Σε μια εποχή όπου το λιανεμπόριο δοκιμάζεται από αυξημένα κόστη και αβέβαιες συνθήκες ζήτησης, η ΠΛΑΙΣΙΟ απαντά με ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα θέτοντας τις βάσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξή της τα επόμενα 15 χρόνια. Με συνδυασμό αναβάθμισης φυσικών καταστημάτων, ψηφιακών υποδομών, εμπορικής στρατηγικής και εφοδιαστικής αλυσίδας, η εταιρεία διαμορφώνει το «ΠΛΑΙΣΙΟ του μέλλοντος».

«Eχουμε ένα βραχυμεσοπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξης για κάθε κανάλι μέσα στο οποίο χτίζουμε και κάποιες υποδομές. Αρα έχουμε ένα διετές πλάνο όπου από τη μία πλευρά ρυθμίζουμε τα κανάλια μας και τα αναπτύσσουμε και από την άλλη χτίζουμε υποδομές που θα μας βοηθήσουν την επόμενη 15ετία!», τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΛΑΙΣΙΟ Κώστας Γεράρδος.

Στο μέτωπο των καταστημάτων, η εταιρεία αφενός φρεσκάρει την εταιρική της ταυτότητα, αφετέρου σχεδιάζει την επέκταση του δικτύου της. «Αλλάζουμε τη διαρρύθμιση των καταστημάτων, τα έπιπλα, τη σήμανση, την αγοραστική εμπειρία. Ηδη ετοιμάσαμε και λειτουργούν τέσσερα καταστήματα με τη νέα εταιρική ταυτότητα: στα Ιωάννινα, που ήταν ο “πιλότος”, στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, στην Αγία Παρασκευή και στην Καλαμαριά», λέει ο κ. Γεράρδος.

Παράλληλα, προχωρά και το πλάνο προσθήκης στο δίκτυο δέκα νέων καταστημάτων ως το 2027 που είχε ανακοινώσει η εταιρεία. «Ως το τέλος της χρονιάς θα λειτουργήσουμε δύο νέα καταστήματα. Το πρώτο θα είναι στα Μελίσσια και ήδη γίνονται εργασίες με στόχο ως τον Σεπτέμβριο να ανοίξει», λέει ο κ. Γεράρδος.

Επίσης, η εταιρεία επενδύει σημαντικά στο B2B, βάζοντας σε νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα το plaisiopro.gr. «Πρόκειται για έναν ιστότοπο που εξυπηρετεί απευθείας τις μεγάλες επιχειρήσεις. Τον μεταφέρουμε σε μία νέα πλατφόρμα που προσφέρει νέες και περισσότερες δυνατότητες», σημειώνει.

Στον τομέα του B2C, η πλήρης ανανέωση του plaisio.gr βρίσκεται σε εξέλιξη: «Πρόκειται για μια τελείως καινούρια πλατφόρμα που θα μας δώσει πολλές δυνατότητες, νέα χαρακτηριστικά, πολύ μεγάλες ταχύτητες. Η πλοήγηση θα βελτιωθεί πάρα πολύ και θα δώσει πολλές άλλες ευκαιρίες για την πολυκαναλική εμπειρία ώστε ο καταναλωτής να έχει την ίδια εμπειρία από όλα τα κανάλια. Πρακτικά, τι κάνουμε λοιπόν; Εκσυγχρονίζουμε πλήρως όλη την πολυκαναλική εμπειρία! Να είναι απολύτως προηγμένη και να βρισκόμαστε στην αιχμή της τεχνολογίας σε αυτόν τον τομέα», υπογραμμίζει ο κ. Γεράρδος.

Την ίδια ώρα, το back-end πλάνο περιλαμβάνει αλλαγή του ERP συστήματος σε βάθος τριετίας και τη δημιουργία νέων logistics centers, δύο projects αλληλένδετα τα οποία έχουν τριετή ορίζοντα.

Στο εμπορικό σκέλος, η ΠΛΑΙΣΙΟ δίνει έμφαση στις οικιακές συσκευές. «Αυτό είναι το μεγάλο μας όχημα γιατί είναι μια νέα αγορά για μας με πολύ μεγάλη δυναμική», σχολιάζει ο κ. Γεράρδος.

Ο ίδιος παραδέχεται πάντως ότι οι προκλήσεις στην αγορά συνολικά αυξάνονται. «Η λιανική είναι εξαιρετικά απαιτητική τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε υποδομές. Πληρώνεις μεγάλα ποσά για πάρα πολλές δραστηριότητες και κλάδους που συνδέονται άμεσα, με αποτέλεσμα να υπάρχει μικρό περιθώριο καθαρής κερδοφορίας. Αν κάτι μάλιστα πάει στραβά, τότε ο κίνδυνος είναι πραγματικός», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΛΑΙΣΙΟ.

Οπότε το ερώτημα για το εάν η αγορά φέτος θα είναι θετική ή αρνητική δύσκολα μπορεί να απαντηθεί από τώρα. «Είναι πολλοί οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν», απαντά. Και προσθέτει: «Μέχρι στιγμής για την ΠΛΑΙΣΙΟ τα μηνύματα είναι θετικά.

Ωστόσο, το μεγάλο βάρος της δραστηριότητάς μας αφορά το τελευταίο δίμηνο του έτους, Νοέμβριο – Δεκέμβριο, όπου και θα κριθεί η συνολική εικόνα», καταλήγει ο κ. Γεράρδος.

Διαβάστε ακόμη

Πακέτο ΔΕΘ: Φοροελαφρύνσεις, κατοικία και μέτρα έως €2 δισ. στον κυβερνητικό σχεδιασμό

Ουκρανία: Αυτές είναι οι «κόκκινες γραμμές» της για τη συνάντηση Τραμπ-Πούτιν

Χρέη στο δημόσιο: Πότε και πώς παγώνουν οι ποινικές διώξεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα