψηλότερες πωλήσεις είχε η μία στις τέσσερις επιχειρήσεις φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2021. Αυτά προκύπτουν από την έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, αναφορικά με την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου 2022 – 2023.

Όπως σημειώνεται από την ΕΣΕΕ, η υψηλή επισκεψιμότητα στα εμπορικά καταστήματα έγινε ακόμη εντονότερη κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, και οφείλεται και στην υποχώρηση των μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς και στις παρατεταμένα ήπιες καιρικές συνθήκες.

Οι εξελίξεις αυτές σηματοδοτούν την επιστροφή στο φυσικό κατάστημα, όπως αυτή αποτυπώνεται το τελευταίο διάστημα. Εντούτοις, η λειτουργία της αγοράς δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί στα προ Covid-19 επίπεδα, ενώ διατηρούνται έως έναν βαθμό καταναλωτικές συμπεριφορές που είχαν διογκωθεί κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, όπως οι διαδικτυακές αγορές.

Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί ο αντίκτυπος της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων, καθώς και η αυξημένη αβεβαιότητα, την οποία επέφερε η τελευταία σε καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Σύνοψη Αποτελεσμάτων

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία:

Διαβάστε ακόμη

Το παιχνίδι άλλαξε: Τι προβλέπουν 6 διεθνείς επενδυτικές εταιρείες για το νέο επενδυτικό σκηνικό το 2023

Cosco και ΜSC οι μεγαλύτεροι πελάτες στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης

Συναγερμός στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές για τους ταξιδιώτες από την Κίνα

 

Exit mobile version