Σε φάση ταχύτερης αλλαγής σκυτάλης εισέρχεται η Pandora, καθώς ο παγκόσμιος όμιλος κοσμημάτων επισπεύδει τη μετάβαση στη νέα του ηγεσία. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η Μπέρτα ντε Πάμπλος-Μπαρμπιέρ θα αναλάβει επίσημα τη θέση της CEO την 1η Ιανουαρίου 2026, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί για την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Μαρτίου.
Η απόφαση έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Σεπτεμβρίου και κατέστη εφικτή μετά την ομαλή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τον απερχόμενο CEO, Αλεξάντερ Λάτσικ, καθώς και τον διορισμό της Τζένι Φάρμερ στη θέση της νέας Διευθύντριας Μάρκετινγκ της Pandora. Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι οργανωτικές αλλαγές προχώρησαν απρόσκοπτα, επιτρέποντας την επίσπευση της ηγετικής μετάβασης.
Ο πρόεδρος της Pandora, Πίτερ Ρουζίτσκα, υπογράμμισε ότι η παράδοση της σκυτάλης εξελίχθηκε χωρίς προβλήματα, σημειώνοντας πως η ανάληψη του ρόλου της CMO από την Τζένι Φάρμερ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια ομαλή και ταχύτερη αλλαγή στην κορυφή. Όπως δήλωσε, η εταιρεία εισέρχεται σε μια νέα περίοδο ανάπτυξης, με τη Μπέρτα ντε Πάμπλος-Μπαρμπιέρ στο τιμόνι.
Από την πλευρά της, η Μπέρτα ντε Πάμπλος-Μπαρμπιέρ χαρακτήρισε τιμητική την ανάληψη της ηγεσίας, επισημαίνοντας ότι τα τελευταία χρόνια η Pandora έχει ενισχύσει σημαντικά τη θέση της ως ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand στον χώρο των προσιτών κοσμημάτων. Όπως ανέφερε, βασική της προτεραιότητα θα είναι η διαχείριση των τρεχουσών προκλήσεων της αγοράς, ενώ παράλληλα θα προετοιμάσει την εταιρεία για την αξιοποίηση ευκαιριών που παραμένουν ανεκμετάλλευτες.
Η νέα CEO τόνισε ότι στόχος είναι η περαιτέρω εξέλιξη της Pandora σε ένα ολοκληρωμένο brand κοσμημάτων με μακροπρόθεσμο αναπτυξιακό ορίζοντα, κάνοντας λόγο για τη δημιουργία «μιας μεγαλύτερης Pandora» με σαφή στρατηγική κατεύθυνση.
Η αποχώρηση του Αλεξάντερ Λάτσικ
Όπως είχε ήδη γνωστοποιηθεί, ο Αλεξάντερ Λάτσικ αποφάσισε να αποχωρήσει από τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, ολοκληρώνοντας σχεδόν επτά χρόνια θητείας. Από την ένταξή του στην Pandora το 2019, διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην αναστροφή της πορείας της εταιρείας και στην υλοποίηση μιας στρατηγικής που μετέτρεψε τον όμιλο σε πλήρως ανεπτυγμένη μάρκα κοσμημάτων.
Παρότι αποχωρεί από την εκτελεστική διοίκηση, ο Λάτσικ θα παραμείνει στην εταιρεία ως Ειδικός Σύμβουλος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Ομάδας Ηγεσίας έως την Ετήσια Γενική Συνέλευση της 11ης Μαρτίου 2026, διασφαλίζοντας τη θεσμική συνέχεια.
Ο Πίτερ Ρουζίτσκα εξήρε τη συνεισφορά του, επισημαίνοντας ότι επί της θητείας του τα έσοδα της Pandora αυξήθηκαν κατά 45%, ενώ η συνολική απόδοση για τους μετόχους ξεπέρασε το 200%. Όπως σημείωσε, ο Λάτσικ παραδίδει μια εταιρεία με ισχυρά θεμέλια και σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο των διοικητικών αλλαγών, η Τζένι Φάρμερ θα αναλάβει τη θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ από την 1η Ιανουαρίου 2026. Η Φάρμερ, η οποία σήμερα κατέχει τη θέση της Ανώτερης Αντιπροέδρου Brand Experience & Channels, εντάχθηκε στην Pandora τον Ιανουάριο του 2025 και διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας σε διεθνείς μάρκες πολυτελείας και καταναλωτικών προϊόντων.
Η ίδια δήλωσε ότι η Pandora αποτελεί εμβληματικό brand που έχει επηρεάσει καθοριστικά τη βιομηχανία κοσμημάτων και εξέφρασε την πρόθεσή της να συνεχίσει τη στρατηγική κατεύθυνση της προκατόχου της, επενδύοντας σε δημιουργικό και τολμηρό μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια.
Διαβάστε ακόμη:
Μερίσματα μέχρι και 100% των κερδών από τις ελληνικές τράπεζες (πίνακας)
Project Voria: Με ορίζοντα τον Μάιο του 2028 «τρέχει» η επένδυση των €350 εκατ. στο Μαρούσι
Κυβέρνηση: Η δέσμη μέτρων 350 εκατ. ευρώ που βάζει στο τραπέζι με τους αγρότες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.