search icon

Επιχειρήσεις

Και τα Zara μπαίνουν τελικά στη «μάχη» του click inside

Σήμερα αναμένεται η ηλεκτρονική εφαρμογή για τα ραντεβού με στόχο να εφαρμοστεί από αύριο – Άνοιξαν τις πόρτες τους για πελάτες με click inside σήμερα τα Jumbo σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα – Υποτονική η χθεσινή κίνηση στην αγορά

Στη μάχη του click inside μπαίνει από σήμερα η Jumbo, ενώ από αύριο αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους σε πελάτες με ραντεβού και οι έξι – απ’ τις επτά – αλυσίδες καταστημάτων του ομίλου Inditex, πλην των Zara Home, (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho) έπειτα από την αναδίπλωση των διοικήσεων τους. Την ίδια ώρα η κίνηση στην αγορά χθες ήταν σχετικά υποτονική, γεγονός που οι έμποροι αποδίδουν αφενός στην προσπάθεια προσαρμογής και των καταναλωτών στο νέο τρόπο αγορών και αφετέρου στον άστατο καιρό που επικράτησε.

Οι διοικήσεις των Jumbo και Inditex Ελλάς τελικά προχώρησαν σε αναδίπλωση, παρά τα αρχικά μηνύματα περί αδυναμίας εισόδου σε μία ιδιαίτερα πολύπλοκη μέθοδο γι αυτούς λόγω της τεράστιας ζήτησης που αντιμετωπίζουν. Έτσι από την Κυριακή επιδόθηκαν σε ένα σπριντ προκειμένου να προετοιμαστούν τεχνικά και τα συστήματα τους να είναι σε θέση να προσφέρουν την επιλογή του click inside.

Και οι δύο όμιλοι δημιούργησαν ψηφιακές εφαρμογές στις ιστοσελίδες τους προκειμένου να γίνεται κεντρικά η διαχείριση των ραντεβού ανά κατάστημα και να μην τηλεφωνούν οι πελάτες στα κατά τόπους καταστήματα για να κλείνουν ραντεβού. Η τελευταία είναι μία πρακτική, που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία του λιανεμπορίου.

Η σχετική εφαρμογή για τις αλυσίδες του ομίλου Inditex αναμένεται να ενεργοποιηθεί σήμερα με στόχο από αύριο κιόλας να μπορούν πελάτες να επισκεφτούν τα καταστήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες η διάρκεια των ραντεβού θα είναι περιορισμένη σε μισή ώρα  προκειμένου να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν περισσότεροι πελάτες. Αν και όπως εξηγούσαν πηγές της εταιρείας με βάση τα ραντεβού που θα είναι καταγεγραμμένα ήδη απ’ την προηγούμενη, κάθε κατάστημα θα μπορεί να έχει και την ανάλογη ευελιξία. Κάτι βέβαια που φαντάζει δύσκολο, ειδικά εάν σκεφτεί κανείς ότι ακόμα και η ηλεκτρονική αγορά μέσω της μεθόδου του click away απ’ τη συγκεκριμένη αλυσίδα απαιτεί τουλάχιστον 10 μέρες προκειμένου να γίνει παράδοση των προϊόντων.

Από την άλλη η Jumbo έδωσε τη δυνατότητα σε πελάτες της ήδη από χθες το μεσημέρι να κλείνουν ραντεβού στα καταστήματα που διαθέτει σε Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα προκειμένου να αγοράσουν επιτόπου προϊόντα βιβλιοχαρτοπωλείου, ένδυσης και υπόδησης μιας και η αλυσίδα διαθέτει και τους τρεις ΚΑΔ.

Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα όμως θα πρέπει οι πελάτες να αγοράζουν με τη μέθοδο του click away. Η αλυσίδα, μάλιστα, θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μέσω online πλατφόρμας στην οποία θα είναι συνδεδεμένο το κατάστημα που θα επισκεφθούν, να επιλέξουν κάποιο προϊόν ως click away με όρο όμως ότι θα το παραλάβουν την επόμενη μέρα ή κάποια άλλη που προτιμούν.

Σημειωτέον ότι το ραντεβού για το click inside ισχύει για ένα άτομο μόνο και η διάρκεια παραμονής στο κατάστημα δεν θα ξεπερνά τη 1 ώρα.

Οι επιλογές της online πλατφόρμας πλατφόρμας των ραντεβού για τον καθορισμό του ραντεβού είναι ανά 15’. Πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 8 το πρωί και τελευταίο στις 7 το βράδυ για τα καταστήματα της Αττικής. Για Πάτρα και Χαλκίδα τα ραντεβού ξεκινούν απ’ τις 7. Τελευταίο διαθέσιμο θα είναι στις 4 το απόγευμα.

Αφού ο πελάτης επιλέξει κατάστημα, μέρα και ώρα του ραντεβού και υποβάλει τα στοιχεία του θα λάβει άμεσα email επιβεβαίωσης. Επίσης 1 ώρα πριν το ραντεβού θα λάβει sms υπενθύμισης του ραντεβού.

Διαβάστε ακόμη:

Ο κορωνοϊός φέρνει νέα λουκέτα και αλλάζει τις εμπορικές πιάτσες

Χρήστος Ιωάννου: Ο “Mr. Avax” συνενώνει τις ξενοδοχειακές business του – Όλο το σχέδιο

Οι τενίστες της Βουλής, το ακίνητο του εφοπλιστή, ο καυγάς Φουρλή με Βακάκη και ο διαγωνισμός για τη Ναυτεμπορική

Exit mobile version