Αν πιστεύετε ότι η τρέλα των Labubu έχει ακόμη «πολύ δρόμο», πλέον μπορείτε να ποντάρετε σε αυτό μέσω της Kalshi.

Η prediction market πλατφόρμα (πλατφόρμα προβλέψεων), γνωστή για στοιχήματα που καλύπτουν από την πολιτική μέχρι τα σπορ, επεκτείνεται τώρα στα σπάνια συλλεκτικά αντικείμενα. Οι χρήστες μπορούν να κερδίσουν χρήματα προβλέποντας την πορεία των τιμών μεταπώλησης.

Η Kalshi ανακοίνωσε συνεργασία με το StockX — τη δημοφιλή ψηφιακή αγορά για συλλέκτες που κυνηγούν hype items, όπως Air Jordan σε περιορισμένες εκδόσεις και οι πολυπόθητες φιγούρες Labubu. Μαζί λανσάρουν τα πρώτα «product event contracts».

Όπως αναφέρουν, η συνεργασία εισάγει «μια νέα κατηγορία συμβολαίων», επιτρέποντας στους χρήστες να στοιχηματίζουν σε μετρήσιμα αποτελέσματα προϊόντων — για παράδειγμα, αν ένα αντικείμενο θα ξεπεράσει συγκεκριμένο επίπεδο τιμής μεταπώλησης μια εβδομάδα μετά το λανσάρισμά του.

Από την πολιτική και τον καιρό… στα rare collectibles

Πλατφόρμες όπως οι Kalshi και Polymarket έχουν γίνει δημοφιλείς επιτρέποντας στους χρήστες να στοιχηματίζουν για τα πάντα: εκλογές, καιρικές συνθήκες, αποδόσεις ομάδων, ακόμη και την καθαρή αξία του Έλον.

Η Kalshi πιστεύει ότι η επόμενη μεγάλη αγορά προβλέψεων βρίσκεται στα φυσικά συλλεκτικά αντικείμενα.

«Οι κοινότητες των συλλεκτών είναι από τις πιο αφοσιωμένες και εμμονικές με τα δεδομένα στον κόσμο», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Business Insider. «Μέχρι σήμερα, δεν υπήρχε μια παγκόσμια, ρευστή αγορά που να τιμολογεί αυτά τα αντικείμενα».

Μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων χτίζεται πάνω στο hype

Η τάση δεν είναι αμελητέα: σύμφωνα με το Business Insider, οι ενήλικες έχουν μετατρέψει την αγορά συλλεκτικών παιχνιδιών σε βιομηχανία 7 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ. Η φιγούρα Labubu είναι το πιο εκρηκτικό παράδειγμα, με την Κέιτι Νοτοπούλου να τη χαρακτηρίζει «φούσκα δισεκατομμυρίων έτοιμη να σκάσει».

Οι χρήστες της Kalshi θα μπορούν να στοιχηματίζουν σε brands που αναμένεται να κάνουν θραύση σε μεγάλες αγοραστικές περιόδους, στις μέσες τιμές πριν από μια κυκλοφορία και στις μέσες μηνιαίες τιμές δημοφιλών προϊόντων.

Το StockX ανοίγει την πόρτα σε ένα νέο είδος mainstream στοιχήματος

Το StockX φιλοξενεί μερικά από τα πιο περιζήτητα αντικείμενα: από τα Triple Stitch sneakers του Zegna — το αγαπημένο της Wall Street — έως σπάνια Birkenstocks, Crocs, Dr. Martens, καθώς και ρούχα και αξεσουάρ διαφόρων brands.

«Οι κυκλοφορίες sneakers, apparel και collectibles στο StockX έχουν εξελιχθεί σε πολιτισμικά γεγονότα με σαφή, μετρήσιμα αποτελέσματα — ακριβώς αυτού του είδους τα real-world events δημιουργήθηκαν για να καλύπτουν οι prediction markets», δήλωσε ο CEO της Kalshi, Ταρέκ Μανσούρ.

«Είναι ακόμη ένα σημάδι ότι τα prediction markets περνούν πλέον στο mainstream».

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ Μάρκετ: Επιτάχυνση εξαγορών – «Ταβάνι» έξι μεγάλες αλυσίδες στην ελληνική αγορά

Συντάξεις κάτω των 1.000 ευρώ: Η πραγματικότητα για έξι στους δέκα

Επίδομα θέρμανσης 2025: Οι οδηγίες με το τι πρέπει να προσέξουν διαχειριστές και ένοικοι σε πολυκατοικίες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα