Την είσοδο της στην αγορά της Αλβανίας ανακοίνωσε η MLS. Αυτή είναι η τέταρτη αγορά του εξωτερικού στην οποία θα δραστηριοποιηθεί η εισηγμένη μετά από την Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία.

Μάλιστα, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, «η Αλβανία, με πληθυσμό 2,8 εκατ. λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο».

Η εταιρεία θα εισέλθει στην αγορά της γειτονικής μας χώρας με το MLS Easy™ και τα MLS Smartphones και Tablets.

Όπως σημειώνει σχετικά, το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy™ αναπτύχθηκε και στην Αλβανική γλώσσα ενώ τόσο τα MLS Smartphones και Tablets όσο και το MLS Easy™ ενσωματώνουν στα Αλβανικά την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στην Αλβανία, και – όταν ζητείται – να πλοηγούνται σε αυτά.

Η εταιρεία μάλιστα δηλώνει πως στο εγγύς μέλλον θα εξετάσει την πιθανότητα να αναπτύξει στην αλβανική γλώσσα και την αναγνώριση φωνής.

Η MLS θα συνεργαστεί με την ελληνικών συμφερόντων Αλβανική εταιρεία DSA Digital Systems shpk. Η τελευταία θα διανέμει τα προϊόντα της εισηγμένης στην Αλβανική αγορά.

Επίσης οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν με τους τοπικούς παρόχους της Αλβανίας με αιχμή του δόρατος το MLS Easy™. Μέσω του MLS Easy™ δίνεται η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στην Αλβανία είναι πάρα πολλοί) σε 4G με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων.

Επίσης, τα προϊόντα της MLS θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Αλβανίας.

Την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Elektro-servis Albania.

Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού από τις οποίες η εταιρεία προσδοκά σημαντική ανάπτυξη. Το ποσοστό των εξαγωγών στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, αναμένεται από την φετινή κιόλας χρήση να είναι διψήφιο.