Έναν νέο χώρο προηγμένης αγοραστικής εμπειρίας με τα πρότυπα του πολυεθνικού ομίλου στον οποίο ανήκει DIXONS CARPHONE, δημιουργεί η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αυτή τη φορά στην καρδιά της συμπρωτεύουσας, στην οδό Τσιμισκή 43 (Εμπορικό Κέντρο Πλατεία).

Από τις 4 Μαΐου, το νέο κατάστημα “κόβει κορδέλα” και είναι έτοιμο να υποδεχτεί το κοινό της, προσφέροντάς του προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Με μία μοντέρνα lifestyle βιτρίνα (εικαστικής επιμέλειας του Antonio de Martino), το νέο κατάστημα, θα λειτουργεί σε 4 επίπεδα και θα φιλοξενεί όλες τις συσκευές που αναζητά ακόμα και ο πιο απαιτητικός πελάτης της περιοχής.

Με αφορμή το νέο ξεκίνημα, η Κωτσόβολος, σε συνεργασία με τη Sony, διοργανώνει έναν μεγάλο διαγωνισμό φωτογραφίας, με τίτλο «Οι κρυφές γωνιές της πόλης» που στόχο έχει να αναδειχθούν οι πιο αγαπημένες, καλά κρυμμένες γωνιές της Θεσσαλονίκης. Οι νικητές του διαγωνισμού θα είναι τρεις και θα κερδίσουν φωτογραφική μηχανή μεγάλης αξίας.

Από τις 4 έως τις 13 Μαΐου, η μεγάλη αλυσίδα, καλεί το κοινό να μοιραστεί το αγαπημένο του σημείο στην πόλη, ανεβάζοντάς το στο instagram λογαριασμό του, με hashtag #tsimiski43, στέλνοντας παράλληλα, τα στοιχεία επικοινωνίας του και τη φωτογραφία που ανέβασε, στο mail: marketing@kotsovolos.gr.

Και στις 19 Μαΐου, η Κωτσόβολος θα πραγματοποιήσει Έκθεση με τις 20 καλύτερες φωτογραφίες που θα αποκαλυφθούν την ίδια ημέρα, σε μεγάλη εκδήλωση που θα λάβει χώρα, στο νέο κατάστημα.

Από τις 19 έως και τις 28 Μαΐου, οι πελάτες, οι επισκέπτες του καταστήματος και οι περαστικοί, θα μπορούν να ψηφίσουν τις τρεις (3) καλύτερες φωτογραφίες, διαμορφώνοντας με τη ψήφο τους το αποτέλεσμα και παίρνοντας οι ίδιοι μέρος σε κλήρωση για να κερδίσουν μία δωροεπιταγή από τα καταστήματα Κωτσόβολος, αξίας 200€.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στις 29 Μαΐου.

Η εταιρεία Κωτσόβολος έχει πάντα ως προτεραιότητα την άριστη ικανοποίηση και εξυπηρέτηση των πελατών της και αυτό φιλοδοξεί να κάνει και τώρα, φέρνοντας ένα νέο κατάστημα στο κέντρο της πόλης. Ταυτόχρονα, επιδιώκει μέσα από το διαγωνισμό να ανακαλύψει μαζί με το κοινό, τις αγαπημένες γωνιές της πόλης και να φωτιστεί και τα πιο καλά κρυμμένα σημεία της.