Επιχειρήσεις

Focus Bari: Πώς άλλαξε η πανδημία τις καταναλωτικές μας συνήθειες

  • newsroom


Ποια είναι τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, δείχνοντας ότι:

  • 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σουπερμάρκετ online, επιπλέον 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον, ενώ…

  • 13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σουπερμάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.

  • 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ 1 στους 3 έχουν ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.

  • Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και αλκοόλ.

  • Κατά την περίοδο της πανδημίας περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά Φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.

Διαβάστε ακόμη:

Τι λέει ο CEO της Aegean για το restart του τουρισμού στην Ευρώπη

O Rafa Nadal μιλά για το Sani Resort στη Χαλκιδική (vid)

Στα ταξίδια, η ασφάλεια των οχημάτων προέχει