Ρεκόρ εσόδων δεύτερου τριμήνου και πρώτου εξαμήνου του 2019 με ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 13,40 δισ. δολαρίων και λειτουργικά κέρδη ύψους 559,4 εκατ. δολαρίων  για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2019 ανακοίνωσε η LG Electronics.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι πωλήσεις ήταν 4,1% υψηλότερες, ενώ τα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 15,4%.

Τα κέρδη ρεκόρ στο business unit των οικιακών συσκευών και η μεγάλη αποδοτικότητα των επαγγελματικών λύσεων (business solutions) αντισταθμίζουν τα χαμηλότερα λειτουργικά έσοδα στα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας και τις απώλειες από το business unit των εξαρτημάτων οχημάτων και της κινητής τηλεφωνίας.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε πωλήσεις 5,23 δισ. δολαρίων  το δεύτερο τρίμηνο, τις υψηλότερες του business unit στην ιστορία της LG.  Οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα αυξημένες στην Κορέα και σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, συμβάλλοντας στην αύξηση 16,1% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 3,15 δισ. δολάρια , μια μείωση ύψους 4,5% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους λόγω της μειωμένης ζήτησης σε περιοχές όπως η Ευρώπη και η Λατινική Αμερική, στις οποίες μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2018 έφεραν υψηλές πωλήσεις. Τα λειτουργικά έσοδα ήταν  176,3 εκατ. δολάρια, και  μειώθηκαν από το προηγούμενο τρίμηνο λόγω υψηλότερων επενδύσεων λαμβάνοντας υπόψη τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό στις βασικές αγορές και την υποτίμηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας. Το επόμενο τρίμηνο το business unit αναμένει αύξηση της ζήτησης σε premium προϊόντα, όπως τηλεοράσεις OLED, NanoCell και Ultra HD μεγάλων ιντσών.

Η LG Mobile Communications Company σημείωσε πωλήσεις δεύτερου τριμήνου ύψους 1,38 δισ. δολάρια,  21,3% χαμηλότερες από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω της στασιμότητας στη ζήτηση στην αγορά των smartphone και της συνεχούς επιθετικής τιμολόγησης των κινεζικών brands.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, αλλά το business unit σημείωσε λειτουργική ζημία ύψους 268,4 εκατ. δολαρίων ως αποτέλεσμα υψηλότερων επενδύσεων μάρκετινγκ για να υποστηρίξει τα νέα μοντέλα και πρόσθετες δαπάνες για τη μετεγκατάσταση της παραγωγής smartphone στο Βιετνάμ.

Η εισαγωγή ανταγωνιστικών smartphones mass κατηγορίας και η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα 5G αναμένεται να συμβάλουν στη βελτίωση των επιδόσεων κατά το τρίτο τρίμηνο.