Στο στόχαστρο των πλειστηριασμών εξακολουθεί να βρίσκεται η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, η τεχνική εταιρεία που έζησε μέρες δόξας στο παρελθόν, αλλά στη συνέχεια κατέρρευσε, με αποτέλεσμα να βγαίνουν σταδιακά στο σφυρί διάφορα ακίνητά της.

Μετά τα παλαιά γραφεία της επί της οδού Όθωνος στην Κηφισιά που βγήκαν σε πλειστηριασμό στις 11 Ιανουαρίου 2024 και άλλαξαν χέρια, το…σφυροκόπημα συνεχίζεται για άλλα περιουσιακά στοιχεία της. Υπενθυμίζεται ότι τα εν λόγω γραφεία, – διώροφο κτίριο επαγγελματικής χρήσης συνολικής επιφάνειας 684,36τμ., κατασκευής του 1992-, βγήκαν με τιμή πρώτης προσφοράς 622.000 ευρώ και κατακυρώθηκαν στις 640.000 ευρώ.

Για τις 15 Φεβρουαρίου, έχουν προγραμματιστεί άλλοι 5 πλειστηριασμοί (εκ των οποίων ο ένας είναι σε αναστολή) για εκτάσεις στη θέση Άγιος Αθανάσιος ή Καμάριζα Μαρμαράδας της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνα, του Δήμου Ωρωπού, Ανατολικής Αττικής.

Πρόκειται ειδικότερα για:

-Αγροτεμάχιο έκτασης 9.380,25 τ.μ., με τιμή εκκίνησης 248.000 ευρώ.

-Αγροτεμάχιο έκτασης 14.006,58 τ.μ., με τιμή εκκίνησης 348.500 ευρώ, αλλά με τη διαδικασία να έχει ανασταλεί.

-Αγροτεμάχιο έκτασης 3.595 τ.μ. με τιμή εκκίνησης 57.550 ευρώ.

-Αγροτεμάχιο έκτασης 4.077 τ.μ. με τιμή εκκίνησης 64.000 ευρώ.

-Αγροτεμάχιο έκτασης 7.823,90 τ.μ., με τιμή εκκίνησης 208.000 ευρώ.

Το κατάστημα στο Βόλο

Θα ακολουθήσει στις 28 Φεβρουαρίου άλλος ένας πλειστηριασμός για κατάστημα στο Βόλο.

Επισπεύδουσα είναι η Intrum και η κατάσχεση επιβλήθηκε για 50.000 ευρώ, ποσό το οποίο αποτελεί μέρος της συνολικής απαίτησης.

Στο σφυρί θα βγει η πλήρης κυριότητα μιας οριζόντιας ιδιοκτησίας –καταστήματος του ισογείου, κτιρίου επί οικοπέδου εντός σχεδίου της πόλεως του Βόλου, στο οικοδομικό τετράγωνο που περιβάλλεται από τις οδούς Αντωνοπούλου-Αργοναυτών-Κ. Καρτάλη και Ιάσονος.

Το κατάστημα αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο και δύο W.C., έχει επιφάνεια 71,84 τ.μ. και ύψος 5,50 μέτρα. Είναι διαμπερές καθώς διαθέτει πρόσωπο στην οδό Αντωνοπούλου, στο αίθριο των δύο κτιρίων του συγκροτήματος και στον διάδρομο που ενώνει την οδό Αντωνοπούλου με το αίθριο.

Από εξωτερική παρατήρηση διαπιστώθηκε πως δεν έχει κατασκευαστεί το w.c., ενώ υπάρχει μεσοτοιχία με το όμορο κατάστημα κατασκευασμένη από ytong χωρίς επιχρίσματα.

Το ακίνητο βρίσκεται στη συνοικία του Αγίου Νικολάου. Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης θεωρείται από πιο τις κεντρικές περιοχές του δήμου Βόλου, με πυκνή δόμηση και ποικιλία χρήσεων (πολυκατοικίες, κτίρια με καταστήματα στο ισόγειο και κατοικίες είτε γραφεία στους άνωθεν ορόφους)

Η οδός Αντωνοπούλου ενώνει την οδό Αχιλλοπούλου με την οδό Αργοναυτών (παραλιακή – λιμάνι). Μεταξύ των οδών Ιάσονος και Αργοναυτών είναι πεζοδρομημένη και δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία οχημάτων.

Στην περιοχή εντοπίζονται εμπορικές χρήσεις, υπεροπτικού χαρακτήρα και συγκεκριμένα καταστήματα λιανικής και υγειονομικού χαρακτήρα, χώροι αναψυχής, καφετέριες, γραφεία, τραπεζικά καταστήματα, ξενοδοχεία και παραρτήματα του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.

Το κατάστημα περιήλθε στην ΑΤΤΙ-ΚΑΤ το 2002 μέσω της απόρρόφησης της εταιρείας «Σιγάλας ΑΤΕ» και η τιμή πρώτης προσφοράς για τον επικείμενο πλειστηριασμό έχει οριστεί σε 139.900 ευρώ.

Από την άνοδο στην πτώση

Ο άλλοτε κραταιός κατασκευαστικός όμιλος ιδρύθηκε το 1980 και αρχικά ανέλαβε αρκετά μεγάλα έργα κυρίως στην περιφέρεια.

Από το 1986 έως το 1993 συμμετείχε στην κατασκευή έργων, όπως ο Αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τρίπολης, ο Αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκης-Κατερίνης, καθώς και σε εγγειοβελτιωτικά και έργα του ΟΣΕ, της ΔΕΗ κλπ.

Το 1994 εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, αντλώντας σημαντικού ύψους κεφάλαια, ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εξαγορά άλλων προβληματικών κατασκευαστικών εταιρειών.

Μέχρι το 2006 ανέλαβε έργα, όπως η Παράκαμψη Λάρισας, τμήματα της Εγνατίας Οδού, τμήματα του Αεροδρομίου των Σπάτων, του νέου Αυτοκινητόδρομου Αθηνών-Θεσσαλονίκης, εργολαβίες στο Πέταλο του Μαλιακού κ.α.

Ωστόσο από το 2008 και μετά ξεκίνησε η σταδιακή πτώση της αφενός λόγω της αδυναμίας υλοποίησης ορισμένων έργων, όπως το καζίνο του Φλοίσβου, αφετέρου λόγω των υψηλών δανείων, της έλλειψης νέων έργων την περίοδο της κρίσης, αλλά και των οφειλών του Δημοσίου. Ακολούθησε η πώληση του ποσοστού της στην Αττική Οδό, η αίτηση υπαγωγής της στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα και άλλες περιπέτειες.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με τους πλειστηριασμούς και στερείται κατασκευαστικού αντικειμένου, με τις συσσωρευμένες ζημιές να ανέρχονται σε 226 εκατ. ευρώ και τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις σε 215,15 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη:

ΥΠΕΘΟ: «Τελεσίγραφο» για αναβάθμιση POS και ταμειακών έως 29 Φεβρουαρίου

Χωρίς ασφαλιστική ικανότητα 733.000 οφειλέτες του ΕΦΚΑ από 1ης Μαρτίου – Ποιοι εξαιρούνται

Fitness 2024: Ολα τα είδη της νέας γυμναστικής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