ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μενέλαος Τασόπουλος (Παπουτσάνης): Δίνει προμέρισμα μετά τα ισχυρά αποτελέσματα εξαμήνου (pic)

Καλοκαιρινό «μπόνους» περίπου 1 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Παπουτσάνης

Στη διανομή προμερίσματος θα προχωρήσει η διοίκηση της Παπουτσάνης, έπειτα απ’ τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εισηγμένη για το α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

Συγκεκριμένα αναμένεται να προχωρήσει στη διανομή ποσού 1.083.943,76 ευρώ προς τους μετόχους, επαναλαμβάνοντας ουσιαστικά μία τακτική που χρησιμοποιεί την τελευταία τριετία για την επιβράβευση των μετόχων πριν λήξη η χρήση αλλά και για τη στήριξη της μετοχής.

Η πρόθεση της διοίκησης υπό τον Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Μενέλαο Τασόπουλο, που πιθανόν να ανακοινωθεί ακόμα και σήμερα, αποκαλύφθηκε απ’ την κίνηση της εταιρείας να αναρτήσει χθες στο ΓΕΜΗ των αποτελεσμάτων του α’ εξαμήνου 2025 «με σκοπό να διανεμηθεί το προμέρισμα ποσού 1.083.943,76 €, σύμφωνα με το άρθρο 162 του ν. 4548/2018», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι η εισηγμένη στο ΧΑ εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη Δευτέρα πως κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 27% στο α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ με την διοίκηση της εταιρείας να προβλέπει τη διατήρηση υψηλού ρυθμού ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, τόσο ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών, όσο και χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων, με δυναμική επέκταση σε νέες κατηγορίες και κανάλια, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Επίσης τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ έναντι 2,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, βελτιωμένα κατά 38%.

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων σημείωσε ανάπτυξη 37% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2024, απόρροια της επέκτασης του χαρτοφυλακίου σε προϊόντα φροντίδας νοικοκυριού, ενώ θετικά κινήθηκαν και οι παραδοσιακές κατηγορίες δραστηριοποίησης της εταιρείας, αυτές των προϊόντων προσωπικής περιποίησης, καταγράφοντας ανάπτυξη 8%.

Συνολικά οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, που αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα, αποτέλεσαν περίπου το 31% των συνολικών πωλήσεων στο α’ εξάμηνο έναντι 29% το α΄ εξάμηνο του 2024.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7%, με την αύξηση στα επώνυμα ξενοδοχειακά προϊόντα να είναι 15% στην εγχώρια αγορά και 33% στις αγορές του εξωτερικού.

Επίσης η κατηγορία των προϊόντων για τρίτους (φασόν και ιδιωτική ετικέτα) σημείωσε αύξηση πωλήσεων 44% λόγω και των νέων συνεργασιών της εταιρείας, ενώ οι πωλήσεις σαπωνομαζών υποχώρησαν κατά 2%. Συνολικά πάντως τα προϊόντα για τρίτους εξακολουθούν να αποτελούν την κατηγορία με τη μεγαλύτερη συνεισφορά στον τζίρο της «Παπουτσάνης», αντιστοιχώντας περίπου στο 40% αυτού.

Διαβάστε ακόμη

Στα «ραντάρ» της ΑΑΔΕ και τα πλοία στις θάλασσες

Lussile: Η άνοδος και η πτώση του γνωστού brand γυναικείας ένδυσης και το νέο σφυρί (pics)

ΜΙΝΕΡΒΑ: Από «αντίπαλον δέος» σε φιλόδοξο όχημα ανάπτυξης – Το στοίχημα της Άλτις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Σχολίασε εδώ

Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.

string(0) ""