search icon

Επιχειρήσεις

Μάρι Δασκαλαντωνάκη (Grecotel): Κορυφαίες επιδόσεις πωλήσεων για το 2022 (pic)

Η επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού απαιτεί ποιοτικές επενδύσεις που θα προσθέτουν αξία στη φήμη της χώρας, θα στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες και θα δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας, τονίζει η CEO του ομίλου Grecotel

Με εμβληματικά ξενοδοχεία, νέες μονάδες, νέα hotel brands και ενισχυμένη στρατηγική πωλήσεων, η Grecotel αναμένει φέτος την καλύτερή της χρονιά. «Θεωρούμε ότι μπορούμε να δούμε μία αύξηση εσόδων φέτος που μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 10%-30% ανάλογα με τον προορισμό και το ξενοδοχείο, ενώ είναι αυξητικό το μερίδιο στις απευθείας κρατήσεις, μέσω των δικών μας καναλιών», αναφέρει η κυρία Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Grecotel, προσθέτοντας ότι έστω κι αν ο Μάιος, στην εκκίνηση της σεζόν, είχε αδυναμίες, «ωστόσο οι υπόλοιποι μήνες, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, αφού είναι γνωστό ότι ζούμε σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον, δείχνουν σταθερά ανοδικοί».

Οσον αφορά την πρόκληση της ενεργειακής κρίσης και των πληθωριστικών πιέσεων, η επικεφαλής του ομίλου αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «αναγνωρίζουμε σημάδια ύφεσης στον ορίζοντα. Γι’ αυτό και η χώρα μας οφείλει να υιοθετήσει σύνθετες πολιτικές σε πολλούς τομείς ώστε το δυνατό της προϊόν, ο τουρισμός, να επηρεαστεί όσο λιγότερο γίνεται. Το περιβάλλον διέπεται από τρομακτικές αυξήσεις στο κόστος ενέργειας, στο κόστος πρώτων υλών, στο κόστος μισθοδοσίας και στο κόστος δανείων. Αυτή είναι η απειλή του πληθωρισμού την οποία αντιμετωπίζουμε, με τα πρώτα στοιχεία να απεικονίζουν αύξηση του κόστους λειτουργίας των ξενοδοχείων κατά 30% το α’ εξάμηνο του έτους».

Σε επίπεδο Ομίλου, η Grecotel συνεχίζει σταθερά να αναπτύσσεται ενισχύοντας τον ελληνικό τουρισμό με τη δημιουργία νέων ξενοδοχείων, σε συνδυασμό με την παροχή υψηλού επιπέδου ποιοτικών υπηρεσιών προς τους Ελληνες και τους ξένους επισκέπτες. Ενδεικτικά, στις 26 Μαΐου ήταν το ντεμπούτο ενός νέου mega resort στην Κέρκυρα: Την πρώτη φάση του «Costa Botanica» αποτελούν δύο ξενοδοχεία 900 και 320 κλινών αντίστοιχα και ένα μεγάλο θεματικό Aqua Park πάνω σε παραλία μήκους 1 χιλιομέτρου και πρόκειται για ένα resort σε συνδυασμό με real estate development με έμφαση τη ζωή στη φύση και στην Ελλάδα όπως παλιά. «Η επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού απαιτεί ποιοτικές επενδύσεις που θα προσθέτουν αξία στη φήμη της χώρας, θα στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες και θα δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας», αναφέρει η κυρία Δασκαλαντωνάκη. «Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το νέο ξενοδοχείο, η λειτουργία του οποίου σηματοδοτεί τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου για περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας του στην Κέρκυρα». Μαζί με το νέο «Grecotel Costa Botanica», ο Ομιλος έχει δημιουργήσει, πλέον, στην Κέρκυρα, και ειδικότερα στη χερσόνησο Κομμένο, έναν διεθνή προορισμό διακοπών με το εκ βάθρων ανακαινισμένο «Corfu Imperial», το αναβαθμισμένο πεντάστερο «Lux Me Daphnila Bay Dassia» και το πολυτελές «Eva Palace». Επιπλέον, διαθέτει το πολιτιστικό πάρκο Danilia Village, που συμπυκνώνει την αρχιτεκτονική και την ιστορία του νησιού και επιλέγεται σταθερά για τα γυρίσματα μεγάλων διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών και ως χώρος για τη διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων.

Συνολικά, ο Oμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη – Grecotel περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς (Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονος, Ρόδος και Κως), καθώς και σε αστικούς και άλλους σημαντικούς προορισμούς της χώρας (Αθήνα και Σούνιο, Πελοπόννησος, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη). Με δυναμικότητα 17.000 κλινών στις μονάδες του βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας κατέχοντας το 4% της ελληνικής αγοράς (ICAP 2019). Είναι χαρακτηριστικό ότι το πολύ επιτυχημένο brand του ομίλου, το Lux Me® by Grecotel, αριθμεί φέτος 5 μονάδες σε Κρήτη, Κέρκυρα, Πελοπόννησο, Κω και Ρόδο, ενώ ήδη έχει σημαντική διείσδυση στις δυτικές αγορές με το προϊόν Luxury All Inclusive.

«Από τα 40 ξενοδοχεία μας συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις τοπικές οικονομίες, τους εργαζομένους μας, την εθνική οικονομία και να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στους φιλοξενουμένους μας, Ελληνες και ξένους. Αταλάντευτη βούλησή μας αποτελεί άλλωστε η ανάπτυξη και η αύξηση της απασχόλησης του ντόπιου εργατικού δυναμικού, γεγονός που προσφέρει στα ξενοδοχεία μας προστιθέμενη αξία. Η Ελλάδα τουριστικά είναι ισχυρή – πολύ ισχυρή. Διαθέτει ενισχυμένο brand, ξενοδοχειακές και τουριστικές επενδύσεις δισεκατομμυρίων, επιχειρηματίες και εργαζομένους προικισμένους με το DNA της φιλοξενίας», καταλήγει η κυρία Δασκαλαντωνάκη.

Διαβάστε ακόμη

Κορεατικό ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια

Crash test στo startup οικοσύστημα Ελλάδας και Τουρκίας

Πρώην Επίτροπος Γεωργίας της ΕΕ: Διεθνής η επισιτιστική κρίση χωρίς τις εξαγωγές από την Ουκρανία

 

Exit mobile version