Η Prada SpA ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, χάρη στην εκρηκτική ζήτηση για τη Miu Miu, το brand που έχει κατακτήσει τη νεότερη γενιά καταναλωτών και αντιστάθμισε τη μικρή κάμψη των πωλήσεων του οίκου Prada.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εισηγμένης, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 4,07 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 6,3% σε ετήσια βάση. Μάλιστα η Miu Miu κατέγραψε εκρηκτική αύξηση 41%, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό της ρόλο στη σύγχρονη πολυτελή αγορά.
19 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης
«Η πορεία αυτή επιβεβαιώνει τη δύναμη των brands μας και τη σωστή στρατηγική που ακολουθούμε», δήλωσε ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Πατρίτσιο Μπερτέλι, υπογραμμίζοντας πως η Prada έχει πλέον συμπληρώσει 19 διαδοχικά τρίμηνα ανάπτυξης.
Η είδηση ήρθε σε μια στιγμή που η παγκόσμια αγορά πολυτελείας δείχνει σημάδια σταθεροποίησης, μετά από μήνες ανησυχίας για επιβράδυνση της ζήτησης, ιδιαίτερα στην Κίνα και τις ΗΠΑ. Τις τελευταίες εβδομάδες, η LVMH και η Kering παρουσίασαν αποτελέσματα καλύτερα των προβλέψεων, αναπτερώνοντας το κλίμα εμπιστοσύνης στον κλάδο.
Θετικά μηνύματα και από άλλους οίκους
Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας παγκοσμίως, ανέφερε επιστροφή σε θετική πορεία πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο, ενώ η Kering SA (μητρική της Gucci) κατέγραψε μικρότερη του αναμενομένου πτώση, με τη ζήτηση στη Βόρεια Αμερική να δείχνει σημάδια ανάκαμψης.
Ανάλογη αισιοδοξία εξέφρασε και η Brunello Cucinelli SpA, που επιβεβαίωσε τον ετήσιο στόχο ανάπτυξής της, τονίζοντας ότι καταγράφει ισχυρές πωλήσεις σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.
Οι προκλήσεις για την πολυτέλεια
Παρά τη θετική εικόνα, αρκετοί αναλυτές παραμένουν επιφυλακτικοί. Σε πρόσφατο σημείωμά τους, οι αναλυτές της Berenberg τόνισαν ότι η αγορά πολυτελείας βρίσκεται σε «σημείο καμπής», επισημαίνοντας την πίεση στην κατανάλωση της Κίνας, τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των «aspirational consumers» (σ.σ. καταναλωτές που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα πιο πολυτελές ή υψηλό status) και τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των νεότερων καταναλωτών — παράγοντες που διαφοροποιούν πλήρως το σκηνικό σε σχέση με την «εξαιρετική» δεκαετία του 2010.
Η Prada πάντως φαίνεται να αντέχει στις αναταράξεις. Με την επιτυχία της Miu Miu και τη συνεχή ενίσχυση του brand της, ο ιταλικός οίκος δείχνει ότι η πολυτέλεια μπορεί να προσαρμόζεται, να ανανεώνεται και να επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της μέσα από τη νέα γενιά.
Διαβάστε ακόμη
Έσπασε τα κοντέρ η έκδοση της Alpha Bank – Στα 3 δισ. ευρώ η ζήτηση για το πράσινο ομόλογο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.