Sponsored Content

Κάποια χρόνια πριν μπορεί να ακουγόταν παράδοξο ή εκκεντρικό. Το να πηγαίνει κάποιος διακοπές για να μπορέσει να κοιμηθεί πραγματικά αμέριμνα και ανάλαφρα δεν αποτελούσε τον βασικό λόγο για μια ολιγοήμερη ή μεγαλύτερη σε διάρκεια απόδραση. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες αποζητούσαν τον ήλιο και το μπάνιο στις ειδυλλιακές παραλίες ή τους περιπάτους στα βουνά, προγραμμάτιζαν τις επισκέψεις τους σε αρχαιολογικούς χώρους, γεύονταν την τοπική γαστρονομία και φορούσαν την καλύτερή τους διάθεση για πάρτυ μέχρι την ανατολή. Πλέον και ειδικά μετά την Πανδημία που επηρέασε πολύπλευρα τις ζωές μας, πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν προορισμό και κατάλυμα με βάση το κριτήριο του καλού ύπνου. Η στροφή αυτή ερμηνεύεται όχι μόνο ως μια ανάγκη διαχείρισης της πίεσης που προκάλεσαν τα απανωτά lockdown, οι καραντίνες και οι υγειονομικοί περιορισμοί, αλλά και η εντεινόμενη πίεση της σύγχρονης ζωής. Οι ξέφρενοι ρυθμοί, οι αυξανόμενες επαγγελματικές υποχρεώσεις, η αβεβαιότητα και το άγχος ως χαρακτηριστικό του δυτικού ανθρώπου, οδήγησαν πολλούς να ικανοποιήσουν στον ύπνο την ανάγκη για αποφόρτιση και αποσυμπίεση.

 

Και αν το sleep tourism ηχεί ως ένα ακόμη (ευκαιριακό) ταξιδιωτικό trend, η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τα μηνύματα που έρχονται από τους ειδήμονες του Τουρισμού μαρτυρούν ξεκάθαρα ότι οι ταξιδιώτες όταν επιλέγουν που θα πάνε και που θα διανυκτερεύσουν, το κάνουν όχι μόνο με βάση τον προορισμό, αλλά με βάση και το αν τα δωμάτια αποκλείουν τους εξωτερικούς θορύβους, αν το στρώμα είναι όσο χρειάζεται αναπαυτικό, αν το μαξιλάρι είναι πραγματικά αυτό που έχει ανάγκη κάποιος. Βασικά, ο τουρισμός ύπνου αναφέρεται σε ταξιδιωτικές εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου και να αναθερμάνουν τη σχέση μας με τον Μορφέα, αναγνωρίζοντας τον καλό ύπνο ως το πιο βασικό στοιχείο ευεξίας. Σε αυτό, οι premium αλυσίδες φιλοξενίας κινήθηκαν γρήγορα προσφέροντας υπηρεσίες εξατομικευμένου, αναζωογονητικού και υγιεινού ύπνου, με κρεβάτια – συστήματα ύπνου που θυμούνται τις προτιμήσεις κάθε πελάτη, με λευκά είδη που αποτρέπουν τη νυχτερινή εφίδρωση, με χαλαρωτικά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, με στρώματα που σε κάνουν να νιώθεις ότι ξαπλώνεις στην αγκαλιά της φύσης, με απαλό φωτισμό και τη φροντίδα κάθε σχετικής λεπτομέρειας στην ατμόσφαιρα.

Σε αυτό το θέμα, υπάρχει μια καινοτόμα ελληνική επιχείρηση που πρωτοπορεί και η οποία -σε υπολογίσιμο βαθμό- ταυτίζεται (και) με το sleep tourism. H COCOMAT, με επινοήσεις όπως το σύστημα ύπνου 4 επιπέδων, αλλά και με την πεποίθηση ότι όπως δεν υπάρχει ένα νούμερο παπουτσιού ή ρούχου για κάθε άνθρωπο, έτσι δεν υπάρχει και ένα κρεβάτι, στρώμα, μαξιλάρι, τροφοδοτεί την τάση με τα υλικά που δημιουργούνται τα όνειρα, μέσα από μια ευρεία γκάμα επιλογών. Ως ένας από τους πιο εξέχοντες προμηθευτές του τομέα της φιλοξενίας, υπογράφει με τις δημιουργίες και τα προϊόντα της (προσθέστε σε αυτά και τα φυσικά προϊόντα προσωπικής φροντίδας και τα ασύγκριτης ποιότητας λευκά είδη) την πιο χαλαρωτική εμπειρία ύπνου και συμπληρώνει το απόλυτο πακέτο ξεκούρασης και ανάπαυσης.

Το COCO-MAT HOTEL LOCATOR σάς βοηθά να ανακαλύψετε τον ύπνο, τη φιλοξενία και την αναψυχή COCO-MAT σε όλο τον κόσμο. Από την Ελλάδα μέχρι τη Νότιο Αφρική, από το Παρίσι ως τη Νέα Υόρκη και από την Ισλανδία μέχρι την Ινδονησία, υπάρχουν εκατοντάδες καταλύματα και προσφέρουν υπηρεσίες βασισμένες στα premium προϊόντα ύπνου της COCO-MAT.

Η COCOMAT, όμως, διαθέτει και τη δική της αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελλάδα, και εκεί πραγματώνει το όραμά της για αναζωογονητικό ύπνο, ποιοτικό φαγητό και αυθεντική φιλοξενία. Εκεί δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για τέλειο ύπνο, μέσα από tailor made υπηρεσίες: Με την κράτηση, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το ιδανικό μαξιλάρι μέσα από μια πληθώρα επιλογών (Μενού Μαξιλαριών), αλλά και να δηλώσει τις συνήθειες του στον ύπνο, από το αν κοιμάται στο πλάι ή ανάσκελα, μέχρι το βάρος και τον σωματότυπό του, προκειμένου να ετοιμαστεί για αυτόν το κατάλληλο σύστημα ύπνου.

Έτσι, η COCOMAT καταφέρνει να δημιουργεί μοναδικές  εμπειρίες και να εκπληρώνει τους στόχους του sleep tourism, σε τέτοιο βαθμό που οι ταξιδιώτες επιλέγουν πρώτα το  ξενοδοχείο όπου υπογράφει τον ύπνο και μετά όλα τα υπόλοιπα.