Η INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE και πάροχος λύσεων Loyalty & Customer Experience τεχνολογίας, διακρίθηκε με πολλαπλά βραβεία στα φετινά Loyalty Awards που διοργανώνονται από την Boussias Events, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση για καινοτομία, απόδοση και πελατοκεντρική αξία.
Με την εμπιστοσύνη κορυφαίων brands σε Ελλάδα και εξωτερικό, η INTELIQUA τιμήθηκε για τη συμβολή της στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και διαχείριση προγραμμάτων πιστότητας που συνδυάζουν τεχνολογία αιχμής, προσωποποίηση και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Οι φετινές διακρίσεις της INTELIQUA:
2 Gold Awards για το padu app
Best Partnership Initiative
Best in Rewards & Incentives
Gold Award με Holland & Barrett (Fourlis Group) για το Rewards for Life
Best in Health & Pharma
Silver Award με Balfin Group για το haPPy Program
Best Use of Loyalty Management Software
Bronze Award με Balfin Group για το haPPy Program
Best Use of Mobile
Bronze Award με Marks & Spencer Greece για το M&S Bonus Card
Best in Fashion & Beauty
Οι διακρίσεις αυτές επισφραγίζουν την πολυετή πορεία της INTELIQUA, η οποία έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστος στρατηγικός συνεργάτης για επιχειρήσεις που επιδιώκουν διαφοροποίηση και πελατειακή αξία. Με γνώση του κλάδου και ισχυρή εμπορική αντίληψη, η εταιρεία συμβάλλει ενεργά στη διαμόρφωση υψηλότερων προτύπων στον χώρο της πιστότητας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές.
Η Μαρία Χαρμπή, Chief Customer Success Officer της INTELIQUA, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια λάβαμε έξι βραβεία, τα οποία αποτελούν επιβράβευση της στρατηγικής μας και της δέσμευσής μας στην εμπειρία του τελικού καταναλωτή. Είναι αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης και της εξαιρετικής συνεργασίας με τους πελάτες μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε τεχνολογία και καινοτομία, δημιουργώντας λύσεις με προστιθέμενη αξία για αυτούς!»
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.