Το νέο μοντέλο καταστημάτων της H&M που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια ξεκινά απ’ την Ελλάδα! Χθες (26/6) στελέχη του πολυεθνικού ομίλου παρουσίασαν το ανανεωμένο flagship κατάστημα στο Νο 11 της οδού Ερμού, στην Αθήνα, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί το πρώτο επίσημο λανσάρισμα διεθνώς του νέου concept της σουηδικής αλυσίδας έπειτα από τους «πιλότους» που είχαν προηγηθεί στις πρωτεύουσες της μόδας, Νέα Υόρκη, Παρίσι και Λονδίνο.
Κάτι που όπως εξήγησαν δεν γίνεται τυχαία, αφού η Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε μία απ’ τις βασικές ευρωπαϊκές αγορές της λεγόμενης «γρήγορης μόδας» με αποτέλεσμα να συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες για τον σουηδικό όμιλο σε επίπεδο τζίρου και επισκεψιμότητας, τοποθετώντας την πλέον στην «αιχμή» του μεγάλου σχεδίου αναδιοργάνωσης που «τρέχει» ο νέος διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Ντάνιελ Ερβέρ.
«Η Αθήνα πλέον έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά στον όμιλο και συγκαταλέγεται στις ‘μεγάλες πρωτεύουσες μόδας’», εξηγούσε ο Επικεφαλής πωλήσεων στην Ελλάδα και τις χώρες της ΝΑ Ευρώπης κ. Τόμας Εστρανί κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης. Σημαντικό ρόλο βέβαια για τις επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής παίζει και η τουριστική κίνηση.

Το νέο μοντέλο καταστημάτων της H&M υπό τον τίτλο “Frame Concept” απευθύνεται σε όλη την οικογένεια συγκεντρώνοντας όλη την γκάμα προϊόντων του brand από γυναικεία, ανδρικά, παιδικά και H&M Home, συνδυάζοντας παράλληλα ψηφιακές καινοτομίες, όπως «έξυπνα» δοκιμαστήρια, οθόνες κοκ για την ευκολία των καταναλωτών. Πρόκειται για μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα, σύμφωνα με τον Project Visual Lead του έργου, κ. Αλέξανδρο Τσαμούρη.
Μαζί με το κατάστημα της Ερμού, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του και το ανανεωμένο κατάστημα του Πειραιά, που ακολουθεί το ίδιο μοντέλο – πρότυπο για τις ανακαινίσεις και τα νέα καταστήματα του Ομίλου.
Θα ακολουθήσει η Ισπανία και συγκεκριμένα η Μαδρίτη, όπου επίσης ολοκληρώνεται η ανακαίνιση του flagship καταστήματος υπό το ίδιο μοντέλο.

Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι η ελληνική διοικητική ομάδα της θυγατρικής έχει αναλάβει περιφερειακό ρόλο, και συγκεκριμένα την ευθύνη για την υλοποίηση του μετασχηματισμού στη ΝΑ Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό επιβλέπει σήμερα τις προετοιμασίες για ένα νέο κατάστημα στο Σεράγεβο, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα δύο μεγάλα στα Βαλκάνια.
Σε ό,τι αφορά το ελληνικό δίκτυο καταστημάτων, το πλάνο των ανακαινίσεων είναι δυναμικό, ξεκινώντας απ’ την Αττική όπου επτά απ’ τα δεκατέσσερα καταστήματα έχουν ήδη ανανεωθεί ενώ ως το 2026 αναμένεται να έχουν αναβαθμιστεί και τα υπόλοιπα με σταδιακή υιοθέτηση του μοντέλου του «οικογενειακού καταστήματος» σε όλο το δίκτυο.
Δίκτυο, νέες επενδύσεις και κέρδη
Σήμερα η H&M διαθέτει ένα δίκτυο 35 καταστημάτων στην Ελλάδα και ένα σημείο για το νέο brand Cos που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο της H&M στην Ελλάδα δεν περιλαμβάνει επί του παρόντος νέα ανοίγματα καταστημάτων, αλλά επικεντρώνεται στην αναβάθμιση και αναδιοργάνωση του υφιστάμενου δικτύου. Εξαίρεση αποτελεί το νέο brand του ομίλου, Arket, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά εντός του έτους. Όπως σημείωσε ο Τόμας Εστρανί, η τοποθεσία στην Αθήνα έχει ήδη οριστικοποιηθεί, ωστόσο δεν είναι ακόμη ανακοινώσιμη.
Σημειωτέον πως με βάση τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της ελληνικής θυγατρικής ο κύκλος εργασιών το 2023 ήταν 184,64 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη 2,39 εκατ. ευρώ. Η θυγατρική φρόντισε τον περασμένο Απρίλιο να προχωρήσει στη διανομή αδιάθετων κερδών 4,2 εκατ. ευρώ στη σουηδική μητρική, έπειτα από σχετική έγκριση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.

