Ενιαία εμπορική μάρκα Cosmote για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και internet του Ομίλου ΟΤΕ καθιερώθηκε και επισήμως από χθες, Δευτέρα.
Έτσι το δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα γίνεται ενιαίο υπό τη νέα κοινή μάρκα COSMOTE της οποίας το λογότυπο αλλάζει. Παράλληλα, επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα αναβαθμίζονται για να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μία ξεχωριστή, ψηφιακή εμπειρία. Το rebranding αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο,
Οι αριθμοί Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 13888 για οικιακούς και 13818 για εταιρικούς πελάτες, καθώς και η ιστοσελίδα cosmote.gr, θα εξυπηρετούν ενιαία πλέον πελάτες και σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Επιπλέον, οι πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους, μέσα από το ανανεωμένο mobile application COSMOTE.
Ο νέος κόσμος επικοινωνίας θα προσφέρει στον πελάτη ακόμη περισσότερες δυνατότητες, με προηγμένα προγράμματα COSMOTE σταθερής, κινητής και internet για όλους, αλλά και με τις τεχνολογικά προηγμένες λύσεις COSMOTE Business ΙΤ Solutions για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Το μοναδικό πορτφόλιο επικοινωνίας συμπληρώνει η εξελιγμένη συνδρομητική τηλεόραση ΟΤΕ TV.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε σχετικά: «Πίσω από τις μεγάλες εξελίξεις στην επικοινωνία βρίσκεται ο Όμιλος ΟΤΕ. Έβαλε το τηλέφωνο σε κάθε ελληνικό σπίτι, έφερε στην αγορά το γρήγορο internet και έκανε την κινητή τηλεφωνία προσιτή σε κάθε Έλληνα. Γι αυτό η μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες μας είναι σχέση εμπιστοσύνης. Σήμερα, κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, καθιερώνοντας μια ενιαία εμπορική μάρκα. Με τον Όμιλο ΟΤΕ σταθερή εγγύηση ποιότητας, τεχνογνωσίας και εμπειρίας, το νέο εμπορικό σήμα COSMOTE σηματοδοτεί στο εξής έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι για τον πελάτη μας, ώστε να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την εμπιστοσύνη του και να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του.»

Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.