Με ξεκάθαρη στοχοθεσία διανύει το 2025 η PepsiCo Hellas: να διατηρήσει τη σταθερή της πορείας, να επενδύσει σε νέα προϊόντα με έμφαση στην υγιεινή διατροφή και να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά HORECA (ξενοδοχεία, εστίαση, καφέ), όπου από πέρυσι καταβάλλει εντατικές προσπάθειες διεύρυνσης μεριδίων. Παράλληλα, προχωρά σε δράσεις μείωσης κόστους μέσω συνεργειών και σε επενδύσεις που αποσκοπούν στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που κοινοποίησε η εταιρεία, το 2024 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 2,11%, φτάνοντας τα 243,3 εκατ. ευρώ, από 238,3 εκατ. το 2023. Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 102,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 1,26%. Αντίθετα, τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων υποχώρησαν ελαφρά, στα 2,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,6 εκατ. ευρώ το 2023. Η συνεισφορά στην αύξηση των πωλήσεων είχε τα Lay’s, Ruffles, Doritos, Kinder, Lipton και Pepsi, ενώ το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,74%, στα 140,8 εκατ. ευρώ, λόγω ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες και εμπορεύματα.

Η εταιρεία διατήρησε ισχυρούς χρηματοοικονομικούς δείκτες με το μικρό περιθώριο κέρδους στο 42,1% και το καθαρό περιθώριο στο 0,99%. Παράλληλα, το σύνολο της καθαρής θέσης ενισχύθηκε σε 22,5 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι αυξήθηκαν σε 95,5 εκατ. ευρώ, από 79,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το προσωπικό της PepsiCo Hellas μειώθηκε ελαφρά: ο μέσος αριθμός εργαζομένων πλήρους απασχόλησης ανήλθε σε 752 άτομα, έναντι 773 το 2023. Από αυτούς, οι 606 ήταν μισθωτοί και οι 146 ημερομίσθιοι.

Η διοίκηση έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον περιορισμό των σταθερών εξόδων και στην επιλογή καλύτερων τιμών στην αγορά πρώτων υλών.

Παράλληλα, προχώρησε σε ενίσχυση των επενδύσεων, με τα ενσώματα πάγια να έρθουν στα 42,5 εκατ. ευρώ, από 34,3 εκατ. ευρώ το 2023, συνεχίζοντας τον εκσυγχρονισμό των υποδομών. Στον Άγιο Στέφανο εγκαταστάθηκε φωτοβολταϊκό σύστημα ισχύος 1,44 MW, το οποίο καλύπτει το 35% των ενεργειακών αναγκών, ενώ ολοκληρώθηκε η υιοθέτηση του διεθνούς προτύπου AWS για την υπεύθυνη διαχείριση του νερού. Στον εταιρικό στόλο προστέθηκαν ηλεκτρικά και plug-in hybrid οχήματα, ενώ οι δράσεις της Green Team Hellas ενίσχυσαν το κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Για το 2025, η εταιρεία έχει θέσει στο επίκεντρο τη συνέχιση της ανάπτυξης των υφιστάμενων προϊόντων και την προώθηση νέων στην αγορά, μέσα από ολοκληρωμένα προγράμματα marketing, με στόχο την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή. Ταυτόχρονα επιδιώκει τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας τις οικονομικές κλίμακες, αλλά και την ενίσχυση συνεργασιών με τη μεταφορά τεχνογνωσίας και σε νέα ψηφιακά εργαλεία συνεργατών και προμηθευτών. Η συνεχής διαφημιστική υποστήριξη παραμένει βασικό όπλο για την ενίσχυση των μεριδίων της, ενώ σε πρώτο επίπεδο βρίσκονται και οι δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας με έμφαση στην υγιή ανάπτυξη, το περιβάλλον και την κοινωνία.

Διαβάστε ακόμη 

Οι αλλαγές στο ΝΟΚ γκρεμίζουν το κυβερνητικό campus στην ΠΥΡΚΑΛ

Restart στα τρένα με επενδύσεις €10 δισ. την επόμενη δεκαετία

Τα 20 δημοφιλέστερα ελληνικά ανδρικά ονόματα: Από τον Γεώργιο μέχρι τον Ανδρέα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα