Sponsored Content

Τα νέα οικονομικά δεδομένα που διαμορφώνονται στις αγορές έχουν ωθήσει κάποιες εταιρείες να βρουν τρόπους να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις, εστιάζοντας στην καινοτομία, αλλά και σε προϊόντα που προσφέρονται σε δίκαιες τιμές. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ολοκαίνουρια σειρά χαρτικών #goodmood (χαρτί υγείας και χαρτί κουζίνας) που παρουσίασε πριν λίγο καιρό η Endless ΕC, η οποία δεν αποσκοπεί απλώς στη διάθεση ενός ποιοτικού προϊόντος στη σωστή τιμή. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια σειρά που αξιοποιεί τη στροφή και τις αναζητήσεις των καταναλωτών για ποιοτικά προϊόντα που είναι ιδιαίτερα ελκυστικά λόγω τιμής, αλλά διαθέτουν και δυνατό branded χαρακτήρα, περνώντας ένα μήνυμα για την καθημερινότητα.

Ξεκινώντας από το χαρτί κουζίνας και υγείας (θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα), δημιουργήθηκε μια νέα στην ουσία φιλοσοφία προϊόντων με την ποιότητα της επωνυμίας Endless ΕC στη σωστή τιμή για τον καταναλωτή αντίστοιχων προϊόντων. Μια σειρά που υπηρετεί τις ανάγκες μας, ενώ παράλληλα συμφέρει εξαιρετικά και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ καθώς ανήκει στην κατηγορία value for money. Η δημιουργία της είναι προϊόν των αντανακλαστικών που έχει ως  εταιρεία η εταιρεία Endless EC, καθώς διαβλέπει τις ανάγκες της αγοράς, και παρατηρεί από πολύ κοντά τις συχνές αλλαγές που τη χαρακτηρίζουν ώστε να μπορεί να αντιδράει άμεσα. Οι δυνατότητές της είναι τέτοιες που μπορεί να σχεδιάσει, να παράξει και να διαθέσει νέα είδη και κωδικούς και να φέρει στην αγορά καινούρια προϊόντα χωρίς χρονοτριβή.

Η νέα σειρά έχει τοποθετηθεί σχεδόν στο σύνολο της αγοράς, ενώ οι καταναλωτές ανταποκρίνονται, καθώς αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για μια σειρά που τους φτιάχνει τη διάθεση, όπως επίσης και στους εμπόρους που βλέπουν ένα νέο brand να κερδίζει τις εντυπώσεις και να κτίζεται.

Μάλιστα, το πρώτο τρίμηνο της Endless κινείται θετικά, με την ενέργεια των πολύ καλών αποτελεσμάτων της προηγούμενης χρονιάς, όπου όχι μόνο κατέγραψε ρεκόρ τζίρου 58,5 εκατ. ευρώ και αύξηση κερδών κατά 600.000, αλλά σημαντική μείωση του ποσοστού δανεισμού της. Αυτό το θετικό κλίμα ενισχύει η νέα σειρά #goodmood.

Υπενθυμίζεται ότι η Endless EC δραστηριοποιείται από το 1985 στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου και την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών. Με το brand Endless έχει καταφέρει διαχρονικά να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης, προσφέροντας προϊόντα με άριστη σύνδεση ποιότητας και τιμής. Η έδρα, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις και οι αποθηκευτικοί χώροι της εταιρείας βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής, ενώ στη Θεσσαλονίκη είναι εγκατεστημένο το υποκατάστημα που εξυπηρετεί τη Βόρεια Ελλάδα. Είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες του κλάδου χαρτικών και απορρυπαντικών, απασχολώντας 232 άτομα προσωπικό.

 

Παρακολουθείστε τη νέα καμπάνια και αλλάξτε διάθεση.