search icon

Επιχειρήσεις

OPPO – UEFA: Ανακοίνωσαν διετή συνεργασία – Τι περιλαμβάνει (vid)

Το “the best of the best” του UEFA Champions League συναντά το "Inspiration Ahead" της OPPO

H OPPO ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την UEFA, για τα επόμενα δύο χρόνια. Η συνεργασία αφορά τις διοργανώσεις UEFA Champions League, UEFA Super Cup, τους τελικούς του UEFA Futsal Champions League αλλά και του UEFA Youth League.

Κορυφαίος κατασκευαστής smartphone συσκευών, η OPPO είναι η πρώτη κινεζική εταιρεία που συνεργάζεται με το UEFA Champions League, τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διασυλλογική διοργάνωση παγκοσμίως. Η καινοτόμος τεχνολογία της OPPO σε συνδυασμό με τη μοναδικότητα του UEFA Champions League θα χαρίσει συναρπαστικές ποδοσφαιρικές στιγμές στους ποδοσφαιρόφιλους, εντός και εκτός γηπέδου, για τις σεζόν 2022-23 και 2023-24.

Το “best of the best” του UEFA Champions League συναντά το “Inspiration Ahead” της OPPO, αποτυπώνοντας την τεράστια δυναμική της εταιρείας. Η σύμπραξη των δύο κορυφαίων brandnames υπόσχεται υψηλής ποιότητας και… ανάλυσης θέαμα για τους φίλους του ποδοσφαίρου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η OPPO θα δώσει στους φιλάθλους τη μοναδική ευκαιρία να βρεθούν στο γήπεδο, και να απαθανατίσουν στιγμές ποδοσφαιρικής μαγείας χρησιμοποιώντας τα πρωτοποριακά smartphone κινητά της. Τα ομορφότερα “Inspiration Moments”, που θα καταγράφονται κατά τη διάρκεια των αγώνων, θα κοινοποιούνται σε μια γκαλερί της OPPO στην ιστοσελίδα του UEFA Champions League, καθώς και σε μια ειδικά αφιερωμένη στο Champions League σελίδα της OPPO.

Με τη χρήση των έξυπνων συσκευών της OPPO, όπως είναι μεταξύ άλλων οι σειρές Find και Reno με τα κορυφαία NPU απεικόνισης MariSilicon X, αλλά και τα νέα επερχόμενα προϊόντα IoT, όπως τα ακουστικά και το smartwatch OPPO, η παρακολούθηση της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διασυλλογικής διοργάνωσης μετατρέπεται σε μοναδική εμπειρία.

Ενθουσιασμένος δήλωσε ο William Liu, Global Marketing President της OPPO: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με την UEFA και θα εργαστούμε από κοινού, για να εμπνεύσουμε τους φίλους του ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια των διοργανώσεων. Στην OPPO, πιστεύουμε στη δύναμη της καινοτομίας που μας βοηθάει να ξεπερνούμε τις προκλήσεις. Η αξία μας αυτή σε συνδυασμό με την επιθυμία της UEFA να αντιμετωπίζει τις αντιξοότητες, καθιστά τη συνεργασία αυτή τέλεια».

Την ευχαρίστησή του εξέφρασε ο Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA: «Είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την OPPO στην οικογένεια των χορηγών της UEFA και συγκεκριμένα στην σπουδαιότερη διασυλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση στον κόσμο, το UEFA Champions League. Η OPPO αποτελεί ηγέτη στην τεχνολογία κινητών συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο και ανυπομονούμε να εντείνουμε την κοινή προσπάθειά μας να εμπνεύσουμε και να φέρουμε κοντά τους ποδοσφαιρόφιλους όλου του πλανήτη».

Η συνεργασία με το UEFA Champions League δεν είναι η μοναδική επιτυχία για την εταιρεία στο χώρο του αθλητισμού, αφού, μεταξύ άλλων, η OPPO είναι χορηγός των κορυφαίων Grand Slam του τένις, Wimbledon και Roland-Garros, ενώ παράλληλα συνεργάζεται σε διεθνές επίπεδο με το Διεθνές Συμβούλιο Κρίκετ. Οι παγκόσμιες αθλητικές συνεργασίες συνιστούν σημείο αναφοράς για την εταιρεία, καθώς βασικός της στόχος είναι η ενσωμάτωση διάφορων πολιτισμικών στοιχείων στην εταιρική κουλτούρα και η παροχή βέλτιστων υπηρεσιών και προϊόντων στους καταναλωτές της.

Διαβάστε ακόμη:

Το χειρότερο δυνατό σενάριο – Η Κομισιόν δεν περιμένει επαναλειτουργία του Nord Stream

Έρευνα: Πόσο αυξήθηκε η τιμή της βενζίνης – Πόσα λίτρα αγοράζουμε με έναν μέσο μισθό σε κάθε χώρα (infographic)

«Τουρισμός για Όλους»: Στα «κάγκελα» ξενοδόχοι και μικρά καταλύματα σε όλη την Ελλάδα για την ένταξη καταλυμάτων τύπου Airbnb

Exit mobile version