search icon

Επιχειρήσεις

Είχε χόμπι το online shopping, το έκανε επιχείρηση με πωλήσεις $141 εκατ. και έχει 4 συμβουλές

Η 35χρονη Τόρι Γκέρμπιγκ πριν από περίπου 10 χρόνια ίδρυσε τη δική της start up με κεφάλαιο μόλις 300 δολάρια - Σήμερα, η Pink Lily είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διαδικτυακούς λιανοπωλητές σε ολόκληρη την Αμερική

Η 35χρονη Τόρι Γκέρμπιγκ είναι μητέρα τριών παιδιών και μαζί με τον σύζυγό της, το 2011 αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα διαδικτυακό κατάστημα γυναικείας μόδας, μέσω του eBay το οποίο ονόμασαν Pink Lily. 

Σήμερα, η εταιρεία τους είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διαδικτυακούς λιανοπωλητές σε ολόκληρη την Αμερική.

«Πίσω στο 2011, όταν δεν ήμουν στο γραφείο μου στην ασφαλιστική εταιρεία στην οποία εργαζόμουν τότε και από την οποία έπαιρνα 25.000 δολάρια το χρόνο, ή δεν περνούσα χρόνο με την οικογένειά μου, σίγουρα θα αγόραζα πράγματα από το διαδίκτυο» αποκαλύπτει η νεαρή μητέρα.

Εκείνη την εποχή, η Γκέρμπιγκ ήταν μόλις 24 ετών. Η αναζήτηση ρούχων μέσω του διαδικτύου ήταν για εκείνη ένα ευχάριστο χόμπι. «Δυστυχώς, τότε δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. Αυτό ήταν που μου έδωσε την ιδέα να ξεκινήσω να πουλάω γυναικεία ρούχα στο eBay» αναφέρει σύμφωνα με το CNBC.

Σε καμία περίπτωση, η Γκέρμπιγκ δεν μπορούσε να φανταστεί πως 10 χρόνια αργότερα, εκείνη και ο σύζυγός της θα είχαν τώρα, τη δική τους επιχείρηση, τη Pink Lily η οποία μάλιστα, σημείωσε συνολικά 141 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

«Όταν ξεκινήσαμε, ο σύζυγός μου και εγώ κάναμε μια αρχική επένδυση περίπου 300 δολαρίων για να αγοράσουμε ρούχα και αξεσουάρ από έναν ιστότοπο χονδρικής. Εργαζόμασταν από το σαλόνι του σπιτιού μας, οπότε δεν είχαμε πολλά έξοδα, εκτός από τα έξοδα αποστολής» υποστηρίζει.

Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησής τους, τα κέρδη του ζευγαριού δεν ξεπερνούσε τα 1.000 δολάρια το μήνα. Παρόλα αυτά, οι δυο τους χρησιμοποιούσαν τα χρήματα αυτά κυρίως, για να αποπληρώσουν φοιτητικά δάνεια. Ένα ποσό ωστόσο, προοριζόταν επίσης και για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.

Δύο χρόνια αργότερα, το 2013, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια σελίδα στο Facebook προκειμένου να προωθήσουν την επιχείρησή τους. «Μέχρι το τέλος του έτους, είχαμε καταφέρει να αποταμιεύσουμε περίπου 20.000 δολάρια από τα κέρδη μας, με τα οποία χρηματοδοτήσαμε τη δημιουργία μιας επίσημης ιστοσελίδας. Τότε ξεκίνησε και η πραγματική άνθηση της επιχείρησής μας» εξηγεί η 35χρονη.  

Τον Μάιο του 2014 τα μηνιαία έσοδα της Pink Lily ξεπέρασαν τα 100.000 δολάρια. Σήμερα, στο δημοφιλές διαδικτυακό κατάστημα γυναικείας μόδας πωλούνται περισσότερα από 11.000 προϊόντα κάθε μέρα. Αυτή τη στιγμή, η επιτυχημένη startup διαθέτει 250 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και χαρακτηρίζεται ως είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Bowling Green.

Αυτές είναι καλύτερες συμβουλές της Γκέρμπιγκ για μια επιτυχημένη επιχείρηση:

1. Βρείτε ένα κενό στην αγορά

2. Να επανεπενδύετε πάντοτε τα κέρδη σας

3. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

4. Κάντε τους καλύτερους πελάτες σας, brand ambassadors

 

Διαβάστε ακόμα:

HSBC: Τι προβλέπει για μετοχές, επιτόκια, πετρέλαιο, ενέργεια μετά το ξέσπασμα των συγκρούσεων στην Ουκρανία

Σκάνδαλο εξαπάτησης μικροεπενδυτών μέσω call centers «σκιά» πάνω από το φιάσκο της… Rocket

«Απάτη» 1 στα 3 μεταχειρισμένα ΙΧ – Για ποιους χτυπά «καμπάνα» 6.011 ευρώ

Exit mobile version