Λιγότερο από το αναμενόμενο μειώθηκαν οι όγκοι της μπύρας, σύμφωνα με την Heineken, ακόμη κι αν μειώθηκε η ζήτηση για τις κορυφαίες μάρκες της στην Ευρώπη και την Αμερική το Πάσχα.
Ο όγκος της δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο μειώθηκε κατά 2,1% κατά το πρώτο τρίμηνο, μια μικρότερη πτώση από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές, με τις αποστολές να αναβάλλονται λόγω του Πάσχα.
Η μετοχή της Heineken σημείωσε άνοδο έως και 3% στις πρώτες συναλλαγές στο Άμστερνταμ. Η μετοχή έχει σημειώσει άνοδο περίπου 12% από την αρχή του έτους.
Η μείωση του όγκου στην Αμερική και την Ευρώπη αντισταθμίστηκε εν μέρει από την ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή, ανέφερε η ζυθοποιία την Τετάρτη.
Το Βιετνάμ, το οποίο είχε υποστεί πτώση, βρίσκεται τώρα σε ανάκαμψη με ισχυρές πωλήσεις κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Tet της χώρας.
Οι όγκοι των ΗΠΑ μειώθηκαν κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, που επλήγη από τις αδύναμες δαπάνες μεταξύ των ισπανόφωνων αγοραστών. Η Heineken είναι μεταξύ των εμπορικών σημάτων μπύρας που παλεύουν με τους δασμούς στις ΗΠΑ και η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει συνεχιζόμενη μακροοικονομική αστάθεια που μπορεί να επηρεάσει τους καταναλωτές, ενώ σημείωσε ότι πάνω από το 95% του συνολικού όγκου της παράγεται τοπικά.
Η ζυθοποιία δήλωσε επίσης ότι οι προοπτικές της για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες, με αναμενόμενη αύξηση των λειτουργικών κερδών μεταξύ 4% και 8% για το 2025.
«Αυτό αντιπροσωπεύει άλλο ένα τρίμηνο παράδοσης με κάποια θετικά σημάδια σε βασικές μηχανές ανάπτυξης, όπως το Βιετνάμ, το Μεξικό, η Βραζιλία και η Ινδία», έγραψε σε σημείωμά του ο Έντουαρτ Μάντι, αναλυτής της Jefferies.
Ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence, Ντάνκαν Φοξ, δήλωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας για τα premium εμπορικά σήματα «αξιοποιεί τους καταναλωτές ακόμη και όταν τα πορτοφόλια είναι τεντωμένα», με το εμπορικό σήμα Heineken να αντιπροσωπεύει το 27% του συνολικού όγκου και να αυξάνεται οργανικά κατά 4,6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Διαβάστε ακόμη
Για πρώτη φορά Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός – O χάρτης για Αιγαίο, Κρητικό και Ιόνιο Πέλαγος
Χονγκ Κονγκ: Τέλος στις ταχυδρομικές αποστολές προς ΗΠΑ λόγω δασμών
DryDel Brazil: «Η στρατηγική μας να επεκταθούμε στη Βραζιλία απέδωσε καρπούς» (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.