Η McDonald’s την Πέμπτη ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα για το τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις καταστημάτων στις ΗΠΑ μειώθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από την αρχή της πανδημίας Covid-19.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα που λειτουργούν για τουλάχιστον έναν χρόνο μειώθηκαν κατά 3,6% στις ΗΠΑ, καθώς η εταιρεία επηρεάστηκε από κακές καιρικές συνθήκες και έναν πιο επιφυλακτικό καταναλωτή. Η πτώση αυτή είναι η μεγαλύτερη στην εγχώρια αγορά της McDonald’s από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, όταν οι πολιτείες επέβαλαν lockdown.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της StreetAccount ανέμεναν μικρότερη πτώση, της τάξης του 1,7%.
«Στις ΗΠΑ, η συνολική επισκεψιμότητα στα fast food από τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα μειώθηκε σχεδόν διψήφια σε σύγκριση με πέρυσι», δήλωσε ο CEO Κρις Κεμπτσίνσκι. «Σε αντίθεση με λίγους μήνες πριν, τώρα βλέπουμε αντίστοιχη πτώση και από τα μεσαία εισοδήματα, δείχνοντας ότι η οικονομική πίεση επεκτείνεται».
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα μειώθηκαν 1%, επηρεασμένες και από την ύπαρξη της 29ης Φεβρουαρίου στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο.
Η μετοχή της εταιρείας υποχωρούσε περίπου 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.
Για το πρώτο τρίμηνο, η McDonald’s ανέφερε:
-
Κέρδη ανά μετοχή: $2,67 (προσαρμοσμένα), έναντι $2,66 που ανέμεναν οι αναλυτές.
-
Έσοδα: $5,96 δισ., έναντι $6,09 δισ. που αναμένονταν.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε $1,87 δισ. ή $2,60 ανά μετοχή, από $1,93 δισ. ή $2,66 το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ο οικονομικός διευθυντής Ίαν Μπόρντεν είχε δηλώσει τον Φεβρουάριο ότι το πρώτο τρίμηνο αναμένεται να είναι το πιο ασθενές για τις πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω κακού ξεκινήματος της χρονιάς.
Η εταιρεία προσβλέπει σε επαναφορά του ενδιαφέροντος με προσφορές και δημοφιλή προϊόντα, όπως την επιστροφή των “snack wraps”.
Στις διεθνείς αγορές (όπως Αυστραλία και Γαλλία), οι πωλήσεις ίδιων καταστημάτων μειώθηκαν 1%, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν σταθερότητα. Αντίθετα, στις αναπτυσσόμενες αγορές (Ιαπωνία, Κίνα, Βραζιλία), η αύξηση ήταν 3,5%, λίγο πάνω από τις προβλέψεις (3,2%).
Η εταιρεία επανέλαβε το σχέδιο ανοίγματος 2.200 νέων καταστημάτων το 2024, με επενδύσεις 3 έως 3,2 δισ. δολαρίων.
Διαβάστε ακόμη
Φρένο στις αυξήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων – Καμία επιβάρυνση για το επιβατικό κοινό (πίνακες)
Αγά Χαν Ε’: Η ιστορία του ιμάμη των Ισμαηλιτών με την αμύθητη περιουσία
Ο… εγκρατής Μπογκντάνοβιτς και τα νέα υψηλά της Coca Cola HBC
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.