Οι δυο μεγαλύτεροι κολοσσοί ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, η Alibaba και η JD.com πέτυχαν πωλήσεις $136,51 δισ. μέσω των πλατφορμών τους μέσα σε 24 ώρες, κατά τη διάρκεια ενός από τα μεγαλύτερα events για καταναλωτές στη χώρα, που είναι γνωστό ως 618, γιατί πραγματοποιείται στις 18/6.

Όπως μεταδίδει το CNBC, η διοργάνωση έτυχε μεγάλης προσοχής, καθώς θα ήταν ενδεικτική για την κατάσταση της της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον πλανήτη, που δείχνει να ανακάμπτει από την πανδημία του κορωνοϊού.

Ο συνολικός όγκος των παραγγελιών προϊόντων και υπηρεσιών από την JD.com ανήλθε, σύμφωνα με την εταιρεία ανήλθε σε  269,2 δισ. γιούάν ή 37,99 δισ. δολ. , μέσω της online πλατφόρμας, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα πωλήθηκαν, παραδόθηκαν ή επιστράφηκαν. Πέρυσι το ποσό αυτό είχε ανέλθει σε 201,5 δισ. γιουάν.

Στο μεταξύ, η Alibaba ανακοίνωσε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων έφτασε τα 698,2 δισ. γιουάν ή 98,52 δισ. δολ. Πρόκειται για ένα μέγεθος που δείχνει τις πωλήσεις σε όλες της πλατφόρμες ηλεκτρονικών πωλήσεων της Alibaba.

Oι πωλήσεις – ρεκόρ που καταγράφηκαν στο χθεσινό event ενδέχεται να δείχνουν ότι η κινεζική κατανάλωση έχει αρχίσει να ανακάμπτει. Οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,8% τον Μάιο σε σχέση με έναν χρόνο πριν, ωστόσο οι online πωλήσεις σε φυσικά καταναλωτικά αγαθά αυξήθηκαν κατά 15,6%. Η JD.com και η Alibaba επωφελήθηκαν από την ενίσχυση της στροφής στο online shopping στην Κίνα.

Η μετοχή της JD.com στο αμερικανικό χρηματιστήριο σημείωσε άνοδο 72,5% φέτος ενώ της Alibaba ενισχύθηκε κατά 5,4%.

Και οι δυο εταιρείες εισήχθησαν και στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, η Alibaba τον Νοέμβριο και η JD.com χθες Πέμπτη.