Αύξηση πωλήσεων 5% για το τρέχον έτος προβλέπει η Nestle, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής συσκευασμένων τροφίμων στον κόσμο, καθώς εμφανίζει τη χαμηλότερη ετήσια ανάπτυξη από το 2009 λόγω του αποπληθωρισμού στην Ευρώπη και της επιβράδυνσης της ζήτησης στην Ασία.

Η εταιρεία της σοκολάτας KitKat και του στιγμιαίου καφέ Nescafe, εμφάνισε ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων, οι οποίες δεν περιλαμβάνουν την επίδραση των εξαγορών και των νομισματικών διακυμάνσεων, κατά 4,5% για το 2014. Το μέγεθος αυτό αποτέλεσε το δεύτερο διαδοχικό έτος όπου η Nestle «έχασε» το στόχο για οργανική ανάπτυξη κατά 5% με 6%, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Ο στόχος της Nestle για το 2015 περιλαμβάνει βελτίωση των περιθωρίων και των συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα. Έτσι, η εταιρεία πρότεινε να αυξήσει το μέρισμά της σε 2,20 ελβετικά φράγκα ανά μετοχή.

Η Nestle, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων βάσει εσόδων, ανακοίνωσε πως τα καθαρά έσοδα για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου, ενισχύθηκαν κατά 45% στα 14,5 ελβετικά φράγκα από τα 10,02 δισ. φράγκα την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το μέγεθος αυτό, το οποίο ενισχύθηκε από τα έσοδα της πώλησης μέρους του μεριδίου της Nestle στην εταιρεία καλλυντικών L΄Oréal, ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 10,3 δισ. φράγκα.

Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,6% στα 91,6 δισ. φράγκα, χαμηλότερα από τα 92,16 δισ. το 2013, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 91,43 δισ. φράγκα.