Η εταιρεία LVMH υπό την ηγεσία του Μπερνάρ Αρνό βρίσκεται σε συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές για την πώληση του οίκου μόδας Marc Jacobs, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Μεταξύ των ενδιαφερόμενων είναι η Authentic Brands Group (ιδιοκτήτρια της Reebok) και η WHP Global. Η Authentic αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ η WHP δεν απάντησε άμεσα.
Ο όμιλος Bluestar Alliance, που κατέχει ήδη την Brookstone, φέρεται επίσης να ενδιαφέρεται για την εξαγορά του Marc Jacobs, με αποτίμηση περίπου στο 1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η οποία ανέδειξε πρώτη το θέμα. Η LVMH, ο ίδιος ο οίκος Marc Jacobs και η Bluestar Alliance δεν απάντησαν άμεσα σε αιτήματα για σχολιασμό.
Το 2024, το Bloomberg είχε αναφέρει ότι η LVMH εξετάζει στρατηγικές επιλογές για το brand, έπειτα από ενδιαφέρον επενδυτών, όμως η εταιρεία τότε είχε διαψεύσει τα σχετικά δημοσιεύματα.
Ο οίκος Marc Jacobs, που ιδρύθηκε το 1984 από τον ομώνυμο Αμερικανό σχεδιαστή, είναι γνωστός για τον τολμηρό, εκλεκτικό του χαρακτήρα, συνδυάζοντας την υψηλή ραπτική με street style επιρροές. Το 1997, η LVMH προσέλαβε τον Τζέικομπς ως επικεφαλής του οίκου Louis Vuitton και απέκτησε μερίδιο στην προσωπική του επωνυμία.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, μια συμφωνία θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σύντομα, εφόσον δεν καταρρεύσουν οι διαπραγματεύσεις.
Η LVMH έχει προβεί σε αποεπενδύσεις τα τελευταία χρόνια, με στόχο την αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου της. Το 2023, πούλησε την εταιρεία Off-White, που ίδρυσε το 2012 ο εκλιπών Βίργκιλ Αμπλό, στην Bluestar Alliance. Νωρίτερα φέτος, η Stella McCartney επαναγόρασε το μειοψηφικό ποσοστό της LVMH στον οίκο που είχε ιδρύσει, περίπου πέντε χρόνια μετά την αρχική εξαγορά.
Η ΜακΚάρτνεϊ, γνωστή για τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και την αποφυγή δέρματος και γούνας, δήλωσε πως θα συνεχίσει να συμβουλεύει τον Αρνό και τη διοίκηση της LVMH για θέματα βιωσιμότητας.
Το dealmaking στον τομέα της πολυτελούς λιανικής έχει αυξηθεί στην Ευρώπη. Νωρίτερα φέτος, η Prada εξαγόρασε τον οίκο Versace από την Capri Holdings, σε μια συμφωνία ύψους 1,4 δισ. δολαρίων, ενώνοντας δύο μεγάλες ιταλικές φίρμες.
Οι πωλήσεις της LVMH το δεύτερο τρίμηνο του 2025 – που περιλαμβάνουν τσάντες Louis Vuitton, φορέματα Dior και σαμπάνια Moët & Chandon – ήταν ελαφρώς χαμηλότερες των προσδοκιών της αγοράς. Παρά ταύτα, η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο, καθώς η LVMH διαπίστωσε κάποια σημάδια ανάκαμψης στην κρίσιμη αγορά της Κίνας.
Ο αναλυτής της Deutsche Bank, Άνταμ Κόκραν, σχολίασε ότι, αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν «εξαιρετικά», υπήρχαν «αχτίδες ελπίδας».
Τα γαλλικά brands πολυτελείας συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις λόγω της ύφεσης και των ενδεχόμενων αμερικανικών δασμών στις εισαγωγές.
Διαβάστε ακόμη
Starbucks: Επιστροφή στο γραφείο με τετραήμερη παρουσία και αποζημίωση για όσους αποχωρούν
Γιατί οι επενδυτές ποντάρουν στις μικρομεσαίες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις (πίνακες)
Ραντεβού και ιδιωτικότητα: Πώς μια εφαρμογή αλλάζει τους κανόνες του dating
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.