Της Στεφανίας Σούκη
To κλίμα αβεβαιότητας στην αγορά φαίνεται να μην πτοεί σε αυτή τη φάση τον όμιλο με το μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο της ένδυσης στη χώρα μας, ο οποίος συνεχίζει να επεκτείνεται, με ”όπλο” τις υψηλότερες πωλήσεις του τελευταίου έτους στην Ελλάδα.
Αυτή τη φορά, η επέκταση γίνεται στις φίρμες του ομίλου που απευθύνονται στο νεανικό κοινό και συγκεκριμένα με τις φίρμες Bershka, Stradivarius και Pull & Bear, οι οποίες ανοίγουν νέα καταστήματα στο εμπορικό κέντρο του ομίλου Βιοχάλκο στον Κηφισό, στο River West, δίπλα από το ΙΚΕΑ.
Tα νέα καταστήματα του ισπανικού κολοσσού ένδυσης θα λειτουργήσουν στις 21/2, ενώ η διοίκηση πραγματοποιεί παράλληλα επαφές, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, με τον όμιλο Βιοχάλκο και για το ενδεχόμενο μίσθωσης χώρων στο νέο, υπό κατασκευή εμπορικού κέντρο του τελευταίου, το Mare West στην Κόρινθο.
Με τις νέες προσθήκες στο δίκτυό της, τα σημεία πώλησης του ομίλου στην Ελλάδα έχουν ξεπεράσει πλέον τα 160, μέσα από τις επτά διαφορετικές αλυσίδες που διαθέτει ο όμιλος στη χώρα μας- Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Oysho, Pull & Bear και ενώ διαδικτυακή παρουσία, μέσω μόνο του e-shop, παραμένει στην Ελλάδα η Uterque.
O όμιλος φαίνεται να έχει αφήσει πίσω του τις δύσκολες ημέρες της τριετίας 2010- 2012 στη χώρα μας, παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας του, μία τάση που φαίνεται να συνεχίζει και στη νέα οικονομική χρήση 2014- 2015- εξ’ ου και η προσεκτική επέκταση και ανανέωση του δικτύου των καταστημάτων της. Πέραν των νέων καταστημάτων στο River West, ο όμιλος ανανεώνει την παρουσία του και στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, όπου θα ανοίξει προς το τέλος του Μαρτίου το νέο Massimo Dutti, το οποίο ανακαινίζεται τώρα.
Υπενθυμίζεται εδώ ότι την περασμένη χρονιά για την οικονομική χρήση Φεβρουαρίου 2013- Ιανουαρίου 2014, η ναυαρχίδα του ομίλου στη χώρα μας σχεδόν επταπλασίασε την κερδοφορία της με τα κέρδη πρό φόρων να διαμορφώνονται στα επίπεδα των 10,77 εκατ. ευρώ από 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ μικρή αύξηση σημείωσαν και οι πωλήσεις, που ανήλθαν στα 183,4 εκατ. ευρώ, από τα 180,7 εκατ. ευρώ της αμέσως προηγούμενης οικονομικής χρήσης.
Αντίστοιχη πορεία σημείωσε και η πιο φθηνή νεανική αλυσίδα Pull & Bear η οποία τετραπλασίασε τα κέρδη της στα 4,3 εκατ. ευρώ από 1 εκατ. ευρώ τη χρήση 2012/ 2013, ενώ επιστροφή στην κερδοφορία είχε και η πολύ δημοφιλής στα νεανικά κοινά Bershka με κέρδη κατά τη χρήση 2013/ 2014 της τάξεως του 1,7 εκατ. ευρώ από ζημιές ύψους 3 εκατ. ευρώ την περίοδο 2012/ 2013.

Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.