Η COSCO σύμφωνα με την 4η έκθεση GREPORT, αποτελεί τον κυριότερο χρήστη του λιμένα, καθώς το 24,5% των προσεγγίσεων του Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε από πλοία της κινεζικής εταιρείας, διαχειρίστριας του λιμένα αλλά και ιδιοκτήτρια της ΟΛΠ ΑΕ. Σε σχέση με το Νοέμβριο του 020, η COSCO αύξησε σημαντικά τις προσεγγίσεις της, η MSC πέρασε στην δεύτερη θέση από την τρίτη θέση που είχε το 2020, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν μειώσει τις προσεγγίσεις τους.

Η λειτουργία του λιμένα από την COSCO έχει προσελκύσει στο λιμάνι αυξημένες προσεγγίσεις πλοίων από εταιρείες της συμμαχίας στην οποία ανήκει η κινεζική εταιρεία. Η Ocean Alliance αποτελεί τον κυριότερο χρήστη του λιμένα καθώς το 40,5% των συνολικών προσεγγίσεων πραγματοποιείται από πλοία που διαχειρίζονται οι εταιρείες της συμμαχίας (COSCO, EVERGREEN, CMA-CGM). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η συμμαχία 2Μ (Maersk και MSC) με το 22% των προσεγγίσεων και τελευταία η συμμαχία The Alliance (Hapag-Lloyd, ONE, Yang Ming, HMM) με το 14% των προσεγγίσεων.

Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης MSC αποτελεί τον βασικό χρήστη του λιμένα καθώς το 36,4% των προσεγγίσεων προέρχονται από πλοία της εταιρείας. Στη δεύτερη θέση συναντάμε την CMA-CGM η οποία έχει και έμμεση συμμετοχή (μέσω της Terminal Link) στην ιδιοκτησία της ΟΛΘ Α.Ε.. Την τρίτη θέση μοιράζονται οι COSCO και X-Press feeders με 9,1% του συνόλου των προσεγγίσεων

Διαβάστε ακόμη 

«Χρυσό» πληρώνουν οι Έλληνες το κεραμίδι – Πόσο αυξήθηκαν τα επιτόκια, πως κυμάνθηκε η ζήτηση για δάνεια 

Συναγερμός στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές για τους ταξιδιώτες από την Κίνα

O Άλεξ Χαντιτάτζι μετατρέπει την «Αλάνα» στην Καβάλα σε… «Hamptons Greece» (pics)