Ένα χρόνο στη θητεία του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen AG, Herbert Diess, αντιμετωπίζει κρίσιμους μήνες, καθώς επιδιώκει να επεκτείνει τις κινεζικές δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ παράλληλα προσπαθεί να περιορίσει τις εντάσεις στην έδρα της στη Γερμανία.

Η κινεζική αγορά οδηγεί την παγκόσμια στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα και θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τόσο ως κέντρο παραγωγής όσο και ως κέντρο έρευνας και ανάπτυξης, δήλωσε ο Diess στους δημοσιογράφους την Κυριακή σε παρουσίαση κοντά στη Σαγκάη.

«Η Κίνα έχει αναδειχθεί ως η δύναμη για την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Diess. «Ως μάρκα, θέλουμε να είμαστε νούμερο ένα όσον αφορά την ηλεκτρική κινητικότητα, στην Κίνα και πέρα ​​από αυτήν», πρόσθεσε.

Η Diess ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η VW σκέφτεται να αυξήσει τα τοπικά μερίδια κοινοπραξίας για να επεκταθεί στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, μέρος μιας στρατηγικής αναθεώρησης που θα ολοκληρωθεί στις αρχές του επόμενου έτους. Παράλληλα, προγραμματίζει περικοπές στη Γερμανία για να ελευθερώσει περισσότερα μετρητά για να επενδύσει στην φιλόδοξη αλλαγή τεχνολογίας της εταιρείας.

Οι πιθανότητες να ενισχυθούν οι δεσμοί συμμετοχής της VW στην Κίνα αυξήθηκαν, καθώς οι αρχές ελαφρύνουν τους περιορισμούς για τους ξένους κατασκευαστές και η επιβράδυνση της αγοράς αυξάνει την πίεση στους τοπικούς ομότιμους. Η VW προτίθεται να κάνει περισσότερα «και με τις τρεις κοινοπραξίες», δήλωσε ο Diess την Κυριακή.

Αφού οι κινεζικές πωλήσεις αυτοκινήτων σημείωσαν την πρώτη ετήσια πτώση τους εδώ και δεκαετίες πέρυσι, η VW δήλωσε τη Δευτέρα ότι η ζήτηση στην αγορά αυξάνεται. Ο επικεφαλής των πωλήσεων της παγκόσμιας αγοράς της VW, Juergen Stackmann, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η μείωση του φόρου προστιθέμενης αξίας βοηθά τις πωλήσεις και αναμένει ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα θα είναι περίπου ίσες με το 2018 παρά τη μείωση του πρώτου τριμήνου.