Ερμού και Πειραιάς
Το flagship κατάστημα της H&M στην Ερμού 11, εκεί που κάποτε ήταν το ξενοδοχείο “Tourist”, καταλαμβάνει συνολική επιφάνεια 4.000 τ.μ., εκ των οποίων τα 2.356 τ.μ. αφορούν εμπορικό χώρο. Η ανακαίνιση ξεκίνησε τον Ιανουάριο και έχουν διατηρηθεί βασικά στοιχεία του κτιρίου και όπως οι οροφές που διατηρούν τις ζωγραφισμένες και με περίτεχνες γύψινες διακοσμήσεις οροφές, η μαρμάρινη σκάλα και τα κιγκλιδώματα ενώ στο σημείο που παλιά ήταν η ρεσεψιόν του ιστορικού ξενοδοχείου τον τοίχο κοσμεί η παλιά ξύλινη κλειδοθήκη. Το κατάστημα διαθέτει φυσικό φωτισμό και το νέο Frame Concept, μια θεματική γκαλερί που αναδεικνύει επιλεγμένες συλλογές. Στο πικ της τουριστικής περιόδου απασχολεί έως και 120 εργαζόμενους, ενώ θα λειτουργεί και τις Κυριακές κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Τα ανανεωμένα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά συνδυάζουν καινοτομίες για την ευκολία του καταναλωτή. Τα δύο καταστήματα προσφέρουν υπηρεσίες Click & Collect και αυτόματες θυρίδες παραλαβής δεμάτων για γρήγορη, self-service παραλαβή και επιστροφή online παραγγελιών. Η smart store τεχνολογία, που διαθέτουν, βελτιστοποιεί την παρουσίαση των προϊόντων και τις καθημερινές λειτουργίες τους, ενώ οι ψηφιακές οθόνες σε όλο το κατάστημα παρουσιάζουν τις τελευταίες συλλογές. Αποκλειστικά στην Ερμού, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε έξυπνα δοκιμαστήρια που τους επιτρέπουν να ζητήσουν βοήθεια, άλλα μεγέθη ή προϊόντα απευθείας από το δοκιμαστήριο, ενώ μπορούν, επίσης, να δουν πληροφορίες για τα προϊόντα ή να περιηγηθούν στη διαδικτυακή συλλογή.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε και πάλι τους πελάτες μας στα ανανεωμένα μας καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά. Οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τον τοπικό χαρακτήρα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, στους οποίους ο καθένας μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του μέσα από τη μόδα και να απολαμβάνει μια μοντέρνα, άνετη αγοραστική εμπειρία», σημειώνει ο κ. Εστρανί.
Διαβάστε ακόμη
Νίκος Βασιλείου: «Οι ευκαιρίες στις ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι μεγαλύτερες από τα εμπόδια»
Ανελκυστήρες: Αναβάλλεται η πιστοποίηση – Πρώτα η απογραφή, μετά οι έλεγχοι
Χρέη στην εφορία: Πάνω από 110 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα – Μόνο οι μικροί πληρώνουν
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.