search icon

Επιχειρήσεις

Ψώνισε ρούχα δοκιμάζοντάς τα με το προσωπικό σου…avatar – Η «έξυπνη» φοιτητική ιδέα για online αγορές

Η πλατφόρμα που περιλαμβάνει μια σειρά από ελληνικά καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει όποιο ρούχο θέλει μέσω του virtual fitting

Σε μια εποχή που η πανδημία κατέστησε επιβεβλημένες τις online αγορές ρούχων προκαλώντας …πονοκέφαλο σε πολλούς αφού χρειάζεται να λάβουν το πολυπόθητο πακέτο και να δοκιμάσουν αυτό που έχουν αγοράσει διαδικτυακά για να δουν αν τους κάνει, μια ομάδα φοιτητών από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου έρχεται να βάλει τέλος στην αγωνία τους.

Η Νικολίνα Γαντά, ο Στέφανος Μουζακίτης, ο Μιχάλης Κακλής, η Ραφαέλλα Πολυδώρου και η Θεοδώρα Νασιουτζίκη ανέπτυξαν μια πλατφόρμα, στην οποία περιλαμβάνονται καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει ρούχα της επιλογής μέσω του virtual fitting. Μέσω του AvaTry, ο πελάτης θα δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα θα επιλέγει ένα ρούχο και θα μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι’ αυτόν, τότε θα εμφανίζεται μια ένδειξη που θα τον ενημερώνει.

Μια ιδέα που «γεννήθηκε» στην καραντίνα

Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νικολίνα Γαντά, η ιδέα πίσω από το AvaTry «γεννήθηκε» όταν λόγω της COVID-19 οι αγορές ρούχων γινόταν αποκλειστικά και μόνο διαδικτυακά. «Όταν ξεκίνησε το ταξίδι μας στο Junior Achievement Greece και συγκροτήθηκε η ομάδα, κληθήκαμε να βρούμε μια επιχειρηματική ιδέα. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση, αφού συζητούσαμε για προβλήματα και ανάγκες που ταλανίζουν την κοινωνία μας και εμάς τους ίδιους φυσικά, καταλήξαμε ομόφωνα πως οι διαδικτυακές αγορές ρούχων κρύβουν πολλά προβλήματα. Με βασικότερο εμπόδιο την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους», εξηγεί η νεαρή φοιτήτρια.

Έτσι, λοιπόν, το AvaTry έρχεται να «απαντήσει» σ’ αυτά τα προβλήματα καθώς αποτελεί μια πλατφόρμα που περιλαμβάνει μια σειρά από ελληνικά καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει όποιο ρούχο θέλει μέσω του virtual fitting.

Πιο συγκεκριμένα, όπως περιγράφει η Νικολίνα Γαντά, «ο χρήστης, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα, θα εισαγάγει τις διαστάσεις του σώματός του με τη βοήθεια μιας μεζούρας. Αμέσως μετά θα έχει δημιουργήσει το δικό του προσωπικό avatar. Έπειτα θα επιλέγει το ρούχο που επιθυμεί και θα μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι’ αυτόν θα εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που θα τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

Τα πλεονεκτήματα για καταναλωτές/χρήστες της πλατφόρμας και επιχειρήσεις είναι πολλά, τονίζει η φοιτήτρια και εξηγεί: «Μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα από τον καναπέ του σπιτιού τους με ένα μόνο “κλικ”, δεν είναι απαραίτητη η παρουσία σε φυσικά καταστήματα ένδυσης για την επιλογή του σωστού μεγέθους, ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση χρόνου για εργαζόμενους και εργαζόμενους γονείς. Διευκολύνει επίσης τα άτομα με αναπηρία λόγω έλλειψης υποδομών στα φυσικά καταστήματα. Ως προς τα καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, το AvaTry αποτελεί ένα καινοτόμο κανάλι προβολής και διανομής και προσδίδει πλεονέκτημα για το συνεργαζόμενο κατάστημα ή βιοτεχνία έναντι των ανταγωνιστών τους, ιδιαίτερα δε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Επιπροσθέτως, βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών και την άμεση προβολή και προώθηση καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες».

