Επιχειρήσεις

Ούλριχ Χέρμαν (Next e.go): Μέσω δημόσιας εγγραφής η χρηματοδότηση του εργοστασίου

  • Στέλιος Μορφίδης


Ως το Μάρτιο του '22 οι ανακοινώσεις για την τοποθεσία της μονάδας συναρμολόγησης – Μεταξύ δύο τοποθεσιών στη Β. Ελλάδα η τελική επιλογή, μετά από αυτοψία 24 σημείων σε όλη την Ελλάδα – Συνεργασία με το ΑΠΘ στο R&D

Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 24 πιθανές τοποθεσίες για την κατασκευή του εργοστασίου συναρμολόγησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στη χώρα μας, έχει εξετάσει η Next e.go με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Δρ. Ούλριχ Χέρμαν να δηλώνει στο newmoney ότι πλέον η shortlist έχει περιοριστεί σε μόλις δύο. Αμφότερες βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα.

«Νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση ως τον Μάρτιο του 2022, αν όχι ως το τέλος της χρονιάς, να πάρουμε τις τελικές αποφάσεις μας», σημείωσε στο περιθώριο της χθεσινής εκδήλωσης όπου η Next e.go παρουσίασε στην ελληνική αγορά το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο.

«Γενικά είμαστε σε πολύ καλή στιγμή. Ολοκληρώσαμε έναν τρίτο γύρο χρηματοδότησης, έχοντας αντλήσει συνολικά απ’ τη σύσταση της εταιρείας 310 εκατ. ευρώ από επενδυτές, το εργοστάσιο στο Άαχεν εδώ και μήνες έχει επαναλειτουργήσει, και παράλληλα έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή εργοστασίου στη Βουλγαρία, το οποίο θέλουμε να το συνδέσουμε αργότερα και με την ελληνική μονάδα συναρμολόγησης που θέλουμε να δημιουργήσουμε», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο Δρ. Χέρμαν μάλιστα δεν έκρυψε τα σχέδια για μία πιθανή εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης μέσω δημόσιας εγγραφής το ερχόμενο καλοκαίρι. Με αυτό τον τρόπο, όπως εξηγούσε, η εταιρεία θα λάβει σημαντική υποστήριξη αφενός χτίζοντας προφίλ «θεσμικής» αυτοκινητοβιομηχανίας και αφετέρου βοηθώντας στη χρηματοδότηση για την παραγωγή του νέου, εξελιγμένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της εταιρείας όσο και της παραγωγικής επέκτασης της στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένης και της μονάδας συναρμολόγησης στην Ελλάδα.

Για την τελευταία, όπως εξήγησε, πρόθεση της εταιρείας είναι να λειτουργήσει εντός του 2023. Κάτι που σημαίνει πως η κοινοποίηση της απόφασης για την τοποθεσία θα συνοδευτεί και με ταχείες ενέργειες για την κατασκευή της. Σημείωσε δε ότι η επένδυση θα γίνει κλιμακωτά ξεκινώντας από έναν χαμηλό στόχο συναρμολόγησης οχημάτων.

Μάλιστα ο Δρ. Χέρμαν σημείωσε πως η εταιρεία θέλει να διασυνδέσει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που διαθέτει με ελληνικές ομάδες. Ισχυρίστηκε δε πως για το ζήτημα αυτό ήδη υπάρχει συμφωνία συνεργασίας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Ερωτηθείς πάντως γιατί η Next e.go προχωρά ήδη το πρότζεκτ του εργοστασίου στη Βουλγαρία (σσ στην πόλη Λόβετς, στα βόρεια της χώρας) ενώ είχε προηγηθεί η συμφωνία με την ελληνική κυβέρνηση ο Δρ. Χέρμαν επικαλέστηκε δύο λόγους. Ο πρώτος διότι η κυβέρνηση της Βουλγαρίας κινήθηκε πολύ γρήγορα δίδοντας επιπρόσθετα κίνητρα για την επένδυση, καθώς και όλες τις διευκολύνσεις προκειμένου να προχωρήσει άμεσα μία επένδυση. Ο δεύτερος είχε να κάνει με το γεγονός ότι η Βουλγαρία εξακολουθεί και διατηρεί ένα μικρό οικοσύστημα γύρω απ’ την κατασκευή αυτοκινήτων με επίκεντρο την πόλη Λόβετς.

Σε κάθε περίπτωση η προσπάθεια της Next e.go στην Ελλάδα στρέφεται πλέον και στη δημιουργία δικτύου που θα τη βοηθήσει με τις πωλήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό ο Δρ. Χέρμαν σημείωσε πως είναι προς σύσταση ελληνική θυγατρική, η οποία θα επιχειρήσει κεντρικά την ανάπτυξη πωλήσεων και υπηρεσιών after sales. «Σε αυτό βέβαια θα έχουμε και εταίρους και ήδη βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ανθρώπους απ’ την ελληνική αγορά», σημείωσε. Ακόμα και γι αυτό, ωστόσο, θα χρειαστεί χρόνος. «Ως το επόμενο καλοκαίρι σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή του νέου μοντέλου και με αυτό ουσιαστικά θέλουμε να εισέλθουμε και στην ελληνική αγορά», σημείωσε.

Διαβάστε ακόμη:

Πώς γίνονται αφορολόγητες οι μεταβιβάσεις χρημάτων προς κάθε συγγενή

Συναγερμός για το ενεργειακό σοκ: Μέτρα «τύπου πανδημίας» εν όψει

Οι βολές Βενιζέλου, οι ακατέβατες απαιτήσεις του Παντελή, ο κομμωτής του Κορυδαλλού και ο Ελληνοαμερικανός της… Αφάντου