Αύξηση 3,1% εμφάνισαν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου ΝΝ, για το 1ο τρίμηνο του έτους με συνεχή αύξηση πωλήσεων.

Όπως σημειώνει ο όμιλος σε ανακοίνωσή του, πρόκειται για ένα ιδιαίτερο επίτευγμα για το ΝΝ Group, καθώς συνεχίζει την πορεία του ως αυτόνομη εταιρεία, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία rebranding από ING σε ΝΝ στο σύνολο των επιχειρηματικών μονάδων, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα, για το 1ο τρίμηνο του 2015, τα αποτελέσματα χρήσης για τον Όμιλο ΝΝ ανήλθαν σε 304 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση ύψους 3,1% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα καθαρά αποτελέσματα βελτιώθηκαν αγγίζοντας τα 485 εκατομμύρια ευρώ, έναντι καθαρών ζημιών ύψους 215 εκατομμυρίων ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2014. Επιπρόσθετα, αύξηση ύψους 10,9% σημείωσαν οι νέες πωλήσεις, οι οποίες ανήλθαν σε 498 εκατομμύρια ευρώ, κυρίως λόγω ολοκλήρωσης εξαγοράς συντάξεων στην Ολλανδία.

Παράλληλα, η κεφαλαιακή θέση του NN Group παραμένει ισχυρή, με αύξηση του δείκτη IGD και του ταμειακού κεφαλαίου της εταιρείας συμμετοχών στα 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο CEO του Ομίλου ΝΝ, Lard Friese δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την οικονομική μας απόδοση, η οποία υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων. Επιπλέον, μέσω των διαδικασιών rebranding για τις επιχειρηματικές μας μονάδες, δημιουργήσαμε μία αυτόνομη, ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα για τους πελάτες μας, η οποία υπογράφεται από την υπόσχεση “Υou matter”. Τον Απρίλιο γιορτάσαμε την 170η επέτειο μας από τη δημιουργία της εταιρίας. Ενισχύοντας περαιτέρω την κληρονομιά μας, διατηρούμε το βλέμμα μας στραμμένο στη στρατηγική μας κατεύθυνση και εστιάζουμε στην υλοποίηση της».