Το virtual fitting ήρθε για να μείνει

Το virtual fitting έγινε αναγκαιότητα μέσα στη καραντίνα, αλλά ήρθε τελικά για να μείνει; «Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ ισχυρή. Περισσότερο από έναν χρόνο πραγματοποιούμε αγορές διαδικτυακά, είτε επειδή πρέπει είτε επειδή φοβόμαστε. Ο συνωστισμός, οι κλειστοί χώροι είναι λέξεις που ακόμα φοβόμαστε», απαντά η Νικολίνα Γαντά.

«Το virtual fitting είναι μια λύση και μια αρωγή για όλους εμάς που αποφεύγουμε την παρουσία σε φυσικά καταστήματα ή δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε ρούχα. Το AvaTry έρχεται να επαναστατήσει φέρνοντας το virtual fitting στην Ελλάδα, και, ναι, προβλέπουμε να παραμείνει ως συνήθεια για πολλούς», υπογραμμίζει.

Μάλιστα, όπως αναφέρει η φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπάρχουν ήδη σκέψεις στην ομάδα για να «ρίξουν» το AvaTry στην αγορά. «Όπως θα παρουσιάσουμε και στον διαγωνισμό, το AvaTry υπολογίζουμε να λανσαριστεί στην αγορά μέσα στο 2022», λέει η Νικολίνα Γαντά και μας καλεί να ζήσουμε την εμπειρία του virtual fitting!

«Θα συμμετείχαμε ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ στον διαγωνισμό του JA Greece!»

Virtual δεν είναι μόνο το …fitting που προτείνει η AvaTry αλλά και η συνεργασία της ομάδας εν μέσω πανδημίας. «Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να βρεθούμε από κοντά όλους αυτούς τους μήνες λόγω καραντίνας και ήταν κάτι που θέλαμε τόσο πολύ! Η επικοινωνία μας ήταν σχεδόν καθημερινή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της πλατφόρμας του zoom, όπου και οργανώναμε τις συναντήσεις μας. Αψηφήσαμε την απόσταση και όλες τις δυσκολίες που υπήρχαν και συνεργαστήκαμε άψογα για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλαμε», λέει η νεαρή φοιτήτρια.

Η ομάδα, όμως, δεν ήταν μόνη σ’ όλη αυτή την πορεία καθώς η αρωγή των καθηγητών τους από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το διαθέσιμο υλικό με τους μέντορες από την πλατφόρμα του JA στάθηκαν καταλυτικοί παράγοντες, όπως τονίζουν, στην ανάπτυξη και επιτυχία της ιδέας τους.

«Όλοι οι καθηγητές μας ήταν πρόθυμοι και μας βοήθησαν όλους αυτούς τους μήνες μέσω διαδικτυακών συναντήσεων δίνοντάς μας πολλές συμβουλές. Ειδικότερα, ο Δρ. Ιωάννης Κίνιας ως μέντορας μας από το Πανεπιστήμιο ήταν δίπλα μας πάντα, προσφέροντας μας την κατάλληλη καθοδήγηση και την απαραίτητη στήριξη που χρειαζόμασταν για να συνεχίσουμε», λένε.

Όσο για την εμπειρία στον διαγωνισμό και αν θα συμμετείχαν ξανά, η απάντηση που δίνει η Νικολίνα Γαντά βγαίνει αβίαστα: «Η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που θα θυμόμαστε για πάντα. Γνωρίσαμε καινούργιους, διαφορετικούς ανθρώπους, με τους οποίους κληθήκαμε να συνεργαστούμε σε συνθήκες καραντίνας. Καταφέραμε να εφαρμόσουμε όλη τη γνώση που λάβαμε όλα αυτά τα χρόνια κατά τη φοίτησή μας και το πιο σημαντικό, μάθαμε να δουλεύουμε σαν ομάδα για έναν σκοπό. Πλέον, μπορούμε να πούμε ότι γνωρίζουμε πώς να στήσουμε μια επιχείρηση και θα το κάνουμε με το AvaTry. Όταν κάποιος μας ρώτησε αν θα συμμετείχαμε ξανά στο διαγωνισμό JA GREECE, απαντήσαμε ομόφωνα ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!».

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμα

Τι λέει ο CEO της Aegean για το restart του τουρισμού στην Ευρώπη

O Rafa Nadal μιλά για το Sani Resort στη Χαλκιδική (vid)

Focus Bari: Πώς άλλαξε η πανδημία τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Exit mobile version