Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές αναμένεται να ανακοινωθεί.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, μετά από πολύμηνη διαβούλευση με όλους τους παράγοντες της αγοράς (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) -ώστε να είναι ξεκάθαρο τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς μπορεί να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες- ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από τη γενική γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης.
Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς και από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.
Διαβάστε ακόμη
Η ανάπτυξη του 2024 κρίνει και το «στοίχημα» του 2025
«Ελληνικός Νηογνώμονας»: Ξανά στο σφυρί και με αυξημένη τιμή τα γραφεία του στον Πειραιά (pics)
ΑΑΔΕ: Πώς στήνονται οι νέου τύπου «έφοδοι» σε μεγάλες πίστες, εκδηλώσεις και events (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.