Σε ιστορικά επίπεδα έχει υποχωρήσει το καταναλωτικό κλίμα στις ΗΠΑ προειδοποίησε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του πολυεθνικού κολοσσού του κλάδου των τροφίμων Kraft Heinz Co. Για τον λόγο αυτό, εξάλλου, η εταιρεία αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις της φετινής χρονιάς.

«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα από τα χειρότερα επίπεδα καταναλωτικού κλίματος που έχουμε δει εδώ και δεκαετίες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO Κάρλος Άμπραμς-Ριβέρα σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές την Τετάρτη.

Η εταιρεία προβλέπει πλέον ότι οι οργανικές καθαρές πωλήσεις της για το σύνολο του έτους θα μειωθούν κατά 3% έως 3,5%, ενώ προηγουμένως εκτιμούσε πτώση μεταξύ 1,5% και 3,5%.

Η Kraft Heinz απέδωσε τη δυσμενέστερη πρόβλεψη στην επιβράδυνση των αναδυόμενων αγορών και στις «πιέσεις» που καταγράφονται στη λιανική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Ως εκ τούτου προχώρησε και σε μείωση της εκτίμησης για τα κέρδη της.

Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε κοντά στο 4% την Τετάρτη, ενώ συνολικά από την αρχή του έτους έχει σημειώσει πτώση 17%, την ώρα που ο δείκτης S&P 500 έχει καταγράψει άνοδο 17%.

Στην τοποθέτησή του, ο Άμπραμς-Ριβέρα τόνισε ότι οι αυξημένες τιμές λόγω πληθωρισμού και η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης μέσω κουπονιών τροφίμων διαμορφώνουν ένα «δύσκολο περιβάλλον» για τους καταναλωτές στις ΗΠΑ.

«Βλέπουμε τις πιέσεις αυτές να συνεχίζονται και πέρα από το τέταρτο τρίμηνο, οδηγώντας σε μια μακρύτερη πορεία προς την ανάκαμψη της κατανάλωσης», υπογράμμισε.

Ο διάσημος όμιλος τυποποιημένων τροφίμων προετοιμάζεται το διάστημα αυτό για να διασπάσει τις δραστηριότητες του σε δύο χωριστές εταιρείες, ένα σχέδιο που παραμένει σε τροχιά υλοποίησης για το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους.

Η Kraft Heinz προσπαθεί να πείσει τους επενδυτές για τα οφέλη της διάσπασης αυτής σε μια περίοδο που οι καταναλωτές στρέφονται μακριά από τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Ο ένας από τους νέους βραχίονες θα περιλαμβάνει τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της, όπως τα προϊόντα Heinz και τα έτοιμα γεύματα, ενώ το άλλο θα συγκεντρώνει τα πιο αργά αναπτυσσόμενα βασικά είδη παντοπωλείου, όπως τα αλλαντικά Oscar Mayer και τα Lunchables.

Για το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε πτώση οργανικών εσόδων κατά 2,5%, μεγαλύτερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι πωλήσεις καφέ, αλλαντικών, κατεψυγμένων σνακ και ορισμένων ειδών καρυκευμάτων υποχώρησαν, εντείνοντας τις ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των παραδοσιακών προϊόντων της σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον διατροφικών συνηθειών.

Διαβάστε ακόμη

Τι περιλαμβάνει το εμπορικό deal ΗΠΑ – Νότιας Κορέας

UBS: «Καύσιμο» για νέα άνοδο στη Wall Street τα εταιρικά κέρδη, η Fed και οι επενδύσεις σε AI

Nvidia: Η πρώτη εταιρεία που σπάει το φράγμα των $5 τρισ. – Νέο ρεκόρ στην ιστορία της τεχνολογίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα